🍃Prolog🍃

130 14 0
                                    

" Kau milik aku . Aku takkan pernah lepaskan kau senang senang " Kata Chanyeol. Dia berdiri di muka pintu bilik , tidak pula masuk ke dalam . Direnungnya wajah cantik gadis itu dalam dalam . Dia tidak tahu kenapa , sangat sukar untuk dia lepaskan gadis itu pergi.

" Tak ! Saya bukan milik awak " Tegas Dayeon dengan mata yang berair . Dia tidak memandang wajah Chanyeol . Rasa jijik hendak memandang wajah itu apalagi bila dia teringat pada malam kejadian itu . Bermacam macam perasaan yang dia rasakan sekarang . Marah , sedih , meluat , dendam . Perasaan yang terakhir itu sangat membara di jiwanya dan dia akan pastikan perasaan terakhir itu akan terbalas .

Dia tidak ingin hidup bersama dengan Chanyeol. Lelaki yang telah meragut kesuciannya yang dia jaga baik baik untuk lelaki yang akan bergelar suaminya kelak.

Chanyeol tersenyum sinis. " Sampai bila kau nak larikan diri dari aku ? Hah ? Ingat , Dayeon . Sejak dari malam kejadian tu , kau dah pun jadi milik aku . Selamanya. " Ditekan perkataan selamanya itu membuatkan Dayeon makin rasa menyampah dengan lelaki itu . Chanyeol berjalan menuju ke katil mendekati Dayeon dan duduk di birau katil . Di pegangnya dagu gadis itu dan di angkat supaya mata mereka bertembung .

"Jadi lepas ni , jangan nak berani berani lagi mahu melarikan diri dari aku . Kalau kau cuba larikan diri lagi , aku akan buat yang lebih kasar dari semalam . " kata Chanyeol

Lalu Chanyeol berdiri dan keluar dari bilik tersebut . Meninggalkan Dayeon sendirian

Keluar seja Chanyeol dari bilik, Dayeon terus melepaskan tangisannya sekuat hati . Dia tidak sanggup lagi hidup seperti ini . Kenapa ? Kenapa dia perlu berjumpa dengan lelaki yang sekejam Chanyeol . Langsung tiada sifat kemanusian .

Nayeon memeluk lutut dengan tangisan yang masih bergema , dia memikirkan bagaimana hidup nya lepas ini . Bagaimana dia mahu berhadapan dengan masyarakat luar lepas ni . Dia rasa dirinya sekarang sangat kotor .

"Saya akan balas balik semua perbuatan yang awak dah lakukan dekat saya . Saya akan pastikan awak akan terima balasan nya " getus Dayeon dalam hati .


Hai semua . Saya nak try buat fanfic ni . Fanfic ni colaboration dgn @hme24_99 . Suka suka je sebenarnya , isi masa lapang . Hehehehe . Tapi kalau saya rasa susah nak teruskan saya akan hiatuskan story ni . Tapi , insyallah tak . Heheheh . Okay , selamat membaca my readers

[ON GOING] From A Revenge To Love (Chanyeol EXO)Where stories live. Discover now