Hikayeye kısa bir ara verip aradaki boşlukları bu bölümde dolduracağım.
Birincisi Emre'nin petrol istasyonunda karşılaştığı Kenan Abi'ye ne oldu?
Kenan eve akşam 9 civarlarında varabildi.O zamana kadar gidecek cesareti kendinde bulamamıştı.Eve vardığında karısını ve iki çocuğunu yemek masasında ölü buldu.Hepsinin yüzü gri lekeler içindeydi.Kızının başı sandalyeden arkaya doğru sarkıyordu.Oğlununsa başı çorba kasesinin içine düşmüştü.Oğlunun kafasını kaseden kaldırdığında gözlerine şehriye ve mantar parçaları yapışmıştı.
Kenan son anlarında ailesiyle olamadığı için kendini affedemedi.Ailesini bahçeye gömdükten sonra mezarlarının başında intihar etti.Boğazını bıçakla kesmişti.Kanlar akarken mezarlarının üzerindeki toprağı okşuyordu ve son hissettiği şey ise pişmanlıktı.
Peki,hikayenin başlarında karşılaştığımız Emre'nin en yakın arkadaşı olan Oğuzhan'a ne oldu?
Oğuzhan'ın başından geçenleri şuan anlatmayacağım ama ileride öğreneceksiniz.
İkincisi Emre'nin bundan önceki hayatı nasıldı?
Emre anne ve babasını trafik kazasında kaybetmeden önce çok neşeli,hayat dolu,dışa dönük biriydi.Fakat ailesini küçük yaşta kaybedince birden dünyası başına yıkıldı,içine kapandı.Etkisinden uzun bir süre çıkamadı.Emre'ye bundan sonra dayısı kol kanat gerdi.18yaşına kadar dayısıyla yaşadıktan sonra dayısı Emre'ye bir daire tuttu ve Emre tertemiz bir sayfa açarak yeni hayatına başlamıştı.Ta ki hastalığa kadar.
Üçüncüsü,hastalık nasıl başladı?
Hastalık Rusya'nın Sibirya Bölgesi'nde bulunan ve biyolojik bir silah yapma görevine sahip,çeşitli bakteriler,virüsler,mantarlar üzerinde deneyler yapılan,biyolojik bir tesiste ortaya çıktı.Biliminsanları korkunç bir hastalık yaratmıştı ve kapsüllerde saklanan virüslerde silaha yüklenme sırasında birtakım sorunlar çıktı.Silah istenmeyen bir şekilde aktifleşti ve hastalığı ilk olarak onu üreten biliminsanları geçirdi.Böylece hastalık tüm dünyaya domino etkisiyle yayılmaya başladı.Bazı bağışıklığı olan insanlar hariç.Emre de bu tür haberleri ilk zamanlarda Twitter'dan okumuştu ama pek inanmamıştı.
Dördüncüsü,Dilara kimdi?
Dilara Emre'nin lisedeyken sevdiği kızdı.Birbirlerine ilk görüşte aşık olmuşlardı ama Emre ozamanlar içekapanık ve sessiz biri olması dışında özgüveni de bir miktar eksikti.Kızla iletişime geçmedi ve ikisi uzun bir süre birbirini uzaktan sevdi.Lise bitince ikisi de farklı yerlere gideceklerini,birbirlerini birdaha görmeyecekleri için unutabileceklerini düşünüyorlardı ama bilmedikleri şey ise ikisi de hala aynı şehirdeydi.Birbirlerini hastalık çıkmadan önce son kez Kadıköy'de görmüşlerdi.Emre'nin yanında arkadaşları vardı,Dilara ise tek başınaydı.Gözleri sadece bir anlığına kilitlenmişti ama bu ikisi içinde yeterliydi.Hala birbirlerini seviyorlardı ama sanki iki tane birbirini tanımayan insan gibi başlarını eğip yollarına devam etmişlerdi.
Fiziksel olarak Dilara,kahverengi dalgalı saçları omuzlarından biraz daha aşağı inen,yaklaşık Emre'nin boylarında,sadece biraz daha kısa,yeşil gözlü,açık tenli,güzel bir kız.
Son olarak hikaye bundan sonra ilk bölümün sonunda Emre'nin evden çıkıp Kadıköy'e doğru gitmeye başlayacağı kısımdan devam edecek.Peki bu arada Emre ne yaptı?
Emre sadece 3 defa dışarı çıktı,o da ileride sokağın ucundaki Migros'a gidip gıda ve su alabilmek içindi.
Emre askeri üsten sonra eve vardı.Bundan 4 gün sonra elektrikler ve internet gitti,5.günün akşamındaysa sular kesildi.Emre bacağı dolayısıyla hala topallıyordu ve tam olarak iyileşmeden dışarı çıkmak istemedi.Ayrıca her gün camdan silahıyla atış talimleri yapıp ateş etmeyle ilgili temel prensipleri yaparak tecrübe ediyordu.Evlerin camlarına,trafik lambalarına,sokaktaki ölü insanlara vs. nişan alarak atış talimleri yapıyordu.Gün geçtikçe de sokakta daha az insan görüyordu.8.günden sonra da bir daha sokakta hiç insan görmemişti.11.günün sabahıysa tamamen iyileşen bacağından sonra yola koyulma vakti gelmişti.
Bu arada yanına aldığı fotoğraf Dilara'nın fotoğrafıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Virüs
Science FictionRusya'da biyolojik araştırmalar yapan bir labaratuvarda bir sorun çıkar ve insanların %99'unu iki hafta içinde öldürecek bir virüs tüm dünyaya yayılmaya başlar.Hastalık bulaşan insanın yüzünde gri lekeler çıktığından hastalıktan sonra hayatta kalan...