-Tu!
-Tu!
Mijim ochii unu la altul in timp ce ea isi aseaza ochelarii mai bine pe nas. Zâmbesc in timp ce imi încrucișez mainile la piept.
-Se pare ca dorința ta nu s-a împlinit!!
-Cum adica? intreaba in timp ce isi trage mana din stransoarea mea.
-Pai nu tu iti doreai sa nu ma mai vezi in viata ta? Uite! Acum suntem si parteneri. Stai! Ce? intreb confuz si ma uit spre sefu.
- Pai..spune seful meu uitandu-se cu mare atentie. Imediat ce am aflat despre tragica intamplare cu Mack, am cautat cel mai bun agent pe care am putut sa il punem partener cu tine.
- Si fix pe ea ati gasit-o? intreb aratand cu degetul spre bruneta.
-Sunt mai buna decat tine! spune strambandu-se. Cred ca din prima misiune pe care o sa o avem, o sa ne omoram unul pe altul.Morgan! Cred ca este o gluma! Mi sa spus ca voi lucra cu unul din cei mai buni agenti! spune adresandu-se sefului meu.
-Iar Taylor este unul din cei mai buni agenti ai nostri, Hailley.
Bruneta isi da ochii peste cap si se aseaza pe scaunul meu.
- Ala este scaunul meu!
- Nu imi pasa.spune si zâmbește ca sa ma enerveze pe mine.
Inspir adânc apoi ma întorc către Morgan
-Deci Morgan, ai o misiune pentru noi? Sau am venit degeaba aici?
-Ma bucur ca ai întrebat! Ne face semn sa mergem dupa el iar eu ii arunc o privirea curioasa partenerei mele si pornim pe urmele lui. Pentru ca voi doi sunteți cei mai buni, voi avea o misiune foarte importantă pentru voi in Europa, dar momentan vreau sa vad care e stadiul vostru ca echipa si va voi trimite pe teren chiar aici in oras.
Intram intr-o sala cu un ecran mare. Pe monitor este poza unui om de culoare.
-Si ce trebuie sa facem?intreb incrucisandu-mi mainile la piept.
-Trebuie sa va infiltrați intr-o banda si sa arestați cat mai multi, dar cel mai important este liderul lor. Spune Morgan arătând spre acea poza.
-Ce banda? Întreaba bruneta apropiindu-se de noi.
-Almighty Black P. Stone Nation. Bandă cu puternice accente islamiste. Liderul Abdullah Malik are strânse legături cu Muammar Gaddafi, dar lucrul acesta nu este important. În ciuda faptului că nu sunt cunoscute prea multe înclinații la violență, sunt adesea urmăriţi de agenți noștri FBI pentru traficarea de droguri.
-Deci in special pe el trebuie sa il prindem. Spun apasand pe poza tipului pentru a primi mai multe informații despre el.
-In momentul in care liderul e prins, de obicei, aceste bande de destramă. Spune bruneta. Ok, dar cum vom face asta?
-Anul trecut am trimis o alta echipa cu acest caz; evident au esuat, dar au reusit sa prindă pe unul din oamenii lui Abdullah. El vă v-a integra in aceasta banda si va fi ca un informator. Spune Morgan.
O ușa se deschide si pe ea intra un bărbat creol, fără par in cap. Este îmbrăcat in haine decente si adus de doi bodyguarzi.
-El este Anthony Gravano. Este plătit ca sa ne ajute orice ar face Abdullah.
- Si cand vom începe? Intreb nerăbdător .
CITEȘTI
Misiune Cu Scântei
AventuraAgent sub acoperire de aproape 8 ani. A lucra pentru FBI este solicitant. In fiecare zii viata iti este pusă in pericol deși Taylor Kart ia toate misiunile ca pe o joaca. Asta pana cand partenerul sau este omorât. Misiunile continua sa curgă dar Tay...