Yeni Okul

384 18 20
                                    

Okuldan çıktığımda bizim serserilerin bana bulaşacağı tuttu bu sefer niyetleri ciddi büyü aletlerini çıkarmışlar. "Merhaba ucube dayağa ne dersin." dedi en öndeki. "Artık bana bulaşmak istemezsiniz." "Niyeymiş o görürüz şimdi." gelip bir yumruk geçirdi büyü gücüyle birleşen bir yumruk. Sinirlendim ve bende bir yumruk geçirdim. "AH bunu yapmamalıydın" dedi ve büyülü bir hamle yolladı. Sersemleyip yere devrildim. Yanıma yaklaşıp bileğimi tuttu ve ailemden yadigar bilekliğimi gösterdi "Bu mu yani büyülü eşyan. Seni aptal eşyan bile saçma.". Onu itikledim ve ayağa kalktım "Gözlerim hiç dikkatini çekmedimi gerizekalı. Benim eşyam gözlerim." birden aklıma ne anlama geldiğini bilmediğim sözler kazındı sanki birşey bunları söylememi emrediyordu "Magikés cheiropédes" .Birden onlara doğru bir ışık gelmeye başladı. Bir dakika bu ışık benim gözlerimden geliyordu. Sonra birden yılan tıslaması geldi bir yerden. Sonra bir kaç tane ruh gibi görünen mavi yılan uçarak. Onların etrafında dört tur döndü. Sonra felç mi kaldılar anlamadım ama hiç bir şekilde kıpırdayamadılar."Aman Allah'ım! Bu da ne? Ucube herif bırak bizi!" , "Sizi uyarmıştım." dedim ve oradan çekip gittim pek dışa vurmamıştım ama gücümü keşfettiğim için çok mutluyum. Sanırım her zaman böyle olacak aklıma ihtiyacım olan büyüler yansıyacak ben söyleyeceğim ve olanlar olacak. Hem güçlü hem basit çok şanslı biriyim. Eve gitmeden önce markete uğrayıp bir şeyler aldım . Eve girip aldıklarımı buzdolabına yerleştirdim. Gidip bir banyo yaptım . Kurulanıp üstümü giyindikten sonra kendimi direk yatağa attım. Yatağımın karşısındaki televizyonu açtım. Açtığımda karşıma ilk olarak haber kanalı çıktı. Sıkıcı  sıkıcı şeyler işte. En son bir haber kanalında durdu. Ne! Bu benim haberim. Altta "Briphoenix'in Yıllar Sonraki Sahibi" yazıyordu üstte de benim fotoğrafım vardı tabii eski gözlerimle çekindiğim bir fotoğraf. Demek öğretmenin dediği gerçekmiş. Geleceği hayal ederek uykuya daldım. Bu da ne. Çok kötü bir rüya sanırım. Her yer yıkılmış , yok olmuş sonra yüksek bir toprak yığınının üstünde duruyordum. Etrafı gözetleyerek kahkaha atıyordum. Üstünde bulunduğum toprak yığınının etrafında bir sürü ölü insan vardı. Sonra benim yaşımda bir kız yavaşça bana yaklaşıyordu. Sarı dalgalı saçları ve yemyeşil gözleri vardı. Kulağıma yaklaşarak "Özür dilerim sevgilim. Lütfen beni affet." dedi ve gözünden bir damla yaş aktı. Sonra oracıkta ikimizde birdenbire can verdik. Birden gözlerim açıldı ne kadar korkutucu bir rüyaydı diye düşünmedim değil hani. O kız da kim acaba, daha önce hiç görmedim.Gerçekte öyle biri var mı o da bir muamma. Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gidip buzdolabına bir göz attım. Allah'tan dün markete girmişim. Buzdolabından nutellayı çıkarttım azcık erimesini bekledikten sonra ekmeğime sürdüm. Bir iki lokmada yedikten sonra gidip çantamı hazırlayacaktım ki okulun bittiğini hatırladım. Gidip leptobumu açtım. Oturup oynayacakken telefonum çaldı . Numara gözüküyordu bilmediğim bir numara . Açıp konuşmaya başladım "Alo , kimsiniz?"  " Benim Ayaz sınıf öğretmenin."  " Tamam hocam hatırladım. Ne istemiştiniz."  "Dünkü haberleri gördün mü?"  "Evet gördüm. Nereden haberleri olduğunu biliyor musunuz?"   "Ben söyledim. Böyle bir konuda hükumetin bilgisi olmalı."    "Bunu söylemek için mi aradınız ?"   " Hayır daha önemli bir konu ama bunu için okula gelmelisin."   "İyi peki ne zaman geleyim."  "Şimdi gel Ayaz."   "Tamam yarım saate oradayım.Görüşmek üzere." deyip telefonu kapattım. Hemen odama gidip günlük bir şeyler giyindim. Dışarı çıktım ve okula doğru yürümeye başladım. Okula vardığımda hoca beni kapıda bekliyordu "Merhaba." diyerek selamladım. Aynı şekilde karşılık verdi. "Neymiş şu önemli konu?" diye sordum "İçeride anlatırım"  cevap vermedim ve içeride öğretmenler odasına girdik. "Ayaz sana bir iyi bir de kötü haberim var. İlk önce iyiyi söyleyeyim. Bir büyücü sana güçlerini öğretmek istediğini söyledi."  " Gerçekten mi?Bu çok iyi bir haber."      " Ama kötü haber senin açından biraz üzücü."    " Neymiş kötü haber?"    "Güçlerini öğrenmen için yeni bir okula gidiyorsun."...

Biraz uzun süredir bölüm atmadım kusura bakmayın haftasonu bir bölüm daha atıcam. Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Birde bir sorum olacak Arayıcının Efsanesi dizisine benzer bir hikaye yayımlamamı istermisiniz ? Ha birde büyü yaparken kullandığı kelimeler Türkçe kelimelerin Yunancadaki okunuşudur bilin istedim. Merak ederseniz anlamlarını google çeviriden bakabilirsiniz :D.


Özel OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin