Tin minte ca eram o fata retrasa dar sincera si intelegatoare.Am uitat sa ma prezint.Ma numesc Camila si am 22 de ani.Sunt studenta la medicina si sunt in anul 2.Cand am inceput facultatea,am intalnit un baiat super,care are 25 de ani.Il cheama Catalin.El este in anul 4.Ne cunoastem de aproape 2 ani.M-a invitat in club in aceasta seara.Ce sa zic,eram cam obosita,dar eram curioasa sa vad cum arata un club.Asa ca am acceptat.Pe ora 19:00 trebuia sa fiu gata.Asa ca am plecat de la cursuri mai repede,am facut dus,am imbracat o rochie,m-am coafat si m-am urcat in masina.
-Ai emotii?
-De ce sa am?E un club.
Dupa 25 de minute,am ajuns.Parea un loc singuratic,fara viata.Dar un sunet puternic imi intra in urechi.O muzica.Parea interesanta.Catalin a venit la usa si am iesit.Era destul de frig afara.Am intrat in club si m-am simtit ciudat...
Dupa 3 ore
Eram obosita si doream sa merg acasa.I-am spus lui Catalin sa mergem si am plecat.Si in final am ajuns acasa.M-am intins pe pat.Dar am simtit deodata o mana rece pe burta mea.Era mana lui Catalin.Si avea ceva in cealalta mana.O cutie.O cutie cu scris argintiu pe ea.era ceva in ea.Si doream sa stiu ce.A deschis cutia-era un inel frumos,auriu.Am stiut ce inseamna-dorea sa se casatoreasca cu mine.Eu il iubeam,si el ma iubea pe mine,asa ca am acceptat.A spus ca se va muta la mine,si ca are deja toate lucrurile cu el.Le-a adus in casa,in timp ce eu ma schimbam in pijamale.Cum eu aveam doar o camera,care era si aia destul de mica,a trebuit sa doarma cu mine.M-am pus in pat,si am adormit direct...
YOU ARE READING
Night in the club.
RandomPovestea unei fete,care iesita din club,este schimbata total.