Jimin.pov
Tingtong~
Loceng rumah Hoshi di tekan.. Aku bangun dari sofa lalu berlari ke arah pintu utama lalu menguak luas pintu itu.. Tubuh ku terhenti seketika apabila melihat Il yang didukung pada bahagian belakang kai dalam keadaan yang tidak sedarkan diri ..
"Bawa dia ke bilik hoshi.."
Aku menyambut Il lalu mendukungnya Bridal style lalu perlahan2 aku membawa nya ke bilik Hoshi.. Kai menutup pintu rumah lalu menyusul dari belakang..
"Hyung-"
Baru sahaja Mingyu keluar dri biliknya.. Matanya terpana apabila milihat aku mendukung Il..Aku hanya mamberi anggukan kecil padanya..
-
"Eo.. Aku dh check kandunhan dia.. dia ok.. Geundae ada berita baik & buruk nya"
Aku memandang Mingyu..
"Salah aku juga sebab bawa dia ke sana.."
"Aniyeo.."
Aku menandang Kai.."Kalau kau x bawa dia ke sana sampai bila Il akan jadi permainan Ravi?" sambungku..
"Aku janji akan bunuh dia.."
"Tak.."
Mingyu bersuara..
"Kau tau siapa yang menyimpan dendam pada Ravi kan?"Aku mengerutkan dahi "boleh tak stop bunuh orang?" aku memandang mereka berdua..
"Korang tau padahnya kan?""Tapi Ravi dah betul² cari nahas"
Sambung Mingyu"Dah.. dia akan dapat balasan dia nanti"
Kai hanya mengangguk..
Sementara Mingyu memeriksa Kesihatan Il.. aku cuba membuat panggilan kepada Hoshi beberapa kali.. begitu juga Kai tak henti untuk menghantar mesej kepada hoshi..
Tingtong~
Sekali lagi loceng rumah Hoshi dibunyikan..
Aku dan kai bergegas ke ruang tamu untuk melihat siapa yang datang ..
-
Mingyu.pov
Bagus lah yang keadaan Il Sedang normal.. sementara Kai dn Jimin melihat siapa yang datang.. aku menyuntik Ubat tidur pada Il supaya Il dapat berehat dengan Cukup.. dia semrsti nya terkejut dan akan mendapat stress sebab kejadian ini.. dia memerlukan rehat yang cukup..
"Hya!"
"Hyaa! Gwenchana??"
Aku terkejut dengan jeritan kecil Jimin & Kai kedengaran dari ruang tamu tingkat bawah.. aku mula musykil lalu turun serta bersama kai.. alangkah aku terkejut..
"Hoshi.."
Aku cubaa membantu Hwayoung Yang datang dengan membawa Hoshi dalam keadaan berlumuran darah..
Hwayoung, kai & Jimin membawa Hoshi ke bilik rawatan di Sebelah ruang tamu..
"halang pendarahan di kepala dia"
Hwayoung memberi arahan kepada kami dan memulakan pembedahan mengecut..-
"tulang bahu dia retak .. well dia akan sembuh.. Pendarahan dia dpt berhenti so.. yep sikit ja ni.. "
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanfictionSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...