Zase jsem tady...skvělý... [NEUPRAVENO]

889 61 0
                                    

Než začneme,vím že nikdo nečte moje debilní poznámky pod koncem kapitoly,ale potřebuju se vás na něco zeptat. Tak se prosím zastavte u ******. Děkuju.

Zase ty debilní hadičky. Otevřela jsem oči a jako první můj pohled spadnul na moje ruce ve kterých byly zapíchaných několik hadiček a jehel. Všechny jsem je vyrvala z těla.

,,Zdravím.'' přerušil mě hlas.

,,Zdravím.'' podívala jsem se na tu osobu,ale stále jsem byla ospalá a mlžila jsem. ,,Kde to sem?'' zeptala jsem se. Vážně jsem nebyla v úplně nejlepším stavu.

,,V SHIELDu. ''

,,Co?'' nechápala jsem. Minulo se mi myslí jak jsem padala dolů na zem. Nemohla jsem se ani přemístit,ani zneviditelnit. Mohla jsem se ven probojovat,ale nevěděla jsem jak bych se někam v mém stavu dostala. ,,A kdo vůbec jste?'' zeptala jsem se muže,který pořád neodcházel.

,,Tony Stark.'' jakmile to řekl,v hlavě se mi minuli na moje vzpomínky s Tonym. Stark-playboy který je můj otec.

,,Skvělý.'' proklouzlo mi mezi rty. Lokty jsem si opřela o stehna a složila hlavu do dlaní. Zvedla jsem hlavu a podívala se do zrcadla na druhém konci pokoje. Černý pytle pod očima,roztrhané černo-zlaté oblečení se znakem Hydry a vlasy jak afro. ,,No co,vy už jste to viděl.'' pokrčila se rameny a odstranila z mého těla všechny úpravy. Na každé ruce jsem měla velkou jizvu. Ta je nová. Jo,to bude díky mému útoku. Ukápla mi malá slza a tak jsem se radši znova upravila a byla jsem bez jizev a modřin. ,,Kurva! '' zakřičela jsem a shodila stojan na kterém byly připevněné pytlíky s látkou,která mi předtím tekla do těla.

,,Hele klídek... Teď budeš muset jít se mnou do..''

,,Vězení.'' řekla jsem chladným hlasem. Dala jsem dobrovolně ruce za záda a nechala se spoutat. Musela jsem se vyspat. Moje tělo se samo zotaví,ale na to musím být v klidu. Ikdyž jsem byla ve špatném stavu,šla jsem s hlavou vztyčenou. Lehla jsem si uprostřed místnosti,ruce dala za hlavu a zírala jsem do stropu. Cítila jsem jak se moje buňky obnovují a všechno se uceluje. Stark mě doprovodil do mé cely a před ní,mi sundal normální pouta a dal mi jenom nějaký náramek,který kontroluje můj pohyb.

Tři hodiny jsem jen tak ležela a uzdravovala se. Dívala se do toho debilního stropu a přemýšlela nad vším co se mi stalo,ale nemohla jsem si vzpomenout.

Padala jsem v mých zlatých šatech a korunkou. Oči se mi pomalu zavírali. Připadalo mi,že všechno kolem mě vybuchuje. Cítila jsem na sobě něco studeného,železného. Stark!

Zastavil se mi dech a já se vymrštila do sedu. Prohlédla jsem si tělo. Nedali mi do těla žádnou bombu nebo něco co by mě mohlo ovládat,ale určitě mi vzali krev.

V 6 ráno jsem se probudila v cele,ve které už jsem podruhé za měsíc. Sedla jsem si do kouta a pohledem propalovala dveře do cely,kterými za několik minut prošla Romanovová.

,,Ty seš Starkova dcera.'' řekla s klidným hlasem,stoupla si do prostředu místnosti a skřížila ruce na prsou. V tu chvíli jsem málem zapoměla jak se dýchá a mrká.

,,Jak-jak?'' vykoktala jsem ze sebe.

