Georgs tiešām atšķiras no citiem vampīriem, jo viņš ne tikai pastāstīja, kas notiek VP ( Vampīru Padome ) , bet arī uzņēma mūs savas mājās, kaut arī esam mednieki un to, ka esam meklētas personas priekš padomes. Mūs tomēr ar Lapsu izšķīra vienu no otra ieliekot mūs dažādas istabās. Georgs un Tae pieteicās mūsu mantas nogādāt katra istabā. Tae ,protams, paņēma manas mantas un nācās iet līdzi viņam. Ieejot iekšā istabā es atminējos šo istabu iepriekš kad mani otrreiz nolaupīja. Tae istaba. Paskatoties nekas nav mainījies. Tās pašas tapetes, griesti,mēbeles. Tae saprata pēc manas sejas izteiksmes ,ka šī ir viņa guļamistaba.
- Šajā mājā ir trīs guļamistabas. Viena pieder Georgam un mums ar māsu katram sava . Ja tevi tas nomierinās, vampīri neguļ.
- Bet ,kāpēc es nevarēju Alias istabā gulēt?
- Tāpēc, ka Georgs visu īsto notikumu zin no sākuma un viņš uzskata ka mums par to vajag parunāt . Es vēlos visu labot.
- Labi stāsti!
Viegli nopūtos.
- Tajā naktī kad sāka uzaust saule es staigāju pa pilsētu un mežu un mežā satiku to meiteni. Viņa uzvedās kā prostitūta. Un beigās noskūpstīja mani. Pēc tam pamanīju tevi un atgrūdu meiteni no sevis patālu uzbļāvu virsū un tad sāka raudāt un pastāstīja, ka viņu šantažē un lika to izdarīt. Man vairāk šķiet ,ka tas vainīgais tomēr ir Roberto.
- Man sāpēja uz to brīdi. Ko viņam vajag no manis agrāk gan nevajadzēju?
- To es nezinu.
- Nuja.
Es atkritu gultā kad iegajam istabā un sajūtu nogurumu. Tikai pēc kāda sajūtu ka kāds mani apsedza ar segu, lai ne nosaltu.Taehyung skatpunkts
Vai viņa ar to mednieku ir kopā,ka atbrauca kopā un sadevās kopā rokās? Es negribu zaudēt viņu vēlreiz. Es darīšu visu, lai tikai viņa dotu man otru iespēju. Viņa ir kā Saule kura izstaro gaismu un siltumu. Viņa ir tā ,kas liek manai sirdij pukstēt straujāk nekā parasti. Viņas smaids ir miljoniem vērts. Viņa ir skaista. Nē viņa ir dieviete. Labi ,varbūt viņa kādam nepatīk, tomēr man viņa ir visskaistākā meitene ,ko jelkad esmu saticis. Viņa man iemācīja ,ko nozīmē mīlestība un kā ir kādu mīlēt. Mīlestības dēļ esmu gatavs darīt, lai viņa tikai būtu laimīga. Es varbūt pastalkoju viņu mazliet, jo gribu zināt kāda kafija viņai garšo. Kādas brokastis ēd? Ko dara brīvā laikā? Es par viņu domāju katru dienu brīžiem pat tā aizdomājos. Viņa izskatās tik laimīga kad guļ. Interesanti par ko viņa sapņo. Es tiešām negribu ļaunprātīgi izmantot spējas, bet es gribu zināt, kas ir tik patīkams tajā sapnī.Rozes sapnis
Es stāvēju baltā kāzu kleitā pie spoguļa un skatījos savā atsupulgā " Šī lielā diena beidzot ir pienākusi! " Uzsmaidiju savām atspulgam , tad pēkšņi ienāk mana draudzene un mana topošā vīra māsa ar visu kosmētiku rokās.😂
- Vai tas ir obligāti, viņš tāpat mani mīl pat bez kosmētikas.
- Šī ir vienīgā tava diena dzīvē kur jūs jau būsiet vīrs un sieva.
- Labi, labi bet minimāli , jo negribu pēc lelles izskatīties! 😊
Tā viņas abas mani nosēdināja priekšā pie spoguļa un sāka mani vest kārtībā. Pēc desmit minūtēm es biju, ideālā es.
Georgs ienāca pa durvīm.
- Roze tu izskaties čikiniekā😂😂😂😍!
- Paldies jāsaka viņam!
Norādiju uz Gabrielu un Aliju.
- Paldies jums!
Paklanījas vēl.
- Mēs iesim?
Uzdevu jautājumu. Un par atbildēšanu sagaidīju tikai elkoni, kurā man vajadzēja ielikt savu. Tad sāka skanēt dziesma ( Laura Reinika-Pasaka ) šo dziesmu mēs izvēlējāmies ar līgavaini. Te viss ir pasaka. Visi mani iegūtie draugi un paziņās sēdēja un pat topošie radi. Varēju redzēt viņu acīs prieka asaras. Kas to būtu domājis, ka pēc visiem šiem drausmīgiem notikumiem mēs precesimies un uzvarēsim. Paskatījos uz altāra pusi manīju Foksu priestera terpā. Viņam tāpat kā man ir noveicies. Un blakus viņam stāv mans līgavainis. Viņš zināja, ka es gribu kāzas tieši Meksikā un pat to viņam nebiju teikusi. Pasmaidīju platāk un devos pie viņa. Beidzot atdevu savu pušķi Alijai. Tā sākās priestera runa. Bla bla bla.
- Vai tu Taehyung Melij ņem par savu sievu Rozmariju Krastu, priekos bēdas un slimības?
- Jā. Es tevi pirmo reizi pamanīju kafejnīca un no tās dienas biju apņēmies ar tevi būt kopā līdz mūža galam. Tu esi priekš manis viss. Es mīlu tevi un pat mīlētu tevi spalvainu vienīgi tāpēc ,ka tu būtu siltā un dāvātu man siltumu.
Par publiku pāršalca smieklu lēkme. Viņš pasniedzas pie gredzena un uzvilka uz mana pirksta gredzenu, kurš iemirdzējas uz mana pirksta.
- Vai tu Rozmarija Krasta ņem par savu vīru Taehyung Melij, priekos, bēdas un slimības?
- Jā. Es nekad ne nojautu kā man būs tāda dzīve es biju domājusi ka dzīvošu parastu dzīvi kā cilvēki bet es esmu izredzētā un mans liktens ir šāds. Es tevi arī ļoti mīlu manu FUJ😂😂
Visi nenormāli sāka smieties par mūsu zvērestiem. Uzvilku uz viņa pirksta gredzenu. Bet tad viss norima un sāka kliegt:
- Rūgts!
- Rūgts!
- Rūgts!
Tad mūsu lūpas savienojas lēnā dejā. Bet katru reizi gribas šo skūpstu tieši no viņa un viņa maigās lūpas un fakts, ka viņš pats ir maigs neskatoties ,ka viņš ir vampīrs ar spēku.Ak tad šitā princesīt? Viņai patīk Meksika tad arī tā notiks. Viņai tomēr ir jūtas pret mani. Tad tomēr ir vērts laboties.
Apgūlos viņai blakus un tad viņa par izbrīnu apskāva. Varbūt nevajag neko uzspiest varbūt ar laiku viss nāks. Pievēru acis domādams par plānošanu.Esmu atpakaļ beidzot! Jā no sākuma mans nerakstīšanas iemesls bija skolā pēc tam puisis, bet tagad nekas, jo skola man iet tagad labi un ir daudz brīva laika, kas ar puisi , pameta, bet es to pārdzīvoju kopā ar savam draudzenēm-rakstniecēm. Paldies jums!