DEMI'S POV
Merhaba,ben Demi,Demi Lovato. Lise son sınıfa gidiyorum. En yakın arkadaşlarım Selena ve Miley. Bu arada, Justin,Niall ve Harry ile düşmanız. Size en iyisi hikayeyi baştan anlatayım.
Ben,Selena ve Miley "Demilena" olarak The Voice yarışmasına katıldık. Justin,Harry ve Niall da katılmıştı tabii. Yarıştık ve onlar da kazanamadı. Bu günden sonra birbirimize düşman olduk. Ama biz,yani Demilena (kısaca öyle yazcam artık xD) Youtube'y video yüklüyoruz ve giderek popüler oluyoruz. Şu anda ben Fen dersindeyim ve müzik dinliyorum. Yanıma Miley geldi. (miley'i miles demi'yi de demz olarak yazcam ama bazen)
Miles: Sel'i Justin'le konuşurken gördüüm!!
Demz: Ciddi misin sen?!
Miles: Hemde çok!
Demz: Bence Sel'e trip atalım. Miley de başıyla onayladı.
Birazdan Sel yanımıza geldi ve oturdu.
Sel: napıyosunuz kızlar?
İkimiz de cevap vermedik. Trip atıyoduk yani. (ahbdvfhdvhx.)
Sel: Alınırsanız alının ya! Justin'le bizi rahat bırakmaları için bile konuştum ama siz hala benle küssünüz! Sizin yüzünüzden onla yemeğe çıkıyorum!
O sırada hatamızı anlamıştık.
Demz-Miles: NEEEEE?!!!
Sel: doğru duydunuz onunla yemeğe çıkıyorum
Miley: sen salak mısın acaba?!
Sel: susun bi ya. sadece bir yemek ve sonra hayat boyu özgürlüüüük.
Demz: hahahaha.
Miley: hahahaha.
Ve üçümüz de çok fazla güldük. Neredeyse gözlerimizden yaş gelecekti. Baktım da Miley yere düşmüştü. Ve,Justin,Harry ve Niall üçlüsünü gelirken gördük.