Šla jsem po nástupišti 9¾ a rozhlížela se kolem, jestli neuvidím někoho mně známého.
V náručí jsem držela svou černou kočku. Koukala jsem na rodiče, kteří se loučili se svými dětmi, které nastupovaly poprvé.
Nastoupila jsem do vlaku a začala si hledat volné kupé.
Nakonec jsem jedno našla a posadila se.
Ještě chvíli jsem sledovala osoby na nástupišti.
Hladila jsem černou kočku na mém klíně, když se otevřely dveře a dovnitř vešla moje nejlepší kamarádka Adele.
"Ahoooj Lio" zasmála se a zmáčkla mě v náruči.
"Ahoj Adele" uchechtla jsem se.
Začala mu vykládat o jejích zážitcích z prázdnin, zatímco já hladila to černé stvoření.
"Ale ale ale, kohopak to tu máme?" ozval se smích od dveří kupé.
"Padej Blacku" zavrčela jsem, vrazila kočku Adele a postavila se naproti černovlasému chlapci.
"Nějaká drzá ne?" ohlédla jsem se, kdo tu s ním byl.
Byli tu všichni Poberti, ale narozdíl od Blacka a jeho nejlepšího kamaráda Pottera se Pettigrew a Lupin nijak nevyjadřovali.
"Nějakej blbej ne?" podívala jsem se zpátky na Blacka.
"Co si to-"
"Vypadni Siriusi" pohledy všech spočinuly na mladém Blackovi.
Regulus stál kousek od jeho staršího bratra.
"Aby ses ty nezačal zastávat svých Zmijozelských přátel, co?" uchechtl se a s jeho kumpány odešel.
"Ahoj Regulusi" převzala jsem si zpátky své zvířátko a podívala se zpátky na Reguluse, který se opíral i dveře.
"Zdravím Lio" usmál se a posadil se naproti mně. "Jak ses měla?"
"Ale ušlo to" usmála jsem se. "Co ty? "
"Ušlo to" zopakoval mou odpověď.
Po nějaké době vlak zastavil na nástupišti v Prasinkách. Spolu s Adele jsme vystoupily a šly si hledat kočár.
Nakonec jsme našly jeden prázdný a brzy se k nám nahrnuly ještě další kamarádky.
Tak moc jsem se těšila do Bradavic.
Taková kratší ochutnávka 💖
S láskou Katt 🐍