●9.BÖLÜM●NEDEN CEVAP VERDİN?●

7.2K 231 33
                                    

O kol gider.

Onun yere düşmesiyle Spor salonunun sert bir şekilde açılması ve kahramanlarımızın gelmesi bir oldu.

İşte benim kahramanlarım ya...

Müdürün odasında ayağımı titrerek dururken gözümü gözlerini bana dikmiş Alpere çevirdim.

Gözlerimi ve kaşlarımı havaya kaldırıp kafamı hafif sallayıp "Ne bakıyorsun?" bakışı attım.

-Ne bakıyorsun lan kıza?

Bir anda Akının bağırmasıyla yerimde zıplerken direk Akının koluna yapıştım.

-Hocam kaşınıyorlar bakın.

Güney kaşlarını çatıp bir bana bir Alpere bakarken,nefes verip geri Gökçenin dibine girdim.

-Kaşınma oğlum. Öğrencim demem döverim seni.

Sonunda müdür elinde bir flash bellekle odaya girerken hepimiz haraketlenip masanın dibine girdik.

Bilgisayarına flashı takıp bir şeyler yaptıktan sonra spor salonunun bu gün ki kayıtları çıktı. Yavaş yavaş ileri sararken sonunda çıkış saatine 5 dakika kala kapalı olan ışıkların açıldığını gördük. İçeri Alper ve Ozan girdi ve bir kaç şey konuştular. Daha sonra yanlarına 3-4 tane daha çocuk eklendi. Alper zil çalınca dışarı çıktı ve çok az bir süre sonra Gökçeyi bir çocuklar kucaklanmış bir şekilde spor salonuna getirdiler.

Kayıtlarda çok belli olmasada Ozanın Gökçeye baya yakınlaştığını ve dokunduğunu görünce Can ve Akın bir anda Ozanın boğazına yapıştı.

-Olum seni varya.

-CAN,AKIN! Bırakın en son halledicez.

Akın uzaklaşıp elleriyle yüzünü kapayınca Azra,Canı yanına çekip ellerini yanaklarına koydu.

-Biraz sakin olun hadi.

Can derin bir nefes verip Gökçeye döndü.

-Öptü mü bu seni?

Gökçe net bir şekilde konuştu.

-Hayır.

Akın nefes verip geri masanın dibine girip ekrana bakmaya başlayınca Canda aynısını yapıp yüzüncü kez nefesini verdi. Müdür yeniden kayıtları oynatınca dudaklarımı dişlemeye devam ettim.

Kesin kanıycak şimdi ama aşırı stres oldum kardeşim ne yapayım.

Ozan Gökçeye bir şeyler söyleyip kulağına telefonu götürdükten sonra yani benle olan telefon konuşması gerçekleşti.

Zaten biraz sonra ben salona girdim.

Ah be. Şu havaya bak be. Arada böyle kendimi çekip izleyeyim valla fena güzel çıkmışım.

Ne diyorum lan ben. Neyse işte o çirkin adam benim ağzımı filan kapatıp Gökçenin yanına oturttuktan sonra Alperin bana yakınlaşması net bir şekilde göründü.

Güney hocanın titrek bir nefes vermesiyle dudağımı ısırıp içten kıkırdadım.

Bir şey demiyeyim diyorum ama Ala yani.

Çingene nerdesin kızım sen ya...

Ya sen beni bırak bu Güney hayırdır?

Şş izle izle.

Bantı çekip bana yaklaşınca Akın boğazını gıcıklattı.

Stres olduyorum annecim.

Görüntüde benim gülümsediğimi gören Can bana dönüp kısık sesle konuştu.

BENİM ÖĞRETMENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin