⌜killer⌟
"jisoo kau takde dapat mesej pelik atau nota?",tanya johnny.
"takde lagi,mungkin orang yang letak nota dekat beg kau tu saja prank kot.takde maksud",jawab jisoo acuh tak acuh.
"tapi cecair merah dekat kertas tu busuklah"adu johnny.
"doakan jelah takde apa apa"balas jisoo
selepas berbual johnny dan jisoo mengambil haluan masing-masing.mereka berdua mempunyai kelas untuk dihadiri.
⌜killer⌟
"korang jomla lepak rumah aku lepasni",ajak s.coups.
"okaylah,boleh tak lepasni pegi terus.aku balik dgn kau",tanya sungjae.
"okayyy,yang lain?",tanya s.coups.
"aku pergi dengan yooa and jisoo lah",kata nayoung.
"okayla kalau macamtu aku pergi dengan johnny",balas seongwoo.
selepas itu mereka lakukan seperti yang dirancangkan.sungjae tiba dirumah scoups paling awal kerana dia pulang bersama rakannya itu,dan yang lain menyusul.setelah semuanya tiba di rumah scoups,mereka duduk di ruang tamu dan berbincang.
"siapa je yang dapat nota bodoh tu",tanya s.coups lantang.
"aku,seongwoo",jawab yooa.
"aku pun kena jugak",sambung johnny
"kita anggaplah benda ni mainan je,kalau lepasni ada yang kena lagi kita cuba rungkaikan",kata s.coups.
selepas berbincang mereka menikmati makan malam di rumah s.coups.mereka tidak mungkin masak jadi mereka memesan pizza melalui delivery.setelah selesai makan mereka semua pulang ke rumah masing-masing.
jisoo memandu manakala yooa dan nayoung sedang tidur.jisoo menyusur jalanraya yang gelap dan sunyi itu.tiba-tiba dia sedar ada sebuah kereta sedang mengekori keretanya.jisoo cuba bersangka baik tetapi ketika dia belok ke selekoh yang jaraknya 3km dari rumah mereka,kereta tersebut masih mengekori kereta jisoo.tanpa ragu-ragu lagi jisoo terus membangunkan yooa dan nayoung.
"NAYOUNG!! YOOA!! BANGUN!!"pekik jisoo kuat.
tetapikan apakan daya,kedua-duanya tidak bangun.jisoo mengeluh dan mempertikaikan mengapa dia dikurniakan kawan sebegini rupa.sambil dia bermonolog sendirian,dia tidak sedar kereta di belakangnya menghampiri.kereta tersebut memandu semakin laju dan akhirnya melanggar kereta jisoo.jisoo hilang kawalan lalu keretanya terbabas.
⌜killer⌟
siapakah yang melanggar jisoo?apakah tujuan sebenar dia melanggar jisoo?
vote + comment
to be continued
YOU ARE READING
killer + 95liner
Mystery / Thrillerwhy something weird and creepy keep happening? ╰lowercase╮ © sungyawn,2017 [rank] +171224-#619 in m/t +171224-#610 in m/t +171225-#140 in m/t +171226-#90 in m/t start:20/11/2017 end:-/-/----