Era o seara de joi. Deschid televizorul și ma uit pe postul de știri local. Era ca de obicei același prezentator doar ca vorbeau nu ca deobicei despre politică ci despre un om care a încercat să îl omoare pe Mike.
"-Bună domnule,Mike!
-Bună
-Ne puteti povești ce s-a întâmplat?
-Da, era o seara de luni veneam cu iubita mea din club. Ajungem în bucătărie lăsăm portofelul și cheile și ne băgăm în pat. Pe la vreo 2 noaptea se aude o spargatura de geam. Ma trezesc iau crosa de hockey și merg inspre zona cu pricina. Deschid ușa încet și vad o persoană inalta, cu un briceag în mână. Stătea cu fata spre perete. Întru încet și mă apropi. Dau cu crosa și fug spre telefon 📱.
-Alo? 991 veniți repede e un tip ciudat la mine în casa cu un briceag !
-Calmativa! Venim cât de repede putem.
Închid telefonul si aud o șoaptă
- Mergi în dormitor(Go to bedroom!)
Apoi ma înjunghie cu briceagul în stomac. Ma trezesc în spital plin de cusături în zona stomacului. Vine doctorul și îmi spune
-Am o veste bună și una rea.
-Vestea bună e ca ai scăpat cu câteva cusături la stomac, cea proastă e ca prietena ta a murit când a fost atacată de către acea persoana.
Am plâns după ea. Apoi după 1 săptămâna am fost eliberat din spital. Ajung acasă. Deschid ușa și ucigașul era cu briceagul în mână și cu prietena mea moartă. Îmi zice cu o voce foarte ragisita:
-Atunci ai scapat dar acum nu mai scapi
M-am speriat si am luat-o la fugă spre un vecin ce avea o pușcă de vânătoare. Intru la el,intru in camera unde era arma, incarc 3 cartușe și ies afara merg incet până acasă și criminalul a dispărut dar a lăsat un bilet "Jack a fost aici".