Mikor Adam lejött a lépcsőn és meglátott a kezébe nyomtam a telefonját és gyórs tempóba elmentem erről az isten verte helyről , ennyit az igéretéről ,hogy a fenébe lehettem ilyen naív ?! Ennyit arról , hogy kedvel , idióta vagyok . Minden egyes gonosznak hitt megjegyzését el kellett volna hinnem de én helyette mit csináltam ? Mérgesen felhúztam az orrom és meg se halva amit mondtak mentem el . Pedig így utólag belegondolva hülyét csináltam magamból...megint
...Már egy ideje csak fekszek a szobámba és agyalok , nem a legjobb dolog olyanon agyalni amin már nem tudsz változtatni vagy válaszokat kapni , de én még is azzal nyugtatom magam , hogy fejbe átírom a történetet . Fújok egy nagyot és inkább megpróbálok aludni .
Bobby:Szia Lisa! Te ennél a senkinél sokkal jobbat érdemelsz. Nem illetek össze megfog bántani kérlek Lisa adj egy esélyt!
...
Miután felkeltem kerestem egy filmet és hoztam fel fagyit amit csak turkálgatok semmi kedvem sincs egy romantikus filmhez , de egyedül nem vállalnék be egy horrort amire most valójában szükségem lenne . Nem szerepelt a terveimbe a sírás , de becsúszott pedig egy könnycseppet se szerettem volna hullatni újra, pláne nem miatta de ha úgy vesszük nem is miatta sírok, hanem a helyzet miatt . Már épp készültem újra aludni mikor valaki ezt a cselekedetem is megzavarta és engem felriasztva tenyerelt a csengőnkre . Erőt vettem magamon és letornáztam az ágyról , mint a gyerekek ülve csúsztam le a lépcső fokain ami nem volt olyan kellemes a hátsó felemnek mint azt gondoltam volna .
-Jólvan , jólvan megyek már. -Az ajtó mellett levő tükörből vetettem magamra egy pillantást , de inkább el is fordúltam. Szörnyen néztem ki . Feldagadt szemek kipirult arc csapzott haj és inkább nem is folytatom idegesítően lassu tempóba nyitottam ajtót és először csak a fejem majd az egész testemmel álltam az ajtó előtt. Felnéztem a velem szembe álló alakra és gondolkozás nélkül készültem rávágni az ajtót , de nem tettem . Csak álltam és minden eddigi bent tartott haragomat készültem a fejéhez vágni, de ő gyorsabban cselekedett . Megtámasztotta magát és elkezdett beszélni de semmit se értettem, bevan rúgva és aki még nem tudná ha Adam iszik akkor elmondom , hogy ő rendesen iszik , hogy aztán úgy lerészegedjen mint a sárga föl. A kezéből kiesett az üveg alkohol ami szilánkokba esett a betonon szana-szétt . Egy aprót meg is rezzentem és még mindig a szilánkokat pásztáztam. Az előttem álló fiú egyszer csak a földre rogyott és kezeivel szorosan átölelte derekam . Pár másodpercet még várt talán arra , hogy viszonozzam furcsa ölelését de mikor már másodpercből percek lettek jobbnak látta, ha elkezd érthetően beszélni .
-Kérlek Lis, könyörgöm bocsáss meg! Én nem akartam ő mászott rám , félre értés volt az egész , adj esélyt arra , hogy elmagyarázhassam kérlek , kérlek .- A szívem egy két ütemet kihagyott és végül összeszorult , Adam látványatól akinek az arcát sós könnyek áztatják . Az én szemembe is könnyek gyűltek még akkor is ha nem akartam előtte, sírni , de megint ellenszegültek könnycsatornáim és ebban a percben nem is igazán gondolkodtam bármennyire is haragudtam és gyűlölni akartam nem tudtam , és ez talán hiba is volt de akkor abban a percben újra az a naív Lis voltam aki elhitte , hogy Adam King tényleg sajnálja és szereti . Cselekednem kellett , vagy vele vagy nélküle , olyan döntést kellett hoznom másodpercek alatt amit nem akartam megbánni.Lehajoltam és egy alig érezhető csókot leheltem homlokára .
-Akkor ez azt jelenti , hogy megbocsájtasz?-Tette kezeit arcomra és most a reménytől csillant fel szeme és nem a könnyektől. Kezeit finoman leszedtem arcomról és próbáltam felállítani ami nem volt könnyű .
- Nem tudom.-Egy picit elgondolkoztam a válaszom után, aztán folytattam mondandóm de egy másik témát hoztam fel .-Gyere be és mosakodj le mert csak úgy árad belőled az alkohol bűze aztán majd megbeszéljük, hogy-hogyan tovább .-Adam szemébe az előbb látott ragyogás teljessen eltűnt és helyette átvette a szomorúságé . Dülöngélve jött utánnam , de inkább belékaróltam és úgy mentünk tovább az emeleten levő vendégfűrdőbe .Fürdés után Adam kiszolt , hogy nem-e tudnék adni neki valami tiszta ruhát persze ezt nem ilyen értelmesen kérdezte mivel még az agya az alkohol hatása alatt állt. Pedig azt hinné az ember , hogy a hideg víztől kijózanodik, de nem. Kinyitottam az ajtót egy kicsi résre és átadtam neki apa régi ruháit amit anya egy dobozba tart az ágya alatt. . Jobbnak láttam a kapcsolatunkról ha lehet annak nevezni , szóval a kettőnk között lévő valamiről holnap beszélni . Igen ez a megfelelő szó "ránk" mert ez nem kapcsolat volt. Megcsináltam a kanapén Adam helyét és megkértem , hogy ne jöjjön be hozzám vagy is inkább kijelentettem. Még a lépcső tetejéről vissza néztem rá és utoljára találkozott a tekintetünk.
-Jóéjt .-Suttogtam neki de azért úgy , hogy meghallja . -Jóéjt Édesem.-Elköszönésétől zavartan megráztam fejem és sietősen mentem szobámba amit magam után gondosan becsuktam és végleg álomra hajtottam fejem .
KAMU SEDANG MEMBACA
Rossz fiú (Befejezett)ÁTÍRÁS
RomansaDrága Olvasóim! A rossz fiú című könyvem jelenleg átírás alatt áll, de nem sokáig. Adam King és Lisa Morgen hamarosan visszatér. Az első szerelmünket örökké a szívünkben hordozzuk még ha már nem is vagyunk vele együtt. Adam King és a rémes modora...