13. Proč existuji?

62 5 5
                                    


Taky máte někdy otázky typu...proč jsem tady? Co ze mě jednou bude, anebo je vůbec nutné, abych žil? Těchhle a spoustu dalších otázek jsem měla plnou hlavu. Trápilo mě, že nevím, kdo jsem a co tady na světě mám vůbec dělat. Tajně jsem si přála, aby někdo přišel a na všechny tyhle hloupé otázky odpověděl...a tak jsem čekala a čekala, ale nikdo nikdy nepřišel? Proklela jsem všechny nadpřirozené bytosti a bohy v které jsem věřila...věřila jsem, že existuje něco nad námi, co nás slyší něco, co celé ty roky plnilo mé sny a přání. A tak jsem přestala, už jsem nevěřila v něco většího, jelikož mi to nepřineslo nikdy nic dobrého. To jsem si alespoň myslela...

Ale víte co, já už dávno měla toho člověka, co mi měl zodpovědět na všechno...a víte, kdo to byl? No přece já! To já už dávno věděla všechny odpovědi, stačilo je jen v sobě najít. To já si vždycky plnila své přání a sny, a ne to nadpřirozeno. To já vím, kdo jsem a co chci dělat!

A já nemusím být jediná, kdo to ví! Zamyslete se i vy! Všechno, co hledáte je ve vás! Všechno nemusíte hledat u ostatních, anebo to přestat hledat úplně. Ty ano ty, co čteš tuhle větu, už máš to, co dělá tebe TEBOU! To ty si můžeš odpovědět na všechno, co chceš! Tak se zeptej...

Víte, proč existuju já, nebo pro co se snažím? Kvůli všemu hezkému, co je! Kvůli rodině a přátelům...kvůli lásce, která je všude okolo nás. Kvůli přírodě, která nám dává všechno, co má (a my jí, tak ubližujeme!). A samozřejmě kvůli sobě! Já tu chci být, chci se smát, plakat a řvát...jsem, jaká jsem a nám všem by nemělo záležet na tom, co o nás říkají ostatní! Můžete být, kdo chcete a čím chcete!


Otázky :

Proč si se předtím tak stresovala?

To není úplně jednoduché vysvětlit. Bylo to kvůli hodně věcem a taky proto, že už taková jsem od narození. Všechno musí fungovat, tak jak má a jakmile to tak není, panikařím. Bylo to, zvětší části kvůli rodině a okolí, chtěla jsem, aby mě všichni viděli v tom nejhezčím a světle a abych působila ve všem sebejistě...přitom to bylo úplně opačně.

Můj názor na pomluvy?

Pomlouvání je strašné. I když nedávno můj učitel řekl, lidi mohou pomlouvat, pokud je to pravda. No a já si uvědomila, že je to tak! Jestli pomlouváme někoho a vlastně to ani o něm není pravda tak je to hrozné jelikož chudák pak ten člověk, všichni si o něm myslí různé věci a on se cítí provinile. Já osobně se snažím pomluv vyvarovat, jelikož mi to není příjemné, a když se ke mně něco dostane, tak se první snažím toho člověka poznat a udělat si na něj názor sama.

Můj názor na týrání zvířat?

Nesnáším to! Nemůžu se na to koukat ani na videu ani ve skutečnosti. Zabíjela bych lidi, kteří to dělají, jelikož zvíře je živá bytost a má stejně city jako my. A prostě ne, jsem odpůrce týrání zvířat a hnusí se mi ty lidi, co to dokážou udělat.

Můj názor na šikanu?

Vidím v tom jistou spojitost s tím pomlouváním. Šikana se dá provádět různými způsoby a nemůžu si vybrat, která je nejhorší. Myslím, že ale ti co šikanují, to nemají v životě lehké a tak si to kompenzují tím, že ubližují ostatním.

Jak vnímáš dnešní dobu? (npř. 13 letý děcka, co pijou, kouří a připadají si hrozně cool)

No dnešní doba mi přijde strašně zmatená a uspěchaná. Všimli jste si jak si lidi vůbec nevšímají okolí? No a názor na ty děcka? Snad ani nemám. Je to jejich život a oni si ho můžou s prominutím posrat sami. A jestli jim to přijde cool, tak to tak není! V týhle době je podle mě cool někdo, kdo se nenechá ovlivnit ostatníma a dělá věci, kterého baví a je mu jedno, že je odlišný!

Můj názor na homosexualitu?

Vůbec mi nevadí. Každý má právo na to být s kým chce a kdy chce. Homosexuálové jsou také lidi a jsou úplně normální jako všichni ostatní! Dokonce si troufám říct, že každý v sobě má tu chuť zkusit obojí (neberte to nějak uchýlně). A myslím, že je to naprosto v pořádku a přirozené. Myslím, že v téhle době už to není žádná ostuda být homosexuál, ale asi vždy se najde jedinec, který bude proti tomu.

________________________________________________________________________________

Tak konečně další kapitola! A váš názor na ní? Zajímali by mě i vaše názory ohledně šikany, homosexuality...atd. Tak mi je napište!

Další kapitola bude záležet opět na vás tak mi napište, jestli byste chtěli víc smysl života nebo radost! A samozřejmě nějaké otázky k oboum :)

Mám  vás ráda Zatím... :)))

Život plný problémůWhere stories live. Discover now