1

3.4K 54 476
                                    

Evet yine günlerden bir gündü.Ama bu gün daha heyecan vericiydi.Çok fazla mutluydum.

Ama bu mutluluğumu İlayda bozdu.
'Kaaaaaaalk'

'Tamam kalkıyorum'dedim.Ve yaptım.Günlük rutinimi yaptım.Sonra kızlarla alışverişe gittik.Neden? Çünküüü:
BİZ BUGÜN FAN MEETİNGİNE GİDİYORUZ!!!

Ben Yağmur bu arada.Arkadaşlarımın isimleride İlayda,Elif,Sueda,Nisa,Seda.
Ben kendime bir gömlek ve dar bir pantolon aldım.Elif siyah bir pantolon üstüne beyaz bir tişört aldı.Diğerleri de Elif ile benim konseptime uydu.

Bu arada ben Jimin fanıyım Seda da.Ve bu benim sinirlerimi bozuyor.
Elif ve Nisa da aynı şekilde.Onlar Suga'yı seviyor.Ama Elif Nisa'nın J-Hope ile uyuşacağını söylüyor.Ama bir taraftanda Nisa'nın Suga'yı sevmesini çekemiyor.

Jin'in fanı ise İlayda.Sueda'nın sevdiği adam Jungkook.Konumuza dönelim.

Saç ve makyajımızı İlayda yapıcaktı.Saç kremleri,maşa vb.getirdi.Hepimize sade bir makyaj yaptı.Ne kadar makyajdan nefret etsekte bugün küçük birşey yaptık.Saçlarımızı at kuyruğu yaptık.Ve gitmek için hazırdık.

Spor ayakkabılarımızı giyip evden çıktık.Fan Meetingine geldik.Sırasıyla bizim kızlar çıktı.İndiklerinde çok mutlu olduklarını gördüm.Kim mutlu olmazdı ki zaten?(Antiler)

Sıra bana gelmişti.Kalbim yerinden çıkıcaktı.Gittim ve Jimin en sonundaydı sıranın.Sıra ona geldi.Elini tuttum ama tuttuğum anda oraya düştüm.Resmen sevinçten bayılmıştım.

Hastanede gözümü açtığımda bütün BTS'in burada olduğunu gördüm.Benim için hastaneye mi gelmişlerdi?Sueda'nın sorusuyla kendime geldim.
'Uyandın mı?'
'Yoo hala rüya görüyorum deli misin tabii ki uyandım.'

Bir Elif'e bir Suga'ya,bir Sueda'ya bir Jungkook'a,bir Jin'e bir İlayda'ya,bir J-Hope'a bir Nisa'ya,bir Seda'ya bir de V'ye baktım.(Seda❤V)

Sonra da Jimin ile bana baktım.Jimin'e gözlerim kapalı:
'Çok seksisin'dedim.
Bir hikaye ile daha karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın.

Jimin İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin