4/5

660 62 15
                                    

JK

Midenki a tusolóhoz indult, még Jimin is. Gondolom nem akart izzadtan végigmenni az utcán. Egyet gondolva utánuk mentem. Láttuk már egymást mesztelenül, elvégre közös zuhanyzó van, sőt! Taehyung előszeretettel mászott be mások mellé is. Na mindegy. Hallottam, ahogy a csapok elzáródnak, és a nedves lépteket. Nagy mosolyt varázsoltam az arcomra, ezzel fogadva csapattársaim, és szerelmem. Mert igenis az, akármennyire is nem akarom. Ha nem éreznék iránta semmit, nem szeretném, hogy féltékeny legyek.
-Sziasztok. - köszöttem őket aranyosan.

Jimin

- J.. JungKook.. Mondtam hogy menj haza. Netán nagyot hallasz? * próbáltam takargatni ékességem, mert ugye amilyen hülye vagyok, nem hoztam magammal törölközőt. És azért mégiscsak kínos, egy olyan ember előtt állni teljesen meztelen, akivel alig pár napja még szexuális kapcsolatot létesítettél segg részegen.

JK

Majdnem elnevettem magam reakcióján. Olyan kis félénk.
-Ne haragudjon MR. Park, de csak a játékot tiltotta meg. Amúgy is, a Hyungomat várom.
Mintha végszó lett volna, Yoongi is kilépett. Felpattantam és odabicegtem hozzá, majd megöleltem.
-Indul a hadművelet. - suttogtam a fülébe.

Yoongi

- Rendben * suttogom vissza futtában, majd elhajolunk egymástól.
- Mi akkor mennénk is. Jóéjt srácok és edző bá. * intettem egyet, majd kifelé indultunk. Kook csupasz fenekem megfogta, majd úgy vezetett ki a zuhanyzó helyiségből. Amíg látszódtunk, a fenekemet is ráztam a látványosság kedvéért. Mikor az öltözőbe értünk, el röhögtem magam.

Jimin

Köpni - nyelni nem tudtam. Kook komolyan Yoongi seggét fogdosta, ráadásul majd kiszúrta a szemem, hogy a lomposát bámulja. Olcsó kis lotyó. Még rázta is hozzá azt a lapos kis nem tudom.. Aszaltszilváját? Az én seggem jobb, annak legalább van valami formája is. Elöntött a féltékenység. Ilyen hamar elfelejtett volna?

JK

Én is felnevettem. Bár nem láttam arcát, de biztos nagyon kiakadt.
-Héj Hyung! - rám nézett. - Tényleg jó segged van.
Rácsaptam egyet, majd nevetve levágódtam a padra, hagyva öltözni.
Mi lesz, ha nem válik be a tervem? Ha mégjobban megutál? Ezek gondolatától egyből lehervadt a mosoly arcomról.


Yoongi

- Hé... Mi történt? Ne aggódj, biztos oltári féltékeny és csak úgy vöröslik a feje odabent. * nevettem fel, mikor elképzeltem Hogy nézhet most ki az edző. Felöltöztem, majd a kapu előtt megálltunk.
- Jimin hyung általában legutoljára szokott kijönni a csarnokból. Mi lenne ha meg várnánk amíg a többiek lelépnek, majd amikor épp Jimin jön, lesmárolsz. Biztos nagyon féltékeny lenne * vetettem fel az ötletet egy sunyi mosollyal megspékelve. Mindig is érdekelt, vajon milyen lehet az irányítónk csókja. Talán a magam javára fordíthatnám ezt a kis ügyet.

JK

-Ez egy nagyon jó ötlet.
Várakoztunk már egy ideje. Hallottam, ahogy próbálja bezárni az ajtót. Nem sokat tétlenkedtem. Yoongit a Sport Centrum falának nyomtam, lábait csípőmhöz húztam. Ajkam övének nyomtam, és a legszenvedélyesebben próbáltam csókolni. Nem éreztem olyat, mint Jimin részeg csókjánál, de mindent azért, hogy szerelmem az enyém legyen. Hogy még hatásosabb legyen, fenekénél fogva húztam közelebb magamhoz.

Jimin

Épp indultam volna a motoromhoz, mikor oldalról egy nyögést hallottam. Azt hittem a szemem is kiesik a helyéről. Az állkapcsomról ne is beszéljük, a dinoszauruszok bokáját súrolta. Mit volt úgy oda abban a szájbakúrt kórházban, ha másnap már egy másik srác szájában túrkál? Ráadásul egy ilyen kis.. Izének? Hol marad az ízlés kérem szépen! Pedig nagyon tudta mondani mennyire az én hibám minden, és Hogy ő épp ,, szerelmet " akart nekem vallani. Itt látszik meg, mennyire hűséges egy 17 éves tinédzser. Fejemet gyorsan elkapva az épp smároló párról, gyorsan siettem a motoromhoz. Sisakomat felvéve indítottam be a motort, majd amilyen gyorsan csak tudtam, elhajtottam a helyszínről. Bazdmeg magad Jeon JeongGuk, engem ne etess a szent dumáiddal többet!

Handball LoveWhere stories live. Discover now