Bu Emirdi.''Yaa sen salak mısın ? ne bu karanlıktan sessiz adımlarla gelmeler''dedim . '' Ne o canım korktun mu ? '' dedi gülerek .Derin bir nefes aldıktan sonra ''Yani korkmam normal bu yaşadıklarımdan sonra''dedim.Bana biraz daha yaklaştı.Gözlerimin içine uzunca baktıktan sonra ''Burası senin için güvenli değil Ecem.2 gün boyunca Sudeyle birlikte bu evde kalamassın.Bizim eve gel. '' dedi.Aslında haklıydı.Sude ve ben kız halimizle bu olaydan sonra tek başımıza.Çok mantıksız.Şuana kadar Kıvanç'ın beni burda da bulup kaçırmadığı için şükretmeliydim.''Ailen için sorun olmaz mı ? '' dedim endişeyle.''Hayır onlarda seni merak ediyorlardı.Rabia seni onlara uzunca anlattı.''.Rabia beni ailesine mi anlatmıştı ? .Acaba nedemişti ? .
Biraz düşündükten sonra '' Tamam gelicem ama Sude'ye haber vermeliyim'' dedim.Kafasıyla onayladı.Sude'ye banyonun nerede olduğunu sormak için odadan çıkmıştım.Buraya inip ''Sudeee'' diye bağırmıştım.Neredeydi acaba ? .Evde çok büyüktü. Emir kibirli gülüşüyle''Gel Sude'nin odasına gidelim.Belki ordadır.'' dedi.Merakla''Sen bu eve daha öncede geldin mi ? '' dedim.Konuşurken merdivenlerden yukarıya çıkıyorduk.Kibirli gülüşünden sonra ''Tabiiki de '' dedi.Konuşurken Emir'in gözlerinin içine baktığım için.Ayağım takıldı.O yüksek merdivenlerden tam düşecekken Emir ellerini belime sardı.Ve hızlıca beni kendine çekti.Birden o hızlı çekişle dudaklarımız birbirine yapıştı.Emir dudaklarını hemen ayırdıktan sonra ''Aaa sapık ! '' dedi gülerek. '' Bunu benim sana demem gerekiyordu.Beni tutup kendine hızlıca çeken sendin''dedim onun gibi gülerek.''Bıraksaydım da düşsemiydin'' dedi. Haklıydı.Beni tutup hızlıca kendin çekmeseydi merdivenlerden düşüp yaralanabilirdim.''Aaa Ecem bende tam senin yanına geliyordum'' dedi Sude gülerek.''Sude , Ecem için burası güvenli değil.Onu bize götürücem '' dedi Emir ciddi bir yüz ifadesi ve ses tonuyla.Daha demin ki gıcıklığından ve şebekliğinden eser kalmamıştı.''Aslında Ecem'in burda kalmasını çok isterdim ama onun güvenliği daha önemli . Ecem gel odadan birkaç kıyafet al '' dedi.Kafamla onaylarak Sudeyle birlikte o 2 günlük kalacağım odaya girdik.Beyaz sürmeli dolabı sağ tarafa sürükledik.Alttan küçük mor bir valiz çıkardı.''İstediklerini valiz'e koy sayın ev arkadaşım'' dedi gülerek.Bende en az onun kadar samimi ve tatlı bir şekilde gülerek ''Peki sayın ev arkadaşım''dedim.
Kıyafetlerimi seçmiştim.Buz mavisi kot,siyah deri tayt,bordo İspanyol paça,yeşil eşofman altı,3 tişört,2 kareli gömlek,Ayıcıklı pembe pijamlar ve beyaz ayıcıklı pofuduklar,takı ve makyaj,özel eşyalar.
Valizi kapattım.2 gün için fazla olduğunu biliyordum ama görünce kıyamadım aldım.Zaten Sude giymiyordu.''İtiraz yok sayın tatlı ev arkadaşım.Bu giysiler artık senin.'' dedi.''Sude sadece 2 gün giyip sana tekrar geri vericem.Hediye falan yok lütfen''.Israrcı bir şekilde '' Asıl sana lütfen.Bu geçmiş olsun hediyesi .Lütfen kabul et.'' dediğinde bir şey demedim.Kafamla onayladım.Gülünce bende güldüm.
Odadan çıkıp merdivenlerden aşağı indiğimizde Emir derin bir oh çekmişti.Elimdeki mor küçük valizi alıp kapıdan dışarı çıktı.Bende sayın ev arkadaşımla vedalaşıp Emir'in arkasından gittim.Kapının önünde kırmızı mini cooper vardı.Şaşkın bir yüz ifadesi ve ses tonuyla''Emir bu senin mi ? '' dedim.''Evet buda benim kızım Rime beğendin mi ? '' dediğinde kafamla onayladım.Arabanın ahh pardon Rime ' nin önüne geldikten sonra Emir şoför koltuğunun kapısını açtı.Oturduktan sonra Emir şoför koltuğunun kapısını açarak oturdu.Ve gidiyorduk...
''Ecem hatırlıyor musun ? senin oturduğun yerde Rabia oturuyordu.Sende arka koltukta.Okula gidecektik.Rabia tanışmamız için ellerimizi tutuşturduğunda ben sinirle geri çekmiştim.Seninle sözlü kavga etmiştik '' biran durdu ve gülümseyerek bana baktı.'' Eee '' dedim bende itici ve soğuk bir ses tonuyla.''Sonra hızlıca o babamın siyah arabasından indin.Kapıyı çok şiddetli kapattın.Rime'nin sevgilisi bak vurmak yok . Kızıyor Rime.Bidaha öyle yapma '' dedi kahkaha atarak.'' Ha ha ha . Çok komik.Yine olsa yine yaparım'' dediğimde kendim helal dedim.Ne güzel konuşmuştum.
Arasıra Emir telefonuyla uğraşıyordu.Ne yaptığını görmek için biraz doğrulduğumda ''Aşkımm'' ile mesajlaştığını görmüştüm.Emir 'in daha demin ki halinden eser kalmamıştı.Çok keskin ve soğuk bakıyordu.Arasıra hız yapıyordu.Ben ''Emir biraz yavaşlar mısın ? ''dediğimde yavaşlıyordu.Sonunda bir lila renginde villanın önünde durdu.Rime'yi park ettikten sonra.İndik.Evin bahçe kapısından içeriye girmiştik.
Bu yeni okulum bana birsürü macera yaşatmıştı.Bazı maceralar korkutuycu.Kıvanç gibi.Tabii yeni arkadaşlıklarımda vardı.Sude,Rabia ve gıcık Emir.Ceren garipti.Fazla garip.Okulda ders saatlerinde lavabo'ya gitmek için öğretmenimden izin alıyordum.Lavabo'ya gittiğimde tuvaletten ağlama sesleri geliyordu.Kapısı açıktı.Ceren duvarın dibine sinmiş bitkin bir şekilde ağlıyordu.Beni gördüğünde kalkmasına yardım etmek için elimi uzattığımda elimi itip kendi kalkıyordu.Elini yüzünü yıkayıp lavabodan çıkıyordu.Onunda bir derdi vardı.Herkesi gülüyor diye mutlu sanmak çok saçmaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romantizm''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.