,,Tvoje krev. Zjistili jsme to,když si zničila naší kancelář ve Phoenixu.'' teď už se to vážně neutají. Jestli to Hydra zjistí jsem totálně v prdeli. Budou si myslet,že se přidám k tátovi a budu bojovat proti nim. Zabijou mě a celou mě rozřežou.

Začala jsem panikařit. Tam se vrátit nemůžu. Oni mě zabijou a až rozřežou můj mozek,budou mít celou armádu lidí jako jsem já. Tady to nebude o moc lepší. Pokusy a celý život ve vězení nebo poprava. Skvělý,jak se mi během hodiny zničil celý život.

,,Co se mnou uděláte?'' zeptala jsem se chraplavým hlasem.

,,Stark a Barnes a Perry bojují aby ti nikdo nic neudělal. '' usmála jsem se takovým tim úsměvem,který vám bere všechny iluze.

,,Proč?'' nechápala jsem vůbec nic.

,,Vidí v tobě něco,co v tobě vidím i já. Dobro. A já umím dobře hodnotit charakter. ''

,,Jak si tady vede Luis?'' změnila jsem radši téma. Nechci řešit věci ohledně mě a mého otce.

,,Je jeden z nejlepších. '' oddychla jsem si. No,ještě aby byl nemožnej. To by jsem ho,tou ohnivou koulí trefila do koulí. ,,Co budeš dělat,když tě pustíme?'' sedla si naproti mě.

,,Zmizím. Pryč od Hydry,pryč od vás. Když vy víte,že je Stark můj otec,tak to díky vašemu debilnímu systému to bude vědět i Hydra. A ty na mě budou dělat pokusy,dokud neumřu a oni nedostanou to co chtějí. '' vyklopila jsem jí pravdu. Nemám důvod nic víc zatajovat. Svůj tým jsem zklamala. Generála taky. Jsem nic. Jsem k ničemu. Budu jim více prospěšná jako opravdový pokusný králík.

,,Tak vstávej. Jdeme za Furym.'' zvedla se ze země a já jí okopírovala. Ruce jsem dala zase za záda a oni mě připoutali jak psa okovem. Posadili mě do židle naproti tý pirátoví.

,,Stark je skutečně váš otec?'' polkla jsem tak hlasitě,že mu muselo být jasný,že je to pravda. ,,Kolik lidí,že už jste zabila?''

,,Chcete říct jména? Moc se tím chlubit nechci... Rozhodně více než 200. Nejsem jako Bucky teda Barnes,jsem teda byla jsem stroj hromadného ničení. Nedávali mě do toho mrazáku. Pořád jsem někde vybuchovala. Sice to byli menší akce,ale působili dost škody. Jeho užívali jenom když ho potřebovali,já funguju teda fungovala jsem pořád. Neustále. '' opřela jsem se o opěrku židle. ,,Jestli mě dáte Hydře,beru sebou Kapitána a jste v prdeli. '' naklonila jsem se a pošeptala mu to a zase se vrátila do mé pohodlné polohy. ,,Řekněte Starkovi,že děkuji,že mě chytil. Já teď radši půjdu za naší všemi oblíbenou Romanovovou. Ocenila bych něco k jídlu. '' řekla jsem ještě a pak šla s Natašou zpět do mé cely.

,,Jednou budeš Avenger.'' zašeptala mi do ucha a pak mě přímo kopla do věznice a já ani neměla prostor říct můj názor.

Joo!! Zase jsem chytla takovou tu jiskru. Myslím,že se díky mé fantazii můžete těšit na další kapitoly. Nehodlám tenhle příběh ukončit.

Dejte hvězdu,komentář a vlastně udělejte všechno co píšu pod všechny kapitoly.

Chtěla bych vám popřát hezké Vánoce. Užij te si je,ale ne že se ožerete,na to je nový rok.

******Měli byste zájem o to,že bych si založila blog? Psala bych třeba o wattpadu a mých příbězích a o mnohem dalších věcí. Napište mi kdyžtak do komentářů nebo do chatu. Děkuju. ******

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat