~Din perspectiva Vanessei~
"Vanessa,ce bine arati!" exclama Jakie dupa ce ma scaneaza din cap pana in picioare.
"Multumesc!" ii raspund,dar atentia imi este distrasa de o persoana care se uita cam lung la mine de ceva vreme.Jakie observa si imi face cunostinta cu baiatul misterios.
"Zayn,ea este Vanessa."
"Incantat!"exclama el,rosind.
"Vanessa,el este Zayn."
"Incantata",spun eu si dam mana prieteneste.
Dupa ce am facut cunostinta,Zayn ma invita sa stam pe canapea,in timp ce aduce doua pahare cu Pepsi.
"Deci,spune el,pentru inceput sunt foarte curios...iti place la scoala?
"Par eu una care sa stea noaptea tarziu pe site-uri de socializare,par a fi o golanca?"
"Nu."
"Imi place mult la scoala,chiar sunt prima dintre toti!Dar am o mica problema si sper sa nu ma consideri orgolioasa.."
"Deloc.Imi poti spune orice!"spuse Zayn cu o privire calda,care imi arata ca imi poate fi un prieten bun.
"Pai...toti colegii mei ma invidiaza pentru ceea ce sunt si nu am pe nimeni in clasa care sa imi fie prieten.Ma simt atat de marginalizata....
"Pai Jakie,nu este in clasa cu tine?"
"Nu,din pacate.Este la alta scoala si ne vedem foarte rar,mai mult in vacanta!"
"Oh,dar..la ce scoala esti?"
"Numarul 3,dar tu?"
"La fel!Ce coincidenta!"
"Sii,in ce clasa..A sau B?"
"A"spune incet,in timp ce se apropie mai mult de mine.
"Aa..ce faci?"
"Erm,nimic...."spune si roseste in timp ce il privesc in ochi si abia atunci observ ochii sai de un albastru marin.
"Deci,ne vom putea intalni in fiecare zi!Spune si ii vad ochii visatori privindu-ma profund,parca ar vrea sa ajunga la sufletul meu....
*Hay way acesta a fost capitolul 2 si sper sa va placa.Cred ca sunteti nerabdatori sa vedeti ce se va intampla intre Vanessa si Zayn.Ily all:*
CITEȘTI
A new life
Genç KurguLumea Vanessei pare perfecta pana cand ajunge la o petrecere de ziua prietenei ei...