Stephanie Dolson
Dovolte mi, abych vám řekla příběh o mě a mém nejlepším kamarádovi. Zdá se to jednoduché, avšak náš životní příběh má mnoho chytáků, výkyvů a hlavně → chyb. Můj nejlepší kamarád, který je tu pro mě 24 hodin denně, je bohužel jen přes internet. Dělí nás od sebe celých 600 km.
Nemůžu cítit jeho objetí, když potřebuji.
Není tu u mě, když jsou všichni proti mě.
Ale za to je tu pro mě 24 hodin denně, i když má tréninky. Vždycky mu můžu napsat, a on mě dokáže uklidnit. Jak přes hovor, tak přes chat. Už si nedokážu představit svůj život bez něj. Je něco, jako můj osobní kyslík. Nejlepší kamarád, kterého nikdy v životě nechci ztratit.
Jmenuji se Stephanie Dolson. Celkem pěkné jméno Stephanie, no ne? Mě se vždy líbilo. Mám 17 let, což znamená, že stále studuji na střední škole. Avšak tady nastává 1. problém. ŠKOLA. Né, že by se mi nedařilo, jen jsem prostě nezapadla do kolektivu. A takhle už to probíhá 3 roky. 3 roky snáším příšerné dny, plné posměchu, či ignorace. Dokonce nemám ani nejlepší kamarádku. A víte proč? Protože jsem měla takovou 'nejlepší kamarádku', ale přestalo mě bavit od ní snášet výsměch na mou osobu a být pro ní důležitá jen v tedy, když něco potřebovala. Snášela jsem to 5 let, a víc už to prostě dál nešlo.
Pocházím z celkem bohaté rodiny, takže jsem nikdy neměla nouzi, že bychom neměli peníze. Nejvíc co mě štve je, že lidé si myslí, že když mám peníze, jsem šťastná. Opak je pravdou. Nikdy mi nešlo o peníze, rodiče si mě udobřovali drahými dárky, protože často nejsou doma. Ale kdo o to stojí? Dala bych cokoliv za společně strávený víkend někde na chatě. Bohužel, toho se asi nikdy nedočkám.
Mamka pracuje jako realitní makléřka, takže je celkem jasné, že skoro pořád není doma. Táta je architekt, který má stále nějaké zakázky, nebo odjíždí do zahraničí, kde navrhuje domy těm 'zazobaným snobům'. Aspoň tak jsem se pojmenovala já.
Sourozence nemám. No vlastně mám sestru, ale ta bydlí se svým manželem. Takže jsem skoro jako jedináček. Je to celkem pohoda, akorát někdy mám chvíle, kdy mě mrzí, že nemám mladšího sourozence, se kterým bych si hrála.
Děti všeobecně miluji. Jsou to roztomilí mladí tvorové, kteří stále chtějí zkoumat nové věci. Jejich nádherný a kouzelný smích je prostě skvělí.
Justin Bieber
Jmenuji se Justin. Justin Drew Mallette Bieber. Ale používám jenom Justin Bieber. Mám 18 let a úspěšně dokončuji poslední rok střední školy. Mám namířeno na vysokou, kam se docela i těším. Nejsem šprt, nemyslete si. Jen si prostě hodně pamatuju z hodin, na kterých mimochodem nedávám pozor. Jsem prostě best.
Jak už možná víte, mám nejlepší kamarádku. Avšak je tu problém. Nemohu jí obejmout, ani utišit. Jediné co mohu je jí zavolat na skype, mobil, či si psát.
Dal bych cokoliv za to, abych s ní mohl strávit aspoň den. Bohužel, teď to nejde. Problém je ten, že jsem basketbalista. Nemám moc volného času, ale pro svou květinku bych udělal cokoliv. Přítelkyni nemám a jsem docela rád, protože bych na ní neměl zatím čas.
Můj denní režim se motá kolem basketu a školy. Proto se nejvíc těším na večer, kdy lehnu do postele a píšu si se Steph. Nevím, co bych bez ní dělal. Dennodenně přemýšlím nad tím, kdy budu mít dost času na to, abych za ní přijel. Buď ona ke mě, nebo já k ní. Protože až se to stane, bude to ten nejlepší den, co se kdy stal.
Jestli se ptáte na mou rodinu, tady něco o ní je. Žiju jen s mamkou, protože táta zemřel, když mi bylo 12. Měl *boreliózu. Sourozence žádné nemám a jsem celkem i rád. Vždycky jsem byl ten typ, co si vystačil sám.
Mamka je na tom opačně. Vždy tvrdí, že nikoho nepotřebuje. Přitom moc dobře vím, jak trpí samotou a vyprahlou láskou. Vím, že jí táta hodně chybí a potřebuje mužskou podporu. Nejhorší je, že jí nemohu pomoc. Znáte ten pocit, když vidíte svou mámu trpět a nemůžete jí nijak pomoc?
Za svou kariéru basketbalisty jsem společně se svým týmem vyhrál několik titulů, soutěží a zápasů. Všechny naše poháry jsou vystaveny u nás ve škole a každý den, když procházím kolem, musím se usmát. Protože všechno jsme vyhráli důsledkem těžké dřiny.
Můj život je jak časová bomba. Nikdy nevím, co se pokazí a já budu nucen skončit s basketem, či se něco pokazí mezi mnou a Steph. Jedno je zatím jasné, jestli o ní přijdu, nezvládnu to.
*borelióza = jedná se o nemoc, která je způsobena kousnutím klíštěte. Příznaky jsou červené fleky na těle. Při pozdním zjištění hrozí amputace končetiny či smrt.
Já sama jsem tuhle nemoc měla a naštěstí se zjistila brzo, takže pobyt v nemocnici a antibiotika mi stačili. Ale rozhodně nikomu nepřeju tuhe rizikovou nemoc.