Ik besloot morgen te douche aangezien ik te moe was om naar de badkamer te lopen. Ik dook mijn bed in. Deed mijn nachtlampje uit en ging slapen.
Perspectief Hayat
"Wollah zina jou lichaam is kapot lekker." "LAAAT ME LOS!" Schreeuw ik huilend. "Rustig a zina als ik bezig ga je genieten" zei hij terwijl hij in me ging.
"NEEEEEEE!"
"NEEEEEEE LAAT ME LOSSS!""NEEE LAAT ME LOSS!"
"Hayat word wakker het is maar een droom" hoor ik. Ik doe mijn ogen open en zie mijn broer in zijn pyjama naast me bed. Ik kijk hem met traanogen en begin te huilen.
" shhh rustig ablacim (mijn zusje). Ik ben hier bij je. Er gaat niks met je gebeuren daar zorg ik voor" Zei hij terwijl hij m'n voorhoofd kust. " Probeer maar te slapen. Ik blijf bij je" zei hij terwijl een stoel naast mijn bed zetten.
Ik ging weer liggen en deed mijn deken over me heen. "Dankjewel abicim(mijn broer)" zei ik. "Ik doe alles voor je zusje" hoorde ik hem nog zeggen en viel in slaap.
Ik open mijn ogen en hoor de vogeltjes al fluiten. Ik kijk naast me en zie dat Tayfun op de stoel slaapt. Ik begin een schuldgevoel te krijgen. Ik sta op en loop de douch in. Nadat ik klaar ben ga ik naar beneden en begin ontbijt klaar te maken.
(Negeer het water op de achtergrond)
Ik loop naar boven een maak Tayfun wakker en mijn ouders. We lopen samen naar beneden. " Hayat heb jij hey ontbijt gemaakt?" Vroeg mijn moeder. " Ja Anne" zeg ik.Ze keek mij trots. " Ma Sha Allah tututu" zegt ze terwijl ze half op mij spuugt.(dit gaan alleen Turken begrijpen😂😂)
We gaan aan tafel zitten. Mijn ouders tegenover mij en Tayfun langs mij. "Hayat hoe gaat het" fluisterde Tayfun onopvallend. " Goed dankjewel" fluisterde ik onopvallend terug.
Na het ontbijten ruim ik de tafel met mijn moeder op. "Hayat wie was die jongen bij de bruiloft waar je bij stond?" Vroeg opeens mijn moeder grijzend. " Uhh hij is mijn baas hoezo" zei ik. " o yakışıklı senin patron mı?(is die knapperd jouw baas)"vroeg mijn moeder. "Ja" zeg ik terwijl ik weg kijk. Ze keek me grijzend aan, maar zei niks meer.
Ik zweer Turkse moeders mijn echt erg. Ik liep naar boven en zag mijn broer naar me toe lopen. " ey kleintje kom iets leuks doen samen" zei hij. "Jaa is goed."
"Kom naar stad en daarna sushi eten. En daarna naar huis netflixen" stelde hij voor. " jaaaa"In mijn kamer aangekomen, maakte Ik me snel klaar.
Verder spuit ik nog parfum op en loop naar mijn broers kamer. "Tayfun ik ben klaar" zei ik. "Eindelijk" zegt hij.
We lopen samen naar benden en trekken onze schoenen aan. We stappen in tayfuns auto en rijden naar stad. (Trouwens ze wonen in Eindhoven)
In de stad aangekomen lopen we de Bijenkorf in. Ik en Tayfun kopen beide Balenciaga schoenen.
👆🏼die van Hayat
Verder kocht ik een Dior tasje. Ik wilde deze al heel lang. En aangezien ik nu super goed verdien is dit een cadeautje voor mezelf.
Verder kocht ik een aantal broeken van de Bershka. Een paar bloesjes, 2 jurken, accessoire, 1 jas en een paar basic shirtjes van de Zara. Verder nog make-up en 2 maskers.
Tayfun kocht: Armani T-shirts, Hugo Boss broek, riem, nektas en een peuterey jas.
We liepen de sushitent in en bestelde eten. We liepen naar een tafel en ik begin meteen met eten. "Woow dadelijk denken mensen dat je nooit eten krijgt man" zei Tayfun. "Ja jonge ik heb honger laat mij."
Opeen liep er een meisjes langs ze keken mij vies aan en Tayfun aan net alsof ze hem gingen op eten. " Wat kijk jij ehh heb je aandacht nodig ofzo. Beter probeer je mijn broer niet te fixen voordat ik jou elke hoek laat zien." Zeg ik.
"Uhh... uhhh sorry" zegt ze en ze ging snel weg. " Whahahahahaha Hayat ik wist niet dat je zo er kan zijn." Zei Tayfun. " Ja wat, ik kom hier om rustig te eten. Komen deze wijven mij vies aan kijken. Ga rustig op je kontje zitten en eten of flikker op en ga andere niet lastig vallen."
Nadat we klaar waren liepen we de sushitent uit en gingen weer naar huis. Thuis aan gekomen deed ik mijn pyjama aan en ging naar Tayfuns kamer. Daar zat hij al klaar. We deden Netflix aan en gingen film kijken.
Na 4 films viel ik in slaap. Ik voelde nog dat Tayfun me optilde en naar mijn kamer liep. Daar stopte hij me in bed. Hij kuste me op mijn voor hoofd en liep mijn kamer weer uit.
Ahhh wat is Tayfun toch een lieve broerr❤️ ik hoop dat jullie het een leuke deel vonden. Vergeet niet te stemmen en te reageren girlss 🌹
65 stemmen?
Trouwens reageer ff in de comments leuke film's of series💁🏻♀️
825 woorden
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
Roman d'amourHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...