De ontmoeting

41 3 1
                                    

Anne

"Heeyy" zegt hij.

"Heyy"

"In het echt ben je nog mooier" ik begin te blozen. Gelukkig ziet hij het niet omdat hij mij een knuffel geeft.

"Dankje, jij ziet er ook goed uit" zegt ik verlegen.

"Duss. Wat gaan we doen?" zegt ik opgewekt.

"Uhmm. Is er hier een supermarkt ofzo in de buurt. Of nog beter. Een mac? Want ik heb enorme honger"

"Hmm. De mac is vijf minuutjes lopen :)"

"Topp. Kom" zegt Driss en loopt naar rechts.

Ik moet lachen. " Uhm. Driss. Andere kant haha"

"Uhm. O. Wist ik wel" zegt hij verlegen.

Diep in gesprek lopen ze de mac binnen.

"Ja, ze viel ... " Opeens houdt ik me mond.

"Schat.. Wat is er?" Driss kijkt haar vragend aan.

"Die meiden daar in de hoek zijn de sletten van de school. Als zij mij met jou zien weet de hele school morgen dat ik zogenaamd een vriend heb."

"Zou je dat erg vinden dan?" En hij slaat zijn armen om me heen. Ik bloos.

"Neehoor,, alleen maar leuk" Volgens mij ben ik nog net geen tomaat, "zei ik dat hardop?"

Driss grinnikt "Jupp". En hij geeft me een kus op me voorhoofd.

Ik glimlach en voel dat mijn wangen (gelukkig) al minder rood worden.

"Wat wil je eten?"

"Uhm.. Big mac. Mijn verslaving" zeg ik lachend.

"Zo verslaafd zal je wel niet zijn. Anders zou je niet zo dun zijn" zegt hij met een knipoog.

"Dagg. Meneer de slijmbal" en ik maak me lachend los uit zijn armen.

Nadat we besteld hebben gaan we aan een tafeltje zitten helemaal achterin de mac. Ver van die sletjes.

Terwijl ik een hap neem hoor ik opeens "Zozo, onze slet heeft ook weer een chick gefixt?" Het is Ester. Een veel te dun, arrogant populair meisje uit 4T.

"Pardon?" hoor ik Driss naast me. Hij staat op en gaat dreigend voor haar staan.

"Driss, niet doen!" zeg ik nog, maar...

Gewoon een liefdesverhaal...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu