Catre lumina(partea 1)

6 0 0
                                    

-Deci cinr arata ca cine? Spuse Lisa catre oaspetele nostru

-Opa... Trebuie sa fiu mai atenta... Imi place lantul tau. Spuse tanara zero aratandu-si de asemenea lantul ei

-Esti... Esti ca noi?

-Nu neaparat... Vezi tu,Angel si tatal lui sunt foarte asemanatori,pe principiul ca haita lui Angel este intoarcerea Invatatilor.

-Invatatii?

-Da... Erau un grup stravechi foarte puternic! Dintre invatati faceau parte Lucifer, The Rake,Zalgo,Slendrina,Mrs Creepypasta si bineinteles...

-Slendermen!

-Dap! Bineinteles ca cel din urma a tradat gasca pt glorie si putere!

-Asis... Cel mai cumplit eveniment din istoria.

-Cat sti despre el?

-Doar ce a zis read?

-Nepotul adoptiv al Slemdrinei? Este aici?

-Poate, sau poate nu! Cine stie?

-Sti ca Read este fiul lui Mrs Creepypasta asa e? Eu sunt cea ce a ajutat la evadarea sa.

-Da sigur. Iar eu sunt detinatoarea companiei Nike! De ce l ai ajuta pe...

Inainte aca tanara Lisa sa isi termine propozitia este adormita de catre Masky

-Du-o pe acoperis! Asigurate ca nu esti vazut.

-Da sa traiti!

-Oh si Masky.

-Da?

-Daca Slend afla cine sunt defapt... Sa spunem ca micuta ta fiica nu va mai fi un atuu!

Masky parasi camera in speranta ca nu va fi auzit decat de propriile urechi

-Demoni nenorociti! Mai intai mi au luat o pe Anne si acum imi vor si fica? Spuse mascatul savuramd bautura din mica sticla. Daca as fi avut mai multa putere in noaptea aia... de ce am accidentant masina lor? DE CE?

             In mintea lui Masky se perinda din nou amintirea noptii aceleia oribile. Ploaia ce anunta inceputul toamnei reci preliganduse peste conacul Helsinki, cufundat intro liniste totala, liniste distrusa doar de bataile in usa ale soferului familiei.

-MASINA ESTE PREGATITA!

-Iti multumim James. Du-te inainte, v-om fi acolo in cateva minute!

-Desigur domnule! Spuse tanarul parasind incaperea.

Ajuns la masina tanarul da ochii cu nimeni altul decat actualul sau stapan.

-Aduti aminte dragul meu! Daca mai vrei sa iti vezi sotia trebuie ca acest pachet sa ajunga la fratele meu. Fara vreun fel de intarziere!

-Am inteles Slender!

La scurt timp dupa aceasta amintire, tanarul nostru primeste un mesaj care avea sa schimbe cu totul cum vedea situatia:"Slender ma rugat sa trec pe la voi zilele astea. In curand me vom revedea... TE IUBESC! A ta Anne.

-A MEA? INCA MAI ARE TUPEU SA PRETINDA CA E EA? Tipa tanarul izbuncnind in lacrimi.

-EA A FOST UCISA IN ACEA NOAPTE... CA SI MINE!

"-Iti multumim ca ne ajuti James! Oamenii nostri,cand au aflat cine este acest copil, ne-au abandonat!

-Cred ca le e teama doamna.

-Cand suntem atat de aproape de a castiga acest razboi... Tot ce vreau e ca sa ne intoarcem la normal."

-Normal? Spuse Masky ridicanduse si dand jos celebra sa masca.

-Normal? Auzint sunetele crimelor ce au fost savarsite de masca asta?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RENEGATIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum