Příměří 2/2

943 53 2
                                    

OWEN

Během zbytku týdne jsem se Alex úspěšně vyhýbal. Nevím, jak bych se jí po tom posledním incidentu mohl podívat do očí. Alespoň jsem začal pořádně pátrat po nějakých informacích ohledně ní, pořád jsem doufal, že mi některá z nich pomůže ji zničit. Jeden večer jsem se o tom rozhodl promluvit s Darrenem. Byli jsme zrovna na hlídce, ale jelikož byl poslední dny klid, mohli jsme si v klidu popovídat. Řekl jsem mu co jsem zatím zjístil a že mi otec zakázal ji zabít.

„Byl jsem tam taky ten večer kdy svolal tvůj otec poradu," zamračil se. „Moc jsem jim nerozuměl, ale zaslechl jsem něco o proroctví, záchraně a Johnovi," pokračoval.

„Proroctví? Jakém proroctví? A co má ta holka společného s Johnem?" nadzvedl jsem obočí.

„To nemám vůbec ponětí, ale podle všeho je ta holka hodně důležitá," mykl Darren rameny. Pak už jsme se o tom nebavili.

Nastal víkend a my s klukama jsme vyrazili k Henrymu na párty. Vzal jsem si na sebe tmavě modré roztrhané džíny, bílé volnější tričko a nakonec svojí oblíbenou koženou bundu. Vyrazil jsem k baru, kde jsme měli s klukama sraz. Darren už tam čekal, na sobě měl černé džíny, tričko s jeho oblíbenou rockovou skupinou a na něm koženou vestu. Nakonec za námi dorazil i Lee, který na sobě měl světle modré džíny, bílé tričko s nápisem na něm šedé sako. Společně jsme vešli do klubu, kde už to poměrně dost žilo, pozdravili jsme Henryho a objednali jsme si první rundu skotské. Takhle jsme chvíli seděli, hodnotili místní holky, když jsme se všichni zarazili s pohledem na nově přicházející trojici dívek. Byla tam nějaká mě zatím neznámá drobnější blondýnka, pak Alexina kamarádka ze školy a nakonec samotná Alex. Zůstal jsem na ni zírat s otevřenou pusou. Všechny byly nádherné, ale Alex byla zatraceně sexy. Černé šaty ji obepínaly její dokonalou postavu a snad ještě víc ji prodlužovali její nohy, vlasy ji v lehkých vlnách dopadali na ramena. A pak tam byly ty její rty, zvýrazněné tmavou rtěnkou. Jen je ochutnat. Nedokázal jsem ovládat vlastní myšlenky, bylo to jako ve zpomaleném filmu než došli až k nám a já z ní po celou dobu nedokázal spustit oči. Ta holka ani netušila co se mnou v tuhle chvíli dělá jenom pohled na ni. Sakra! Tohle musí přestat, vzpamatuj se Owene, takhle nesmíš myslet! Okřikl jsem se v duchu. Všiml jsem si, že kluci na tom nejsou o moc líp než já, oba pořád hypnotizovali pohledem zbylé dvě holky.

"Ahoj holky my se nejspíš ještě neznáme, já jsem Lee," mrkl na ně, když se jako první z nás vzpamatoval, vypadalo to ale spíš, jako kdyby mluvil hlavně na Alexinu kamarádku. Alex si toho nejspíš všimla taky, protože se lehce pousmála. Bože co mi to ta holka děla! "Owena už určitě znáte a tenhle fešák je Darren," pokračoval v seznamování Lee.

"Já jsem Alex, tohle je moje sestra Kate a tohle má kamarádka Kate," ujala se Alex slova. V té chvíli se ke mně nahl Darren a tak abych to slyšel jenom já pronesl.

„Předpokládám, že tohle je ta podivná holka, určitě cítíš stejně jako já, že je na ní něco jiného," bylo to spíš oznámení, takže na odpověď už nečekal. Pak se u baru zjevil Henry.

"Vás jsem tady ještě neviděl krasavice, vítám vás ve svém baru, jmenuju se Henry," vykouzlil na tváři zářivý úsměv.

"Zdravím Henry, jsme tu dneska s holkama poprvé, já jsem Alex a tohle je Lily a Kate," oplatila mu Alex úsměv.

"Prosím vás hlavně mi nevykejte, nejsem zas takový staroch," mrknul na ně. "Neobtěžují vás tady ti chlapci? Nebo jste tady s nima?" pohodil hlavou směrem k nám, když si všiml, že je celou dobu pozorujeme.

"Ale vůbec ne, nic s čím bychom si nedokázali poradit a rozhodně tady s nimi nejsme, dnes večer se hodlám věnovat jen své lásce," zasmála se.

Mania - cesta z peklaKde žijí příběhy. Začni objevovat