11

17.5K 747 31
                                    


Eliot Haris

Dva dana. Nisam se video sa Vanesom dva dana a kad sam juče otišao da posetim majku ona je morala hitno da ode u bolnicu, nije me ni sačekala, a naši razgovori se sastoje od nekoliko glupavih rečenica koje razmenjuju debili. Pokušam da budem džentlmen i dobijem devojku koja me uzbegava. Večeras se moramo videti.

Uzimam telefon i zovem je.

- Da?

- Hej šta radiš?

- U kupovini sam sa Boni.

- Ha, hoćemo li se videti večeras?

- Zapravo izlazim sa Boni i nekim prijateljicama, proslavićemo njen rođendan.

- Rođendan? – našla kad da se rodi, krava jedna.

- Da, nije li ti problem da večeras ostaneš sa Dijanom?

- Ne, nije mi problem.

- Odlično hvala ti, ćao – prekinula je vezu.

- Ma da li mi je ona to spustila slušalicu? I izlazi? Ona ne izlazi.

Jebem ti život i moj dugačak jezik. Šutnuo sam sto nekoliko puta i naredio da se pojača njena pratnja.


Mrzim što to priznajem ali "dečko moje mame" deluje kao stvarno dobar tip, moraću da porazgovaram večeras sa njom o njemu, interesu me šta se tu zapravo događa i zašto to krije od mene.

- Mama! – viknuo sam.

- U spavaćoj sobi.

Skinuo sam sako i krenuo ka njenoj sobi.

- Ćao dušo – skinula je naočare i odložila knjigu.

- Ćao mama – ljubim je u obraz.

- Kako noga?

- Odlično, sedi – napravila mi je mesto pored sebe.

- Gde je Vanesa?

- Gore, Boni je došla malopre da me poseti, ponele su i garderobu, verujem da se spremaju za izlazak večeras, Boni . . .

- Slavi rođendan. Znam – moraću da uspavam majku da bih mogao da pazim na njih.

- Jesi li gladan?

- Jesam.

- Pomozi mi da ustanem – ispružila je ruke i pomogao sam joj.

- Moraćeš da mi pomogneš da postavim večeru.

- Mama, sedi. Postaviću ja večeru nisam idiot.

- Znam da nisi.

- Dijana! – Vanesa je viknula.

- U kuhinji smo mila! – i moja majka viče. Zato mrzim velike kuće, deremo se kao nenormalni.

- Stigao si.

Spustio sam tanjir i ugledao je na vratima. Ne mogu reći da izgleda vulgarno jer ne izgleda tako, ako kažem da je prelepa zvučaću kao mlakonja, ali istina je da izgleda seksi i izazovno ali na kulturan način, nije ona kriva što je prirodno lepa svestan sam toga ali ne mogu a da ne budem ljubomoran. Pobogu pa nosi crne pantalone i neku čudnu majicu sa resama, i drži tanku jaknu u ruci.

- Jesam, gladna?

- Ne, idemo u restoran na večeru.

Znači zato je tako svedeno obučerna.

Samo moja 🔚Where stories live. Discover now