bölüm 1

8 0 0
                                    


gözlerimi kapattım.bu manzarayı görmeye dayanamıyorum.Yağız...başka birini öperken.Haraketsizce onları izliyordum.Ayaklarımı kıpırdatmaya çalışıyorum ama olmuyor.Herkes bana acı veremeye çalışıyor sanırım.Zorlukla hareket etmeye başladım.Tam o sırada Yağız ın eli kızın kalçasına doğru kaymaya başladı.Sanki etrafta kimse yokmuş gibi davranıyorlardı.Gözlerim yanmaya başladı ve hızlı adımlarda ordan uzaklaşmaya başladım.Artık sıcak yaşlar yanağımdan süzülmeye başladı.Okulun koridorundan ilerlerken çarptığım kişilerden özür diliyordum.Bir anda kolumdan çekildim.Karşımda çocukluktan beri tanıdığım denizin yeşil gözlerini gördüm."noldu"diye sordu.Ben bir şey demeden onun yeşiliklerine bakarken"yine mi Yağız"deyince hıçkırarak ağlamaya başladım.Yüzü gerilmeye başlarken beni kendisine çekti."ağlama o piç kurusu için"tabi senin için kolay demek istesemde sustum.Başımı omzuna gömdüm ve ağlamaya devam ettim.Geçtikçe ağlamam iç çekişlerine döndü.Başımı omzundan çektim ve"Taha ben..ben hiç iyi hissetmiyorum sen derse gir ben gelmicem."dedim.Kaşlarını çatıp dudaklarını büzdü."olmaz tatlım derse gircek havamda değilim."deyip kolunu omzuma attı.beni kendine çekti ve öyle gitmeye devam ettik.

Taha benim çocukluktan beri en yakın arkadaşım.Yeşil gözleri durmadan parlar ve beni her zaman etkiler.Koyu kahve saçları alnına dökük olduğu için çok tatlıdır.Çevremizdeki çoğu kızın hayran kalabileceği bir tipi var.Onun bende daha önemli bir yeri var.Beni asla bırakmayacağını biliyorum.Biraz daha sokuldum ona.

Bahçeye geldiğimizde temiz havayı derince içime çektim.Taha bir anda konuşmaya başladı"Yani bence onu takma sen..."başımı kaldırdığımda diyceklerini yutuverdi.Yüzlerimiz arasında çok az mesafe vardı.Bunu takmadım sonoçta ben onu kardeşim gibi görüyordum.Başını başka tarafa çevirip yakınlığı bozdu."gel seni pizzacıya götüreyim"dedi.Bu sırada arka bahçedeki duvarın önüne gelmiştik.Duvara bakıp "ben burdan atlayamam ki"dedim.Tam o sırada belimden tutup kaldırdığı anda ufak bir çığlık attım."hadi sene seni daha fazla taşıyamıcam "dediğinde tellere tutundum ve kendimi çektim.O da rahatlıkla tırmandığında aralıklı olan telden geçti ve atladı.Bende duvarın dibindeki bankı fark edip ona basarak indim.Arkadan "çocuklar!gelin buraya"diye bir ses duydum ve koşma sesleri.Taha nın elini tutum.Ben koşmaya başlayınca oda mecburen koşmaya başladı.

Tarık hoca arkamızdan bir öğrenci göndermiş.Çocuk bize yaklaşınca daha hızlı koşmaya başladım.Çocuk pes edip döndüğünde bizde yolumuza devam ettik."o da neydi gız" Taha nın bu dediğine kahkahalarla gülmeye başladım.

"Taha eve gitsem çok yoruldum.Hem açta değilim.Sende okula dön."dedim.Başını salladı ve "tamam ısrar etmicem dikkatli git .Görüşürüz."."görüşürüz" arkamı dönüp gitmeye başladım.

                                                                                      ***

Eve geldiğimde çantamı odama attım.Salona geçip televizyonun kumandasını aldım ve kanallarda gezinmeye başladım.İzlicek bir şey bulamayınca kalktım.Yağızın grubunun çaldığı mekana gitmeye karar verdim.Çıkmalarına daha dört saat olduğu için odama geldim ve giyeceklerimi sandalyenin üstüne koydum.Okula gittim kıyafetlerle yatağıma girdim.Telefonumu çıkarıp uyanacağım vakte ayarladım.Çok geçmeden gözlerim kapanmaya başladı.

                                                                                ***

Üstüme önceden ayarladığım siyah kotu ve beyaz tişörtü geçirdim.Sadece  eyeliner ve maskara sürdüm.Topuklu botlarımı ve siyah deri ceketimi giydim küçük çantama bir miktar para ve telefonumu sıkıştırıp evden çıktım.bar eve yakın olduğundan yürümeyi seçtim.Yağız...onu çok sevsemde o benden nefret ediyor.Beni kaç kere yanından kovsada onu göremeyince deliriyorum.Yağız ve ben önceden sevgiliydik ama o beni aldatınca ayrıldık. 

Bara geldiğimde yüksek sesteki müzik kulaklarımı çınlatsada içeriye adımımı attım.Sigara ve alkol kokusu ciğerlerimi yakmaya başladı.Sahneye doğru baktığımda Yağız ve grubunun hazırlanmaya başladığını gördüm.Yağız beni fark etmişcesine bu tarafa bakınca göz göze geldik.Sert bakışları beni bulunca bana doğru gelmeye başladı."ne işin var burda?daha sana kaç kez söylicem gelme buraya!GEL-ME!"diye bağırmaya başladı.Gözlerinin içine baktım "Yağız lütfen kalayım lütfen".dişlerinin arasından "git"diye tısladı.bi kaç dakika öyle kalınca "GİTSENE NE BAKIYORSUN "Tam o anda bir hışımla saçımdan tutup beni çıkışa doğru sürükleme başladı.Elinden kurtulmaya çalışsamda başarısız oldum."yapma canım acıyor"diye inledim.Bir anda saçımdaki eller yok oldu ve kolumdan biri sıkıca tutup beni kendine çekti."Bırak kızı benimle"dedi yabancı ses.titremeye başladım 

Kafamı kaldırıp yabancıya baktım.Yağız "al istediğini yap" dedi buz gibi sesiyle.Gözlerim kocaman açıldı ve yabancıya baktım.Kollarından çıktım. O da bana baktı beni bir süzdü bende onu incelemeye başladım. Bal rengi gözleri ,siyah saçları,dolgu dudaklarıyla çok ilgi çekiciydi.Elimden tutup "hadi gel sarı"dedi.Kekeleyerek "ba...bana ne yapcan?"dedim.Dudak büzüp "bilmem" dedi."nasıl bilmezsin bırak ben gidicem" elimi kurtarmaya çalıştım ama olmadı.Daha sıkı kavradı ve yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarıma bakarak "olmaz"deyip yüzünü uzaklaştırdı.Beni peşinden sürüklemeye başladı."lü...lütfen bırak gideyim" başını iki yana sallayıp "hadi ama sana tecavüz filan edicem yok.Sadece biraz eğlencez."kalabağın arasından geçerken "anlamadım." dedim.Bar tarafına yaklaşınca beni bir bar taburesine oturttu.Kendiside yanıma oturdu ve adını bilmediğim bir şeyler söyledi.barmen tamam manasında  kafasını salladı.Bana doğru döndü ve "Ben Batı"dedi.Benden adımı söylememi ister gibi baktığında soğuk çıkan sesimle "Elis"dedim

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

geçmişin izleriWhere stories live. Discover now