✶ Lai Guanlin ✶

1.2K 79 7
                                    

O senin çocukluk aşkındı. Bu kader miydi, tesadüf müydü bilmiyordun ama bir şekilde ayrılan yollarınız birleşmişti.

Okula başlamadan önce yan komşunuz olan Guanlin şimdi sınıf arkadaşındı. İşin kötüsü, seni görse dahi tanımamıştı. Galiba seni en çok üzen olay da buydu.

Bu sabaha gözlerini feci bir karın ağrısıyla açmıştın. Regl olmuştun... Ve lanet olası ilk günler ağrıdan seni deli ediyordu.

Okula ayaklarını sürüye sürüye gitmiştin. Ne zaman geçiyordu ne de karın ağrın...

"(Adın) iyi misin?" Bu Guanlin'di. Ne ara gelmişti? Daha doğrusu ne ara teneffüs olmuştu?!

"İyiyim.." Başınla onay vererek söylediğin kelimeyi pekiştirmeye çalıştın.

"Yüzün bembeyaz ve ders başladığından beri uyuyorsun. Gerçekten, iyi misin?" Karnına giren sancıyla yüzünü buruşturmadan edemedin.

"Biraz ağrım var, önemli bir şey değil." Sıranın yanında diz çöktü. Bu hareketi yüzlerinizin yakınlaşmasına sebep olmuştu.

Neden önemsiyor gibi davranıp sana umut veriyordu ki?

"İstediğin bir şey var mı? İlaç içtin mi? Mmm çay! Evet çay iyi gelir diye duydum." Regl olduğunu anlaması yüzünü kızartsada umursayacak halde değildin.

"Neden umrunda ki?" Üzgün çıkan ses tonun karşısında saçlarını okşadı. Yanından ayrılarak astığı ceketini alıp üstüne örtü. Zaten senden iki kişiyi alabilecek kadar büyük, genişti. Sırtını biraz ovalayarak kendince manevi destek verdi.

Sonra yanından ayrılıp sınıftan çıktı. Gidişi seni üzse de fırsattan istifade ceketini kokladın. Onun gibi kokuyordu...

Bir süre sonra, elinde ondan fazla çikolata, şeker ve ilaçla geldi.

"Bu da ne?" Gözlerini devirerek cevapladı. "Neye benziyor?" Ukala cevabını göz ardı edip koyduğu ilacı içtin. Onun aldığı şeyleri kullacağını ya da yiyeceğini sanıyorsa yanılıyordu. Bu çikolataların yeri özel eşyalarını sakladığın sandığın yanıydı.

"Neden umursadığımı sormuştun değil mi?" Dudaklarını yalayarak elini saçlarına koyup sakince okşadı. Yüzüne düşen saçları geriye iterek elini yanağına indirdi.

"Çünkü seni hatırlamayacağımı düşünmek gibi bir hata yaptın... Ama bilmediğin bir şey var (adın). Sen de benim ilk aşkımdın.."

Wanna One ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin