ČÍST JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ! DRSNÉ SCÉNY.
Pov Isaac
Chodil jsem po kuchyni sem a tam. Nervy jsem měl na pochodu. Smečka seděla za stolem jako vždy a čekala, až vydám povel k záchraně Stilese.
Jenomže já nevěděl kde je.
Bál jsem se.
Hrozně jsem se bál o Stilese, o to malé miminko.
Jestli ho má fakt Derek, pak je určitě v hrozné situaci. Dost dobře si pamatuji ten naprosto šílený úsměv, když od Stilese odcházel.,,Isaacu, uklidni se, přecházením tam a zpět nic nevyřešíš. Musíme mít plán. Podle všeho ho má Derek. Ten nás zná, ví jak pracujem.
Zná každou naši slabinu," promluví na mě Lydie.,,Já vím, nemůžu se zastavit. Jen si sednu a spustí se mi mysl, co vše s ním Derek dělá, a mám chuť do něčeho praštit.
Lyd, já ho nemůžu ztratit. Stále ho vidím jak mi dává první polibek, a pak naše společné chvíle, a nebo to jak mi slibuje věrnost, lásku ve zdraví i v nemoci," zarazím se.Nevím kde se vzali, ale najdou se mi v mysli zobrazili veškeré vzpomínky na Stilese.
,,Vím kde jsou!!" Vběhne do místnosti zadýchaně Scott.
,,Než jsme se vrátili s Derekem sem do Beacon Hills, strávili jsme nějákou dobu v Mexicu, v jednom domě na pokraji lesa. Bylo to takové doupě vlkodlaků."
,,Takže, jedem do Mexica. Teď jen vymyslet plán, jak na Dereka," ujmu se slova.
,,Myslím, že vím jak na něj. Ale bude to chtít jednu zastávku," odpoví mi Liam.
Derek
Byl jsem sakra naštvaný.
Ta malá děvka mi pozvracela ruku ve které jsem držel vibrátor. Už jen z toho pohledu mi bylo špatně.
Přivázal jsem ho u těch zvratek a šel jsem do sprchy.
Hned co jsem se cítil čistý, vzal jsem kýbl s vodou a nalil do toho nějákou dezinfekci a přidal hadr. Došel jsem s tím ke Stilesovi a rozvázal ho.
Chytil jsem ho za zátylek a hlavu jsem mu doslova vymáchal v jeho vlastních zvratkách.,,Buď teď hodný chlapeček a ukliď po sobě. Do deseti minut tě očekávám dole. Však víš v jaké poloze. S každou minutou navíc, ti přibude pět ran děvko," doslova na něj řvu.
Můj vlk je neklidný a vzteklý. Sám nevím kde se tohle chování ve mě bere.
Nikdy jsem takový nebyl. Najednou mi v hlavě vyskočí vzpomínky na to jak jsme se Stilesem milovali. Část mé duše chce jít nahoru a omluvit se. Odprosit Stilese nakolenou aby mi tohle odpustil. Už už se zvedám, když se ozve má druhá část, a já se s očima upřenýma na hodinky se zas usadil.
K mému zklamání to Stiles stihnul. Dokonce si i vyčistil obličej a zuby.
S rudýma očima, třasem po těle se přehne přes můj klín.
Chytnu jeho zadek do rukou ušťedřím už tak fialovému zadku první ránu.,,Děkuju pane.." zachraptí Stiles.
A takhle to jde až do dvaceti ran.
Slyším jak Stiles brečí. Ale neřeším to. Uvnitř sebe momentálně cítím uspokojení.
Opět Stilese vemu za zátylek a přistrčím si ho ke svému tvrdému klínu, jasně naznačující co chci.
Už už se můj poslušnej chlapeček sklání a pomalu pojímá do úst mého juniora, když uslyším výstřel.Stiles
Nevím jaký čas uplynul, jak dlouho už tu jsem.
Cítím se hrozně. Derek si mě bere všemi způsoby a všude. Ale to není všechno, pro své uspokojení, na mě používá různé biče. Snažím se vše přetrpět.
Jen se bojím o miminko.
Když mě nechal ležet ve vlastních zvratkách, bylo mi hrozně. Ten pocit se teď zdvojnásobil.
S pusou u jeho penisu.
Za normální situace jsem to miloval. Miloval jsem, když jsem mohl Isaacovi vykouřit.
Ale teď?
Derek mě za týl skláněl, abych už začal.
Když už si ho i přes odpor zasouvám do sebe. Uslyším výstřel z pistole.Leknutím nadskočím, vysunu Derekův úd z mých úst.
Vzhlédnu nahoru na Dereka. Spatřím ho s prostřelenou hlavou.
,,On je mrtvý?!"Vykřiknu a zhroutím se na podlahu.
Jsem v šoku.
Z očí mi tečou slzy, a já cítím jak na mě jde panický záchvat.,,Zlatíčko už jsem u tebe. Už ti neublíží," cítím silné ruce jak mě chytaj a tulí si mě do náruče.
Jsem totálně vyčerpán, hned jak ucítím tu užasnou vůni mého Isaca, chytnu se ho a úlevně se rozbrečím.
Jej..nepřehnala jsem to? Krátká a krutá kapitola. Ano velmi se vám za ni omlouvám. Ale já to fakt musela udělat...😊
ČTEŠ
Hope Dies Last
FanfictionCo se stane, když vám přestane nejlepší přítel věřit? Jak se vyrovnat s tím, když vás opustí člověk, kterého jste milovali? Stiles Stilinski by vám mohl vyprávět o bolestech života. Díky smečce která tu zůstala měl sílu se postavit na nohy. Vyrov...