'' Tiffany hadi aşağı gel. Yemek yiyoruz ! ''. Annemin bağırdığını duyduğumda dergimi kapatım aşağı indim. İndiğimde annem sorfayı hazırlamış herkez yerini almıştı. Charlie'de buradaydı. '' Hey Charlie ! Sendemi buradaydın '' dedim yerimi alırken. '' Evet . İlk günümü sizinle beraber geçirmek istedim '' dedi . Bende ona gülümsedim. '' Ee Charlie okulu nasıl buldun ? '' diye sordu annem. '' Evet beğendim diyebilirim. Tabii bazı öğrenciler işimi zorlaştırıyor '' diye yanıtladı Charlie. '' Her okulda olur öyle '' dedi babam. Charliede gülümsemekle yetindi.
'' Hey Charlie '' diye Charlie'ye seslendi Cristan. Parmağıyla video oyununu işaret etti '' Oynamaya ne dersin ''. Charlie kaşığını bıraktı ve ayağı kalkarken '' Seni mahvedicem '' dedi. Cristan'da onu taklit ederek ayağı kalktı ve '' Bu seni okuldakinden fazla zorlayabilir '' dedi . Gülerek ve koşarak video oyununun başına geçtiler. Babam ve Peter'da sofradan kalkınca annemle beraber masayı toparladık. Ve ben herzamanki gibi odama çıktım. Tam dergimi okumaya başlamıştımki telefonum çaldı. Telefonumu elime aldım ve kimin aradığına baktım. Arayan kişi Maria idi.
''Alo''
'' Alo . Tiff bana hemen acilen şimdi Bradley'in seni nereye götürdüğünü , ne yaptığını ,ne dediğini söylüyorsun !! ''
'' Kızım bi sakin ol. Birşey yapmadı . Sadece biraz bağırdı . Ama bende ağzının payını verdim ''
'' Yarın bana herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatacaksın tamammı ? ''
'' Hayır desem ? ''
'' Öyle bir seçeneğin yok tatlım ''
'' Peki o zaman ''
'' Görüşürüz ''. Bende aynını deyip kapattım. Tam dergimi açıp okuyacakken kapı çalındı. Lanet olsun !! Bir dergi okuyamayacakmıyım ben !! '' Ne var '' diye sinirle bağırdım . Ve içeri Charlie girdi. '' Müsaitmisin prenses '' . Yattığım yerden doğrulup oturdum. '' Ah senmiydin pardon '' dedim şirince sırıtarak. İçeri girdi kapıyı kapattı ve yanıma oturdu . '' Bugün bahçede Bradley ile ne konuşuyordunuz '' diye sordu. Hassiktir. İyi bir açıklama yap bakalım Tiffany ! '' Ş-Şey aslında.. '' diye mırıldandım.'' Lütfen bana doğruyu anlat Tiffany .
Kimseye söylemem '' dedi. Güven verici ses tonu ile beni ikna etmişti. '' Pekala '' dedim ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım '' Bugün kafeteriyada bir masaya oturmuştum. Sonra o masanın ona ait olduğunu ima etti. Bende bunu inkar ettim. Ve ... işler çirkinleşti '' diye anlattım. O ise kahkaha atmaya başladı. '' Hey bunda komik olan ne '' dedim ve omzuna vurdum. '' Neler olduğunu tahmin edebiliyorum Tiffany. Çünki seni iyi tanıyorum. Ama aranızdaki sorunu çözmelisiniz '' dedi . '' Rüyanda görürsün '' dediğimde göz devirdi . '' İyi geceler '' dedi ve odadan çıktı. Bense nihayetinde dergimi okumaya başlayabilmiştim.
Bradley'in Ağzından
'' Bakın beyefendi içeri giremezsiniz ziyaret saatleri doldu ''. Görevli kadının beni dinlemeyeceğini anladığımda onu takmadan odaya doğru ilerledim. Kadın gelip beni kolumdan tutarak durdurdu ve '' İçeri zorla giremezsiniz.Neden anlamıyorsunuz .
Görevlileri çağırmak zorunda kalıcam '' diye zırvaladı. Kolumu elinden sertçe kurtardım ve yakasına yapışıp '' Bana bak kadın ben içeri gireceğim ve sende hiçbirşey görmedin anladınmı. Yoksa çirkinleşmek zorunda kalırım '' diyerek tısladım. Kadın ise korkuyla başını salladı. Yakasını bırakarak Joe'nun odasına doğru ilerledim. İçeri girdiğimde uyuyordu.
Koltuğa oturdum ve elime geçen yastığı Joe'ya fırlatmamla uyandı. Beni gördüğünde gözleri kocaman oldu . Korktuğu belliydi. '' N-Ne i-işin var se-nin burda '' diye zor konuştu. Bense piç sırıtışımı yaparak konuştum ;
'' Sakin ol dostum birşey yapmayacağım. Sadece ufak bir anlaşma ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Believe In My Dreams
FanfictionBi insan en uzak durmayı istediği birine aşık olabilirmi ?? Hayatını adadığı kişiye hakaret eden birine , gurur duyduğu belieberlığından dolayı ona ezik diyen birine dostlarına bile vermediği değeri verebilirmi ? Popüler , yakışıklı , tüm kızların a...