7. Bölüm

16.1K 533 47
                                    

merhaba arkadaşlar. okuduğunuzda begenirseniz arkadaslariniza da tavsiye ederseniz sevinirim. henüz okuyan sayısı çok az. bunun çoğalmasına yardımcı
    olursanız sevinirim. iyi okumalarr..

   

      Uykulu gözlerle uyandım. Aslında saatin şuan öğleye yaklaştığını tahmin edebiliyordum ama yine de uykum vardi.

      Yanıma döndüm ve aman allahım bu ne şimdi !! Ne yani gece Ayaz'la mı uyudum ben?

        Şuan hemen kalkıp burdan gitmek istiyordum çünkü Ayaz kalktığında onun yüzüne bakabileceğimden emin değildim.

       Hızlı davranıp yatakta doğruldum ama o sırada bir el tekrar yatağa yapışmamı sağladı. Tabi ki bu el Ayaza aitti.

     Beni iyice kendine çekti ve yüzünü boynuma gömdü. Kendimi ne kadar çekmeye çalışsam da bu güçlü kollardan kurtulamadım.

   -" İyi uyudun mu ? " diye sordu nefesini boynuma vererek.

   -" Nasıl oldu da senin yanında uyuyabildim acaba bay ukala ? " diye sordum ben de sorusunu cevaplamadan.

   -" Önce ben seni öptüm ve sen de bana karşılık verdin. Daha sonra çok uykun olduğunu söyledin ve kendini yatağa attın.

    Galiba gerçekten çok uykun vardı ki yaklaşık 10 dakika sonra uyuya kaldın.  Benim yatağım olduğu için doğal

    olarak ben de burda yattım. Yani benim

yatağımı izinsiz kullandığın için asıl suçlu sensin. " diye açıklamasını sürdürdü.

     Evet dün gece beni öptü ve ben de ona karşılık verdim. Buna inanamıyorum. Şuana kadar hiçbir erkeğin elini bile tutmamışken bu ayıyla öpüştüm.

    Hemen kendimi çektim ve kalkıp odama girdim. Üstüme bir eşofman geçirerek kahvaltı hazırlamak için aşağı indim.

     O sırada Ayaz da aşağı indi ve bana dönüp konuşmaya başladı :

- " Kahvaltı hazırlamana gerek yok. Bugün seni birileriyle tanıştırcam ve onlarla kahvaltı yapacağız. " dedi

  -" O zaman ben üstümü değiştireyim. Bekle birazcık. " diyip üstümü değistirmeye ciktım.

    Havalar iyice ısınmaya başladığı için üstüme günlük , dizin üstünde biten beyaz bir elbise geçirdim ve aşağı indim.

   O da hazırlanmıştı ve kapının önünde beni bekliyordu.

   -" Bir gün burda kök bağlayacağım. " dedi usanmış bir tavırla.

   -" Altı üstü 5 dakika bekledin. Hem biraz beklesen ölmezsin ya ? Acelen mi var ? " dedim kızgınlıkla.

    O sırada yaklaşık 2,5 haftadır okula gitmediğimi farkettim. Ama sanırım okul onun da pek umrunda değildi.

    -" Farkındaysan 20 gündür okula gitmiyorum. Yarın okula gitmem gerek. " dedim.

   -" Okul mu? Kaydını benim okula aldırıcaz. Başka okulda okuyamazsin. " dedi ukala ukala.

   -" Neden senin dediklerini yapmak zorundayım ? Ben artık özgür bir kızım. Sen bana karışamazsın. " dedim ona doğru ilerleyerek.

   -" Hadi yaa ! Demek sana karışamam öyle mi? Kaydını aldırma bak bakalım ne oluyo ? Ondan sonra bunları söyleyebileceğini hiç sanmıyorum. " dedi

Yakışıklı PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin