Kusursuz değildir insanoğlu, hepimiz yaratılıştan ötürü eksik ve kusurluyuz aslında. Her ne kadar bu eksikliğimizin farkında olmasakta, her ne kadar dünyada yaşayan en iyi, en güzel, en masum insanın kendimiz olduğunu düşünsekte aslında gerçek olan bu değildir. Ben yaşarken öğrendim hatalarımız ve kusurlarımız olabileceğini. Küçük yaşta aileden öğrendiklerimiz yetersiz geliyor bizlere. Hep daha fazlasını öğrenmek ve bilmek istiyoruz ama ne yazık ki kimimiz bu yolda kendini mutlu edecek sonuçlar alabilse de kimimiz de hüsran dolu sonuçlar alıyoruz.
Umulmadık anda, umulmadık yerde, umulmadık insanlar tanıyoruz ve bu tanıdığımız insanlar bize ya yarar ya da zarar veriyor. Dilerim herkes tanıdığı ya da tanımak istediği insanı gerçekten yararlı bir şekilde tanıyabilme fırsatı bulur, çünkü diğer olasılık hayatınızın mahvolmasına sebebiyet verebiliyor.
Bir hayal, bir umut, bir beklenti ile başladım satırlarıma. Dilerim bende hissedecekleriniz size zarar vermek yerine yararlı olur. Ben sadece bir konuk olacağım kocaman dünyanızda, gelip geçeceğim belkide öylesine. Tek istediğim hissettiklerimin ya da yaşadıklarımın başka bir can, başka bir nefes, başka bir kalp tarafından hissedilip bilinmesi.
Ben hayata dair umutlarımı hala yitirmediysem, bunu yazmaya borçluyumdur biliyorum. Çok okuyun derler büyüklerimiz ama ben çocukluğumdan beri hep çok yazmayı tercih ettim. Belki yanlış cümlelerle, belki düzensiz ve yersiz kafamdan uydurduğum kalıplarla, bilemiyorum. Bildiğim tek şey yazarken rahatladığım ve mutlu olduğum kadar, hiçbir şeyin beni rahatlatıp mutlu etmemesi.
İnsan içinden geldiği gibi yaşamalıysa hayat denen kavramı, bende içimden geldiği gibi yazarak yaşamak istiyorum. Dertlerime, mutluluklarıma, sevdiklerime ortak olacak başka kalplerle karşılaşmak ümidi ve hiç beklenmedik anda, hiç beklemediğiniz kadar güzel sevgiler yaşamanız dileğimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiç Beklenmedik Anda
Short StoryHiç beklenmedik anda, hiç beklemediğiniz kadar güzel sevgiler yaşamanız dileğimle...