Capitolul 10

2.2K 151 42
                                    

Austin pov:

Silver a început sa alerge a nebuna spre spital doar in pijamale si o urmăresc. Doamne,dar rapida mai e!exclama Dark.

Ajung la spital si aud cum Chris tipa la cineva:

-Daca nu ne aduceai aici, Sierra ar fii fost vie in momentul de fata!

Aud pasi si intru in salonul Sierrei de unde vine o lumină verde smarald. Intru si o vad pe Luna mea cum privește fascinata.

-Ce se întâmpla cu ea?întreabă Chris care a venit nu stiu de unde..

-Aura ei.zice scurt si sec

-Cum adică aura ei? intreaba Chris confuz

-Puterile ei ies la iveală.Asta înseamnă ca se transforma in varcolacul de primăvara. zice Silver si Chris inghite in sec.

Lumina verde smarald dispare,iar Sierra se ridica de pe patul de spital luând o gura lacoma de aer.Este putin schimbată. Are parul verde care treptat se face blond.Ochii ei sunt verde aprins,iar eu unul ,abia aștept sa ii vad lupul.Pe ea numai are hainele de spital,este îmbrăcată intr-o pereche de blugi kaki si un tricou verde simplu.

-Sierra?intreaba Chris inghitind in sec,esti bine?continua acesta apropiindu-se de ea.

-Sunt bine fratioare,sunt foarte bine.zice si il ia in brațe.

*******

Sierra e bine,acum suntem toti patru in padure pentru a-i vedea lupul.

-Esti gata ?o întreb si ea aproba cu o mișcare a capului.

-Va transformați si voi?ne intreaba si înainte sa răspund negativ,Silver ma întrerupe:

-Da,dar pe rand.Tu esti prima,Austin al doilea si eu ultima.

-Ok.spune Sierra

Se transforma intr-un lup la fel de mare ca al meu,blana fiindu-i maro care treptat se face verde..Se transforma înapoi si hainele sunt pe ea.Se uita in jos,apoi la noi confuza.

-Puterile au efectul asta.răspund repede la întrebarea gândită de ea.Randul meu.continui si ma transform in lupul meu roșcat.Revin la forma de om dupa câteva minute si apoi Silver se transforma in lupul ei alb si cu jumate de metru mai înalt ca mine.Cineva e ofticat! spune Dark,Dark,normal ca m-am ofticat,e mai inalta ca mine in forma de lup.
Sierra vine lângă mine si ma intreaba:

-De ce e mai înaltă ca noi doi?

-Nu stiu.Poate pentru ca e prima care și-a descoperit puterile?răspund cu o întrebare.

-Poate.zice si Silver se transforma inapoi in om.

-Acum,ce facem? intreb dupa câteva minute..

-Mergem in haita.Mi-e foame.zice Silver si pleacă in haită.

****

Stau pe canapea si ma gândesc daca sa o invit pe Silver la o întâlnire sau nu.Este ora 14:30 si Silver a mâncat de s-a spart.Ma mir cum de nu se îngrasa la cat baga in ea...Silver coboară in sufragerie si se aseaza lângă mine.

-Ce faci?ma întreabă

-Ma gândeam.. ii zic si se preface șocată

-Tu gândești? ma întreabă la fel de socată

-Haha,foarte amuzant..zic sarcastic si ea chicotește. Silver,vrei sa mergi la o întâlnire cu mine?

-D..nu apuca sa răspundă ca se aude o bubuitura din fata casei.

Ieșim toti din vila si căutăm sursa.Ma uit atent si vad intr-o parte a pădurii,niste rogues.O haita de rogues...super!Ei vin spre noi,iar noi mergem amentinatori spre ei.

-Cine sunteți si ce vreți? intreb pe tonul de Alpha Suprem.

-A,a,a,mai întâi luptăm. spune conducătorul lor.

Începe lupta.Eu m-am transformat in lup,iar Silver avea ochii de un alb orbitor,aruncând cu țurțuri de gheata care ii ies sin mâini.

Eu m-am transformat in lup,iar Silver avea ochii de un alb orbitor,aruncând cu țurțuri de gheata care ii ies sin mâini

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu ma luptam cu câțiva dintre Rogues,ea arunca cu gheata pe unde apuca si asta înseamnă ca ii lovea pe toți. M-am transformat in om,ei făcând la fel.A inceput o lupta corp la corp.Unul dintre ei mi-a dat un pumn in stomac,eu dandu-i un genunchi in coaste si un pumn in arcadă. In timpul luptei,mi-a picat fisa.Silver nu a făcut antrenamente cu noi.Nu cred ca știe sa lupte.Arunc o privire spre ea si vad ca lupta destul de bine,Sierra ajutand-o. Ii lovește pe varcolaci ba cu gheata,ba cu cate un picior sau un pumn.E buna!zice Dark.Dintr-o data,ma trezesc pe jos.Unul dintre ei m-a apucat  se picior si ma proiectează in copac.Ma ridic ridicandu-mi capul și alerg spre adversar. Ii dau un pumn in coaste, îngenunchi in stomac si ma transform in lup,prinzandu-l in colți si aruncandu-l in copacul din față. Alerg spre el si cand ajung il prind cu colții de picior,aruncându-l la pământ. Se transforma in lup si vine amenințător spre mine.Nu ajunge pana la jumătate ca se trezește cu un turture in piept.Ma transform înapoi in om si plec spre Silver care are conducătorul Rogue intr-o mana.

-Austin,vino sa vedem ce vrea Rogue,aici de față. zice si vocea ei are tente de gheață, însemnând ca e nervoasă,foarte nervoasă.

-Cine esti si ce vrei?întreb din nou pe tonul de Alpha.

-Nu contează cine sunt, inghetata umblatoare ma va omorî oricum.Am venit sa va transmit un mesaj de la Conducătorul Infernului,Cade.A spus ca știe de existența noii generații de varcolaci ai anotimpurilor si ca vine dupa puterile voastre,mai ales dupa Vara si Iarna.Aveți grija.Sfârșitul vostru e aproape.

Da-o dracu' de chimie.Exista si copiute😂😂.Gata si capitolul acesta.Sper sa va placa.Am șters,am rescris,am recitit de m-a luat dracu'.Nextul vine vinerea viitoare,ca nu mai am când.

Peace!

Cold as ice... //IN PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum