Promo

59 7 6
                                    

Saulės spinduliai krito ant mano išblyškusios odos. Lėtai pramerkiau akis. Kažkur ne ta kryptimi ištiesusi ranką pagraibiau orą, siekdama savo telefono. Šiaip ne taip po ilgos 'kelionės' mano pirštai užčiuopė mobilųjį. Žvilgtelėjau į valandas. Ekrane rodė 05:39, o tai reiškė, kad žadintuvas turėtų suskambėti dar tik po keturiasdešimt minučių. Kadangi pažinodama save buvau įsitikinusi jog daugiau nebeužmigsiu, atsikėliau iš lovos ir pradėjau ryto rutiną nuo drabužinės. Išsirinkau aptemptus mėlynus plėšytus džinsus ir trumpą džemperį, nesiekiantį bambos. Crop top'ą. Nusipraususi ir užsitepusi sluoksnį makiažo ant savo probleminės odos, taip pasijusdama gražesnė, pasidariau asmenukę snapchat'o programėlėje.
*Jūs gavote žinutę nuo Rebecca Stiuart*
•Alex, laukiu tavęs kieme.
°Tuoj nusileidžiu.
Rebecca - maloni, šviesiaplaukė mergina. Mano geriausia draugė nuo vaikystės laikų.
Nusileidusi laiptais dar užsukau į virtuvę ir įsimečiau į kuprinę šokoladuką.
Lauke į veidą man pūtė šalto oro gūsis. Šviesiaplaukė Becca(kaip ją mėgau vadinti) man pamojavo, ragindama paskubėti.
Įsėdau į mašiną.
-Labas rytas. - Nusišypsojo.
-Sveika! - Pasisveikinau.
-Girdėjai apie mokyklos naujoką? - Paklausė.
-Lyg man rūpėtų, - atsakiau be reakcijos ir pasitaisiau savo išsipūtusius plaukus, - Bet vis vien į kokią klasę jis pateko?
-Į 4q2.
-Vaje, dar vienas mano fanas mūsų klasėje. - Pavarčiau akis.
Rebecca nusijuokė.
*08:00*
*Auklėtojos pamoka*
-Labas rytas, mokiniai. Šiandien... .
Tiesą sakant nesiklausiau ir net nenorėjau girdėti ką ji sako. Bet mano žvilgsnį patraukė tamsiaplaukis vaikinas, žygiuojantis prie lentos.
-Esu Criss Riley. Naujasis jūsų klasiokas. Persikrausčiau čia dėl to, kad tėvai gavo darbo pasiūlymą. O mokykla tiesiog atitiko visus kriterijus.- Prisistatė.
-Ak, vos nepamiršau. Skiriu tau žmogų, kuris padės nepasimesti mokykloje. Ir tai bus panelė Alexandra Wiliams. - Pasakė mokytoja.
-Pas... -..

******
Promo turėtų užtekti. Spaudžiam vote ir paliekam nuomones! :)
-EtaReA

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm just a girl (LT) Where stories live. Discover now