97.

1.6K 94 47
                                    

Leo

Už prešli dva dni. Ja som zmierený so smrťou, ale Zoe to nechce vzdať. Núti ma chodiť na rôzne vyšetrenia, aj keď nechcem. Celé dni beháme po rôznych doktoroch a mňa už to nebaví. Zoe si takto robí len zbytočné nádeje, čo ma dosť bolí. Viem, že chce pre mňa len to najlepšie. Ale bolí ma to, ako sa snaží a nahovára si, že všetko bude v poriadku. Keď zomriem, bude ju to bolieť o to viac. Lebo sa snažila aby som prežil a nevyšlo jej to. Nechcem aby sa trápila a viem, že tomu nemôžem zabrániť.

Teraz sedíme v nemocnici a čakáme na ďalšie výsledky z vyšetrenia. Vôbec tu nechcem byť. Nechcem znova počuť to, že im je to ľúto, ale mám rakovinu. Zmieril som sa s tým, ale aj tak to bolí. Predstavte si, že keď už konečne máte všetko čo chcete a ste šťastný, tak vám niekto povie, že máte rakovinu. Nepríjemné čo?

,,Pán Morgan!" Počul som, ako ma niekto volá. Bol to doktor, ktorý v ruke držal moje výsledky. Zoe sa ihneď postavila a prišla k nemu. Ja som ostal sedieť, pretože dobre viem, čo povie.

Zoe

Dva dni chodím s Leom po všelijakých doktoroch. Robili mi už všetky vyšetrenia. Teraz už len čakáme na výsledky. Neviem prečo, ale cítim, že je to len nejaký omyl. Cítim to. Leovi som to doma už aj vravela. Ale on mi povedal, že doktori sa nemýlia. No ja som si myslela opak. Čakáme v čakárni na výsledky od doktora. Leo sedí, smutne hladí do zeme a ja sa na neho pozerám. Nechcem ho takto vidieť. Bolí to, tam vnútri to hrozne bolí. Nechcem to pred ním veľmi dávať najavo, lebo by bol smutnejší viac. Hrozne ma bolí tento pohľad na neho.
Je to strašné, keď je konečne šťastný a odrazu príde toto? To fakt nemôže byť pravda. Ak by mal rakovinu, prejavovalo by sa to inak, nie? Či sa mýlim? Fajn, ja viem. Nie som doktor, ale nechce sa mi tomu veriť, že z jedného vyšetrenia prišli Leovi na rakovinu. Dúfam, že tieto výsledky prinesú pravý opak. A bude tam, že je Leo zdravý.

Doktor prišiel aj s výsledkami v obálke. Leo zostal sedieť. Vyskočila som zo stoličky a pribehla k doktorovi. Vzala som obálku.
Nešla som s ňou k Leovi. Bola som od neho asi meter ďaľej. Pomaly som otvárala obálku. Začala som čítať prvé slová. Čítala som ďaľej a ďaľej.

"Rakovina vám nebola zistená." Keď som toto prečítala, spadol mi obrovský kameň zo srdca. Okamžite som vykríkla:

,,Leo!"

,,Hmm?" Pozrel sa na mňa znova tým smutným pohľadom.

,,Poď sem. Poď sem." Usmievala som sa a do očí sa mi vtisly slzy.

,,Zoe, ja to nechcem už znova vidieť." Povedal a sklonil hlavu.

,,Toto vidieť musíš!" Oprela som sa o stenu a pomaly sa po nej skĺzla. Od šťastia som začala plakať ako malá.
Leo sa neochotne postavil a prišiel ku mne. Pozrel sa na tie výsledky. Chvíľu len tak nemo hľadel na papiere a nakoniec mu po tvári začali stekať slzy. Konečne sa znova úprimne usmial a začal skákať ako malý chlapec.

,,Ja som zdravý! Ja nemám rakovinu! Ja som zdravý!" Kričal stále dookola.

,,Láska. Ja som ti to vravela!" Postavila som sa a skočila mu do náručia. Leo sa so mnou začal točiť.

,,Milujem ťa Zoe."

,,Aj ja teba!" Položil ma na zem.

,,Miláčik? V prvom rade zavolajme tvojej mame. Aby sa už netrápila." Povedala som Leovi.

,,Nie!"

,,Láska? Nie?"

,,Zavoláme všetkých k nám a povieme im to naraz. Bude to prekvapenie."

,,Ahá. Dobre." Usmiala som sa. Šla som ešte za doktorom. Ten mi oznámil, že výsledky zpred dvoch dní boli popletené. Ospravedlnil sa aj mne aj Leovi.

•••••••••••••••••••••••••••

S Leom sme nasadli do auta a šli domov. Zavolali sme všetkých k nám. Ešte predtým som zaspala malú Sofiu. V obývačke sme si všetci sadli. Začala som rozprávať.

,,Musíme vám niečo oznámiť." Všetci sa na nás pozreli smutným pohľadom.

,,Leo..." Povedala som a všetci sa len pozerali.

,,Zoe? Čo sa deje?" Spýtala sa Leova mama.

,,Leo... Leo je zdravý! Výsledky boli popletené!" Zvolala som a usmiala sa. Všetci sa na mňa pozreli s vypúlenými očami. Scott pribehol k Leovi.

,,Brácho! Ani nevieš aký som rád!" Objal ho Scott. Leo sa len usmieval. Leovej mame spadol obrovský kameň zo srdca. Bolo to na nej vidieť. Boli sme taký šťastný. A to všetci.

••••••••••••••••••••••••••••

Museli sme to osláviť. Všetci na tom trvali. Otvorili sme len fľašu vína. Áno, všetci sme dospeli z toho alkoholu a zlých vecí. Sme dospelí, máme vlastné životy a sme šťastný, ako nikdy predtým.

••••••••••••••••••••••••••••

Leo bol unavený z toho chodenia po doktoroch, tak si išiel ľahnuť skôr. Ešte sa šiel pozrieť na Sofiu, či spí. Ja som ešte poupratala a potom som šla do spálne.
Leo spal. Bolo vidieť, že je kľudný a šťastný. Toto je môj Leo. Môj usmievavý, krasny, dokonalý manžel Leo. Pomaly som si k nemu ľahla a jemne ho pobozkala. Zaspávať s človekom ktorého milujete najviac na svete, je jedinečné.

New♥Áno, výsledky boli popletené♥Čo hovoríte?♥Poteší nás každý coment aj vote♥Ešte 3 časti príbehu♥
neznama19

●Bad Couple●Dokončené●Donde viven las historias. Descúbrelo ahora