3. Důvod - část druhá

293 48 11
                                    

„Vítejte zpátky u mého vypravování s názvem Proč můj život skončil. Dnes se podíváme na další subjekt, který jsem se rozhodla dát na kazetu. Hádám, že pro vás to moc šokující nebude, protože tahle osoba mi dělala naschvály skoro permanentně. Víš Ámbar, nejde mi ani tak o to, že jsi mi ubližovala, nebo mě neměla ráda. Jde mi o to, že jsi ubližovala i mé rodině a kamarádům. To mě bolelo víc než cokoliv, co jsi mi doposud provedla."

„Jedna věc ale vysoce převýšila vše, co jsi doposud udělala. Určitě moc dobře víš, co mám na mysli. Pojďme se o to podělit s ostatními."

„Je to už nějakou dobu, co Vidie nainstalovala kamery do Jam&Roller. Ty zabíraly celou plochu Rolleru, včetně šaten a plochy. Připravilo nás to o veškeré soukromí, které jsme v Rolleru měli. Nebylo to nikomu zrovna příjemné, ale všichni se to snažili tolerovat kvůli klukům z Roller Bandu."

„Bylo víc než pravděpodobné, že se časem objeví někdo, kdo bude ty kamery nenávidět. Už jen proto, že si člověk musí dávat pozor na jazyk, aby náhodou neřekl něco, co by ho mohlo zničit. Přijde ti to jako dostatečný důvod k rozbití jedné z kamer Ámbar? Dobře, rozbila jsi ji a následně to chtěla hodit na mě. Nebylo to od tebe zrovna nejmilejší, ale pořád jsem se přes to dokázala přenést".

Gastón: Nevěřím, že by Ámbar udělala něco takového.

Nina: Já taky ne, ale znám Lunu. Jsem si jistá, že Luna by o takových věcech nelhala.

Matteo: Já ano, znám Ámbar. Ona nemá hranice. Naštěstí se jí to nepovedlo. Všichni víme, že Luna by nebyla schopná rozbít kameru. I přes její nemotornost by tohle nikdy neudělala.

„Jednou jsem měla sen. V tom snu jsem viděla, jak se mi hroutí svět. Viděla jsem plochu zahalenou v plamenech. Všude byl kouř a oheň, který vše ničil. Nemohla jsem nic dělat, jen to bezmocně sledovat. Probudila jsem se celá v slzách, ale s úlevou, že to byl jen sen."

Nachystala jsem se do školy a šla se dolů nasnídat. U snídaně mi zazvonil telefon. Volal Simón. Měla jsem divný pocit. Simón mi nikdy takhle brzy nevolal. Muselo to být důležité. Zvedla jsem to.

„Když jsem slyšela jeho hlas bylo mi jasné, že něco není v pořádku. Začala jsem panikařit."

Simón: Luno, stalo se něco hrozného.

Luna: Co se děje Simóne? Jsi v pořádku?

Simón: Ne, na ploše hořelo. Všechno je zničené Luno.

„Jeho slova udělala mou hlavu nepřirozeně lehkou a prázdnou a na srdci způsobila velkou ránu. Upustila jsem mobil a složila se k zemi. Rodiče ke mně přiběhli a snažili se mě utěšit. Moje dobrá nálada ten den zmizela, kdo ví kam."

„Po škole jsem se vydala přímo do Rolleru. Musela jsem vědět, jak vypadá plocha a jak velké škody požár způsobil. Hned když mě Simón uviděl mě vtáhl do náruče. Pustila jsem ho běžela směrem k ploše. Na ten pohled nikdy nezapomenu. Jako kdyby plameny vzaly s plochou i kus mě. Všechno byla zničené, všude byl prach a popel. Jen jsem tam stála se slzami v očích a doufala že se každou chvíli probudím. Tentokrát to ale byla realita."

„Cítila ses stejně Ámbar?"

„Po nějaké době se všechno vrátilo zpátky do starých kolejí. Tentokrát ale bez Vidie a trenéra pro náš tým. Po příchodu Juliany, naší nové trenérky, celá věc s požárem utichla a přesula se do ústraní. Mě to ale nedalo spát. Musela jsem znát pravdu. Tak moc jsem chtěla zjistit kdo za tím stojí. A to se mi povedlo."

Matteo: Počkat... řekla právě že ví kdo může za ten požár?

Nina: Vypadá to tak. Musíme zjistit kdo to je. Gastóne pusť to.

Gastón: Jak si přeješ zlato.

„Prošla jsem videozáznamy a zjistila pár zajímavých věcí. Pamatuje si na Roller Jam? Došlo tam k elektrickému zkratu při mém vystoupení s Matteem. Nebyla to náhoda. Někdo se nám snažil sabotovat naše vystoupení. Ta osoba nalila koktejl do skříňky s pojistkami, což způsobilo zkrat. Tu noc došlo k výboji, který zkratoval ostatní kamery. Tím, jak létali jiskry vznikl požár."

„Ámbar, můžeš si gratulovat. Vím, že jsi jen chtěla zničit moje štěstí, jako vždy. Tentokrát ti to přerostlo přes hlavu. Příště, až budeš chtít někomu ublížit, zkus přemýšlet nad následky, které by tvé chování mohlo způsobit. Požárem jsi ublížila nejen mě, ale i všem ostatním, pro které Roller něco znamenal. Doufám, že se dokážeš poučit ze svých chyb. Vím, že se dokážeš změnit, pokud budeš chtít. V hloubi duše jsi dobrý člověk."

Ahoj všichni! :) Po delší době ale přeci, je tady další část. Nebudu se tady vymlouvat na školu, které taky bylo a je hodně, ale jednoduše řečeno jen měla blok. Naštěstí je už pryč, takže pokračování bude brzy. S radostí vám oznamuji, že jsme v půlce příběhu! :D Doufám, že se vám líbila. Nezapomeňte hlasovat, komentovat a sdílet příběh dál. Do komentářů mi můžete napsat váš názor na příběh, případně co se vám nelíbí, nebo byste chtěli změnit. Dále můžete zkusit hádat kdo bude další na řadě. :D Mám vás moc ráda♥♥♥ strange_little_girl

When life hurts - Soy LunaKde žijí příběhy. Začni objevovat