#12

13 1 0
                                    

"Ale nic to je jedno.."pokusil se o úsměv.
★ELLIE★
Už jsem doma asi tak půl hoďky a jsem tady sama protože kluci (táta,Jay,Jack) jsou na výletě. No takhle jeli k babičce a dědovi do Manchesteru. Takže mám celý týden volno. Taťka ani neprotestoval že s nimi nechci jet naopak mě chápe že jsem už prý dospělá.Takže teď tady tančím a snažím se zapomenout co se stalo ve škole,ale moc se mi to nedaří,protože tančím před zrcadlem takže to vidím.Kdo z vás taky tančí před zrcadlem? Vsadím se že se tu někdo najde:)

Nevím co řeknu tátovi pokud to nezmizí a on se mě zeptá.

Když už jsem byla unavená z toho tančení tak jsem šla do kuchyně něco ukuchtit.

"Taak copak tady máme?" špitla jsem si pro sebe. Rizoto nebo palačinky. Rizoto. Palačinky si můžu udělat jindy. Mezitím mi volala Em (Emilly) a říkala mi jestli by si s ní zítra nezašla do kavárny a na nákup. Hned jsem souhlasila.

Šla jsem spát asi v 1 ráno.SUPER. Celou dobu jsem přemýšlela nad Em,protože když mi to říkala byla nějaká smutná... A když jsem říkala Gilinskymu ať jí pozdravuje tak taky byl smutnej tak nevím. Rozešli se?

Ráno jsem se probudila kolem 11 a Em jsme se domluvili že se sejdem ve tři v naší kavárně. no v "naší" kavárně.

Vzala jsem si tepláky a tričko udělala jsem si snídani- kafíčko s müsli s jogurten.
*Cink* přišla mi zpráva z Messengeru
Jack Joshon: Ahoj

Elliezabeth Harley: Ahoj

Jack Joshon: Nechtěla by jsi se mnou dneska jít ven?

Elliezabeth Harley: Promiň nemůžu jdu s Em na kafíčko a potom na nákupy. No prostě holčičí den

Jack Joshon: Aha,jasně chápu a zítra už můžeš nebo máš s někým jiným vyjednanou schůzku

Elliezabeth Harley: Ne neboj se zítra mám volno takže jsem jenom tvoje. Úchylná chvilka;D

Jack Joshon: okey:D tak zítra ve tři v parku?A potom si tě vezmu domů :D:D

Elliezabeth Harley: jo klidně :D máš nějakou dobrou náladu ne?

Jack Joshon: Tu nejlepší :D už se na tebe těším

Elliezabeth Harley: já se taky těším doufám že nemyslíš druhým smyslem,ale tím normálním

Jack Joshon: neboj myslím to normálně :D
Elliezabeth Harley: Okey tak se na tebe těším❤

Jack Joshon: já víc❤

Elliezabeth Harley: ❤tak já musím jít tak ahoj❤

Jack Joshon: Ahoj❤

Ellizabeth [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat