#1🎉

7 1 1
                                    


~Junius 20.~Hetfo
-Induuulunk.-verte a szoba ajtom Kinga.
-Tuddoom.-kinyitottam es rogton a nyakaba ugrottam.
Felkaptam az osszes taskam, volt vagy 6, de hat igy is a fel ruhtaram itt kellett hagynom ( Bruhu..) es kimentunk a haz ele ahol mar Kinga anyukaja vart minket a lakokocsival. Ameg en feldobaltam a cuccaim addig Kinga es anyukaja Brigi elkoszontek az itthon marado Zsombortol (Kinga apukaja) es a 15 eves kis tesojatol. Egyedul Kinga kis occse Bence jon velunk az utra. O nagyon anyas kis srac es nem tudta volna nelkulozni az anyukajat 1 evre igy ugy dontott Brigi, hogy jon o is. Nekem nem volt kitol elbucsuznom, hisz Kinga az egyetlen baratnom, o pedig jon velem, rokonaim sincsenek akiktol mely bucsut vehetnek. Hat igen ennyi jutott nekem egy apa Afganisztanban es egy baratno. De nem panaszkodhatok mert ok a legjobbak.
Brigi elinditotta a jarmuvet es lassan haladtunk el a kis utcakban. Kingaval leulltunk az asztalhoz. En felmentem a netre o pedig a szovegkonyvet nezte at. 
-Na milyen lesz?-neztem ra es lattam,hogy nagyon izgatott csak ugy csillogott a szeme.
-Egy lanyrol es egy fiurol szol akik gyerek kori legjobb baratok voltak, de elszkadtak egymastol es a lany csaladja messzire koltozott. Aztan a lany visszater es ujra talalkozik a fiuval es hat gondolom szerelmesek lesznek meg ilyenek.-hadarta el.
-Valahol tuti hallottam mar ezt a sztorit. Gondolom mivel egy halal nyalas es undoritoan boldog vegu tortenetrol beszelunk,biztosan lattam mar valami hozza hasonlo filmet.-huztam el a szam.
-Heee a szerelem szep.-bamult ki az ablakon Kinga.
-Ja persze az.-forgattam a szemem.
-Miert Akossal is milyen jol megvoltatok?!
-Akos jo ember es szinte o lenne a tokeletes fiu egy lanynak. Figyelmes, jo a humora, helyes, soha nem bantana meg, de valami hianyzik belole. De tok mindegy, mert amugy is arra jutottunk,hogy egy ev mulva visszajovok es meglattjuk,hogy hogy allunk majd egymashoz.-vontam meg a vallam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az élet ezen oldala...🌏🗽Where stories live. Discover now