MELEBA BEN ELZEM NEHİR BUNDAN ÖNCE CİNLERLE İLGİLİ Bİ HIKAYE YAZDIM VE DEGİŞİK BİŞEYLER YAZMAYA KARAR ALDIM BEN VE5 ARKADAŞIMIN HAYATINDAKI MALLLIKLAR VE MACERALARI KONU ALDIM IYI OKUMALAR.
ELZEM:(LAKAB LAKABI ÇOK - ELZO - NEK - NEKKO - ZEMZEM = AKLINIZA NE GELIRSE) : 15 YASINDA GRUBUN DENGESİZİ KAVGACISI VE MALI -_- ÇOGUNLUKLA DIGERLERININ YAPTIGI İŞE BURNUNU SOKAN BAŞ BELASI AMA SIRF KORUMACI OLDUGUNDAN SARISIN YEŞIL GÖZLÜ UZUN BOYLU MAL.
ASENA (ASE) :14 YAŞINDA GRUBUN BAZEN AKILLISI BAZEN ŞAPŞALI AMA ÇOĞUNLUKLA ŞAPŞALI ^_^ ORTA BOYLU KUMRAL KAHVERENGİ GÖZLÜ KIVIRCIK SAÇLI HER İŞİN ALTINDAN ÇIKAN ŞAPŞAL.
SELENAY (SEL) :14 YAŞINDA GRUBUN DENGESİZİ NE YAPICAGI BELLİ OLMAZ GRUBUN KISASI DUZ KAPALI KAFVE SAÇLARI GÖZLERIYLE UYUMLU NEŞE KAYNAĞI AMA YANLIŞ ŞEYLERE VE MERAKA CABUK KAPILAN KIZ.
MELİS(MEL - MELÖS): 14 YAŞINDA GRUBUN ANİ TEPKİLİSİ AZ KONUŞAN ARADA ÇOK FAZLA KONUŞAN TAM CAZGIR AZI LAF TUTMAYAN AMA GÜLER YUZLU KIZI OMZUNA DÜŞEN SACLARI KAHVE GÖZLERİ ELZEMLE BENZER BOYU VE INCE VUCUDU.
GÖRKEM (GÖRKO) : 14 YAŞINDA GRUBUN EN HAREKETLİSİ VE KOMEDİSİ KISA BOYLU KAHVERENGİ GÖZLÜ ESMER AYRICA GURUBUN OLMASSA OLMAZI :D FUTBOLCU.
KEREM (LAKABSIZ): 14 YAŞINDA GURUBUN YAVŞAĞI AMA VAZ GEÇİLMEZİ :D ORTA BOYLU KAHVERENGİ GÖZLÜ SEMPATİK GURUBUN BAKLAVALI ÇOCUĞU AYRICA BASKETÇİ.
TANITIM: Dönemin başında tanışan ama ilk başta araları pek iyi olmayan bu grup sonradan birbirlerinin vazgeçilmezi oldu. Yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen devamlı birlikte takılan bu 6 gencin gezi sırasında başlarına gelecek hiçbir şeyden haberdar değiliz. Başlarından gecen hem maceralı hemde gerilim dolu bu hikaye sizin için yazıldı iyi okumalar. :3