Deel 3📸♥️💭

322 7 3
                                    

Begin met schrijven

stukje vorig deel: 'ik bepaal zelf wel wat ik doe!' vertel ik hem. hij wordt boos draait zich om en loopt weg. ik draai me ook om ren de school in en sluit me op in de meisjes wc.

pov. Rose

ik begin te snikken, ik wil dit niet, ik wil geen boze mate, hij is alleen nog maar boos geweest, en ja dat komt ook wel door mij, maar wat verwacht je dan ik ken hem niet eens! ik probeer contact te krijgen met Levi via de midlink. -Levi, i i ik heb je nodig -snik ik in mijn hoofd. mijn broer reageert al gauw heel erg bezorgd. pinguïn ik had misschien moeten wachten tot ik rustiger was. -Rose wat is er aan de hand?- roept hij door mijn hoofd. -hallo Rose even reageren nu.- -sorry ik was in gedachten, maar kun je even naar school komen, ik zit in de meisjes wc bij de hoofdingang.- midlink ik terug. -waarom zit je daar Rose, waarom zit je niet in de les?- vraagt hij bezorgd terug. -kom nou maar dan vertel ik je het allemaal oke?- midlink ik weer terug, -tot zo Rose ben er binnen twee minuten.- reageert hij terug. Na twee minuten hoor ik mijn naam door de wc ruimte heen. ik hoor dat het Levi is en doe de deur open en stap het wc kotje uit. 'Roosje vertel me dan toch wat er aan de hand is.' vraagt hij me bezorgd als ik me snikkend in zijn armen stort. ik stop met snikken, trek met terug uit de knuffel om hem aan te kijken en zeg heel snel: ikbendematevandealphamaarhijisalleennogmaarboosopmijgeweestikwildatnietikkenhemnietenhijzegtdatikhemniettoelaatendat ikdetoekomstigelunaben. 'ja lieve schat en nu rustig graag, ik versta en snap er niks van' zegt Levi me met een kleine glimlach op zijn gezicht. ik neem een hap lucht en zeg nogmaals: ik ben de mate van de alpha, Levi wil me onderbreken, maar ik steek mijn hand op zodat hij weet dat ik hem moet laten uitpraten en ga weer verder. maar hij is alleen nog maar boos op mij geweest, ik wil dat niet, ik ken hem niet en hij zegt dat ik hem niet toelaat en dat ik de toekomstige Luna ben. ik ben bang Levi dat hij me afwijst, omdat ik hem niet toelaat, en ik ben bang dat ik niet goed voor hem ben! hij is zo anders als ik, hij is hard en laat zijn gevoelens niet zien en ik ben zwak, laat mijn gevoelens zien, ik word soms zelfs gepest, omdat ik zo zwak ben. ik ben zo bang Levi.. dat mijn mate mij zal afwijzen en dat ik nooit mama zal worden en en en ik... 'hallo stop is met ratelen nu en haal even adem wil je.' zegt Levi me terwijl hij zijn hand op mijn mond legt. Ik neem een hap lucht en verstop mijn hoofd even in Levi zijn trui. hij knuffelt me even, maar al snel wordt hij van me afgetrokken en hoor ik hard gegrom. 'Jason!! doe normaal hij is mijn broer!' roep ik naar hem, en ondertussen voel ik de tranen over mijn wangen heen lopen. Jason draait zich gelijk naar mij om, als hij doorheeft dat ik huil. 'nee nee nee, niet huilen, alsjeblieft!' mompelt hij en trekt me tegen hem aan. ik stribbel hevig tegen, ik wil niet getroost worden door hem! hij heeft zo juist mijn broer tegen de muur aangesmeten. als ik eindelijk los ben kniel ik bij mijn broer neer. 'o Levi dit was niet mijn bedoeling, ik had kunnen weten, dat hij me kwam zoeken en dat alpha's extra jaloers zijn, als hun mate iemand anders knuffelt.' dit alles snik ik als ik mijn hoofd op zijn borst leg en hem knuffel. 'Roosje please knuffel je mate even hij staat op ontploffen.' vertelt Levi, als hij terug opstaat. ik draai me op en kijk Jason aan, en inderdaad zoals, Levi me vertelde staat hij op ontploffen. Ik schrik als ik zie dat zijn ogen een andere kleur hebben. pinguïns zijn wolf heeft het overgenomen. ik krijg een zetje in mijn rug waardoor ik tegen Jason aan knal. ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd in zijn nek en knuffel hem. ik voel hem ontspannen onder mijn aanraking en hij legt zijn hoofd ook in mijn nek. als hij rustiger is laat hij me los en kijkt naar Levi. Levi steekt zijn hand uit naar Jason. 'hallo Alpha, ik ben Levi de broer van Rose.' Jason pakt zijn hand aan en knikt naar hem. Als hij los laat draait hij zich om naar mij. 'alsjeblieft stop met weglopen, ik ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, maar ik houd van je, please onthoud dat ik je nooit pijn zou doen en ik wil je alleen maar beschermen en ik weet ook dat ik alleen nog maar boos op je ben geweest, het spijt me' vertelt hij me en kijkt me recht in mijn ogen aan. ik kijk hem ook recht in zijn ogen aan en zeg: 'ja het spijt mij ook, ik vind dit allemaal nogal eng, en ik weet ook niet wat ik er mee moet, en ik ga proberen ook van jou te houden, en ik zal stoppen met weglopen, en ik kan mijzelf ook wel verdedigen hoor.' als ik deze woorden heb uitgesproken glimlacht hij naar mij en trekt me in een knuffel. ik knuffel hem even terug en we trekken terug uit de knuffel als we onderbroken worden door Olivia die binnen komt lopen, samen met zijn beta en gamma. Jason gromt geirriteerd naar haar. 'ja ga daar maar aan wennen, je zult haar nog vaak gaan zien ze is mijn beste vriendin.' vertel ik hem en loop naar Olivia toe. ik kijk haar aan met mijn bekende grijns en ze weet gelijk wat ik bedoel. ik blaas hem een handkusje toe en loop al kletsend en gillend weg met Olivia. ik voel Jason zijn ogen in mijn rug branden draai me om en glimlach scheef naar hem. van het onzekere meisje net is even niks meer te zien. uitdagend kijk ik hem aan draai me om en geef Olivia een knuffel. binnen twee seconden wordt ik uit de knuffel getrokken en klem gezet tegen de kluisjes en mijn mate. 'gaan we ondeugend doen prinses?' vraagt hij me grinnikend om mijn geschrokken gezicht. weer kijk ik hem uitdagend aan en leg mijn armen om zijn nek, ik kijk hem diep in zijn ogen aan en kom dichterbij met mijn hoofd, ondertussen is hij zo verward van mijn actie dat ik ons om kan draaien voor ik hem loslaat en weg ren 'fluister ik: pak me dan. ik laat hem snel los en ren lachend weg. hij hersteld zich rent achter me aan, als hij me te pakken heeft zet hij me weer tegen de kluisjes aan en duwt zijn lichaam tegen dat van mij, zodat ik niet meer weg kan. 'hebbes' fluistert hij in mijn oor, waardoor ik ril. hij legt zijn voorhoofd tegen de mijne aan. alles om ons heen lijkt even te verdwijnen en hij zoent me zachtjes. we trekken ons terug uit de zoen om op adem te komen en kijk hem blozend aan. 'ahh' horen we vier stemmen tegelijk zeggen. ik kijk blozend naar mijn beste vriendin, broer en zijn beta en gamma, waarvan ik de naam nog niet weet. hij laat me los en ik glip uit zijn armen en mijn beste vriendin knuffelt me gelijk. ik kijk mijn broer aan als ik me uit de knuffel trek. hij opent zijn armen en ik knuffel hem even. hij fluistert in mijn oor dat hij blij voor me is. als we loslaten uit de knuffel wordt ik gelijk in Jason zijn armen getrokken. 'jaloerse banaan.' denk ik. hij gromt naar me en de rest schiet in de lach. 'zei ik dat hardop?' vraag ik. 'j j ja' hikt Olivia lachend. ik bloos en kijk naar mijn mate, die toch stiekem een glimlach op zijn gezicht heeft. ik knuffel hem en ik voel hem al snel zijn gespierde armen om mij heen slaan.





heeyy weer een deeltje, ik hoop dat jullie het leuk vonden. tot het volgende deel!

X mij🌿

My mate is an alphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu