Trag aer adânc in piept si intru pe ușa de lemn.
"Ma auzi Taylor?" Aud vocea brunetei in casca. "Daca da pocneste de doua ori din degete".
Deși este cel mai aiurea semn pe care mi la putut cere careva, pocnesc de doua ori din degete in timp ce ne îndreptăm pe un hol luminat slab de niște neoane. O luam la dreapta si intram intr-o încăpere unde, dupa vreo 30 de metri pot vedea un grup de oameni de culoare cum stau in cerc.
-Thony? Tu esti? Spune un bărbat cand ne vede.
-Da frate,am scăpat! Merge către acel bărbat si se imbratiseaza lovindu-se peste spate.
Tot grupul isi îndreaptă privirea spre noi si ii ureaza un "bine ai revenit" lui Anthony.
-Bro! Am crezut ca ne-ai dat in gat poliției! Spune un alt bărbat.
-Cum sa fac eu asta? N-am scos nici un sunet!
-Pe cine ai adus cu tine? Întreaba unul din ei, făcându-mi loc sa ma strecor printre ei. Fac doi pasi in fata si il pot vedea pe liderul lor cum ma privea ciudat.
Era un bărbat masiv de vreo 1,80, par lung si multe tatuaje. De la prima privirea mi-a inspirat pericol.
-Un tip! Se numește...spune uitandu-se la mine si sperând sa ma prezint eu.
-Eu sunt Michel. Nu imi pot dezvălui adevarata identitate.
-Si ce faci aici?ma întreaba Abdullah, liderul bandei venind foarte aproape de mine.
-Adevarul e ca am nevoie de niște bani. Spun sperând sa fiu cat mai credibil.
-Asta cu toții avem nevoie! Spune cu o voce groasa care ma cutremura. Cum l-ai gasit pe asta Thony? Întreaba si se uita la informatorul meu.
-Aa..pai..
-L-am amenințat! Spun cand vad ca Anthony nu stie sa inventeze nimic.
- Aa da?? Si cum ai făcut-o? Ma întreaba Abdullah parca cu o ironie in glas.
-Pai..spun încercând sa inventez ceva cat mai credibil.
-Ma vazut pe strada..si..
-I-am spus sa imi dea banii care ii are ca daca nu il omor.
-Si cu ce aveai de gand sa il omori? Ma întreaba Abdullah incrucisandu-si mainile la piept.
-Pai nu a fost nevoie sa il omor, ca mi-a spus de voi si am venit aici.
"Pe bune?" Aud vocea brunetei in casca.
Abdullah imi arunca o privire apoi se uita spre Anthony.
-Sunteți dubioși. Ne studiază pe amândoi apoi rânjește. Imi place! Te pricepi sa ti un secret? Mi se adresează din nou.
-Da.. De ce?
-Daca vrei sa intri in banda noastră trebuie sa știi ca vom avea probleme cu poliția si speram ca daca vei fii prins sa nu ne dai in gat!
- Doamne ferește! Spun si o aud in casca pe Hailley cum începe sa rada. Măcar ea mi a înțeles ironia.
-Bine! Poti sa te consideri unul de al nostru.
CITEȘTI
Misiune Cu Scântei
AdventureAgent sub acoperire de aproape 8 ani. A lucra pentru FBI este solicitant. In fiecare zii viata iti este pusă in pericol deși Taylor Kart ia toate misiunile ca pe o joaca. Asta pana cand partenerul sau este omorât. Misiunile continua sa curgă dar Tay...