Fransa'da yapılan bir fabrikada,kek karışımının yanlışlıkla içine katılan bir kimyasala;insanların DNA'sını değiştirebilecek bir kimyasala rastlandı.
Çalışanlar,bunun farkına varmadılar ve bu küçük kekleri her yere gönderdiler..İki yıl geçtikten sonra Fransız bilim insanlarından biri bu kek hamurunu tekrar gözden geçirdi ve insanların DNA'sını değiştiren kimyasalı farketti.
Kızı da o fabrikada çalışan Fransız bilim insanı,kızının cezalandırılmasını istemediği için fabrikadan tüm bu kimyasal ile ilgili kayıtları alıp kaçtı.Kayıtların birdenbire ortadan kaybolduğunu farkeden çalışanlar,kimyasalı tekrar gözden geçirmesi için formülü Dr.Canan Karatay'a yolladılar ve kimyasalın insanın DNA'sını değiştirebildiğini anladılar. O maddenin üretimi de yasaklandı.
Fakat ne yazık ki Peki Kakaolu kekleri, başta Avrupa ülkeleri olmak üzere neredeyse tüm dünyaya gönderilmişti.
Dünyadaki tüm başkanlar toplanıp bu konuyu protesto ettiler.Nihayet bazı ülkelerde tek bir numune kalmayana kadar imha edildi,ama Türkiye'de üretilmesi yasadışı olsa da hâla kaçak olarak satılıyordu...
Çok geçmeden dünyanın yarısı gûllerle doldu.
(Gûller insan yiyen yaratıklardır insan ile beslenir ve besin zincirinin en üst seviyesindedirler)Bu yaratıklardan korunmak için her ülkede merkezler açılmıştı
Japonya'da KARŞI HAREKET BİRLİĞİ (KHB)
Amerikada HAREKET BÜROSU (HB)
Ve
Türkiye 'de SALDIRI VE SAVUNMA EKİBİ (SSE)
diğer ülkelere oranla Türkiye'deki gûl sayısı inanılmaz derecede fazlaydı. Çünkü guller Türkiye'de daha önce de varlardı ama tek tüklerdi.
Bir de üzerine bu kek olayı olunca guller Türkiye'de inanılmaz bir hızla patlak verdi ve Adana'daki guller harekete geçmeye karar verince tüm dünyada bir gul ayaklanması meydana geldi.Çoğu SSS seviyeden olan bu yaratıklar aralarında zayıflara yer vermiyorlar kendi aralarında birbirlerini öldürüyorlardı.
Zavallı insanlar da kaybetikleri yakınları için SSE'ye katılıyorlardı.
Durumun ciddiyeti her gün daha da belli oluyordu.Sokaklarda gul ve insan cesetleri boylu boyunca yerlere serilmişti ve çoğu insan SSE'den yardım istiyordu...
SSE onları yanına aldı ve onlara yiyecek ve güvenli bir şekilde kalacak yerler ayarladılar. Bu güvenli bölge İzmir ilinin Selçuk ilçesiydi...