13. Jak to bude?

1.5K 122 15
                                    

Varování netřeba 😂😏
Enjoy!
Lucc ❤

Gejmr-
,,To nechceš vidět." Řeknu potichu a sklopím zrak.
,,Chci." