Prost prost prost Sasuke Uchiha ești cel mai mare prost din lumea întreagă cum să o săruți după ce are să fie violată poți fii mai prost de atât.
Mă aflu în mașină pe locul din dreapta șoferului și mă uit prin oglindă la ea stă cu capul în jos și își freacă întruna mâinile una de alta ,nu i-am spus lui Sasori ce s-a întâmplat nici de bețivan nici de sărutul nostru ,dacă afla de bețivan cred că se ajungea la salvare iar daca afla de sărutul meu cu Sakura s-ar fii ajuns la morgă așa că am preferat să nu spun nimic și cred că nici Sakura nu vrea să-şi supere fratele. Doamne și ce sărut cred că îmi voi pierde mințile, doar când o privesc acum mă trec fiori simt că o cunosc de o viață și totuși o cunosc doar de o lună.
Ajunș acasă mă duc direct în camera mea și mă trântesc în pat ,dau cu pumnul în pernă de nervi dacă stăteam cu ochi pe ea nu s-ar fii întâmplat nimic din toate astea nu regret sărutul și nu-l voi regretata niciodată a fost cel mai frumos și perfect sărut din viața mea chiar dacă a fost într-o baie dintr-un club. Sunt nervos că nenorocitul ăla a pus mâna pe fata mea. Fata mea? Doamne ce mi-a făcut fata asta e ca un drog pentru mine. Arunc perna în ușă când îmi amintesc imaginea aceea îngrozitoare. Itachi intră voios în camera mea dar când perna aruncată de mine îl lovește din plin fața i se schimbă.
- Asta înseamnă război!
Și așa cel de-al treilea război mondial a început fiecare cu câte o arma în mână, eu sunt înarmat cu două perne gata să-l facă scrum iar Itachi ,,invincibilul" așa cum să poreclit singur s-a înarmat cu papuci lui de cameră roz cu iepuraș.- Pregătește-te să-mi mânaci papuci Sasuke.
- Ai vrea tu creier de nevăstuică pregătește-te să înghiți pene.
Și așa a început războiul , eu mă adapostisem sub pat în timp de Itachi încerca să între în dulap ca să nu-l bombardez cu perne.
- Dulapul tău e prea mic? Se plânse el încercând să închidă ușa dulapului ,imediat am ieșit din ascunzătoare și m-am dus sper dulap am rotit cheia în broască și un sunet frumos sa auzit.
- Dulapul meu nu este mic, tu ești prea mare; Idiotul a încercat să iasă afară când mi-a auzit vocea dar nu a reușit.
- Hei Sasuke deschide ușa nu e amuzant; s-o crezi tu ,mă trântesc fericit în pat și încerc să dorm dar retardatul din dulapul meu nu-mi dă pace.
- Uuuu frumoase haine ai Sasuke, nu-i împrumuți și fratelui tău preferat câteva? Idiot
- Uuuu ai hainele sortate și pe culori! Bou
- Nu cred! ai și lenjeria sortată după culori? Retardat
- Sasukeee, hei Sasukeeee nu știam că ai lenjerie cu cu ață?
Sar ca ars din pat și mă duc să deschid dulapul unde era ostaticul de război. Când deschid îl văd analizând o pereche de boxeri ,îi smulg din mâini articolul vestimentar și îl scot afară din dulap.
- Eh dacă nu mergea faza cu articolul cu ,,ață" treceam la sutiene; Ce om mă apucă rasul când îmi smulge perechea de boxeri și se urcă pe pat începând să învârta boxeri și să cânte ca un nebun melodia Bad Boys. Și ca să fie totul și mai frumos pe ușă își face apariția.... tobele vă rog...bunicul care rămâne împietrit la vederea acestui show.
- Itachi nepoate lasă-te de meserie! Am început să rad ca un nebun Itachi jenat sa dat jos și acum stă cuminte pe pat ca un mielușel. Bunicul ne anunță că mâine seară am fost invitați la o petrecre dată de familia Hyuga, fix de asta aveam eu chef mâini seara petrecere și luni olimpiadă ce mai urmează. După plecarea bunicului Itachi începe să mă certe că nu e frumos să închizi persoane în dulap și alte lucruri.
- Deci nu e frumos să închizi persoane în dulap dar e frumos să îi umbli fratelui tău prin lenjerie? Itachi se înroșește puțin la fața dar tușește apăsat și își revine.
- Nu schimba subiectul?
Îmi dau ochi peste cap și mă așez pe pat lângă el, nu mi-am mai petrecut timpul cu Itachi așa cum obișnuiam să fac ,îmi este dor de serile în care ne uitam la filme de groaza până la 3 dimineața sau când ne furiș-am în miez de noapte în bucătărie ca să luăm de băut sau când la 2 noaptea ne uitam la meciurile de fotbal în living și strigam ca nebuni când se înscria câte un gol , ce vremuri.
- Acum că suntem nu mai noi doi, îmi spui ce sa întâmplat cu tine și Sakura? Am uitat să respir când am auzit.
- Cum de...
- Sasuke mă crezi atât de prost ,când ați venit înapoi erai atât de roșu la față încât as fii crezut că ai băut toată băutura din club.
- Nu sa întâmplat mare lucru; murmur încet.
- Sasuke?
Învins de propriul frate și cu moralul la pământ îi povestesc prima parte a problemei cu subînțeles că a mai urmat ceva după.
- Doamne ce nenorocire dacă află Sasori se iese cu spitalizare.
- Știu de aceea nici nu am zis nimic nici eu nuci Sakura ,dar asta e doar o parte a problemei; zic încet sperând să nu mă audă.
- Mai este ? Întreabă șocat ridicându-se de pe pat.
- Păi după ce mă salvat ca să zic așa am luat-o în brațe ca să o liniștesc și aceasta mă mângâia ușor pe toate vânătăile pe care le am pe aceasta fața minunată; îi spun și îi fac conturul feței.
- Deci tipul ăla a fost cel care țe-a mutilat fața și nu podeaua băii așa cum ai spus tu? Am dat aprobator din cap.
- Da el a fost.
-Hai continuă povestea.
- Pai ce mai e de spus că ma luat fiori când mă mângâia pe față sau că inima era să-mi iasă din piept când o strângeam tare în brațe sau că dintr-un impuls am sărutato.
- Ce ai făcut? Adică tu chiar ai..ai..ai nu pot să cred.
Am facut-o și pe asta dacă Itachi va spune cuiva va fii vai de el și la fel și de mine dacă află Sasori
CITEȘTI
Ai încredere în mine [Volumul I]
RomanceEl: Esti asa ciudată Ea: Doar pentru că sunt diferită, asta nu mă face o ciudată ... El: Vreau să fi a mea. Ea: Iar eu vreau să mă ocolești asa cum făceai odinioară... El: Ai încredereîn mine. Ea: Încrederea mea se câstigă greu ,nu doar prin vorbe...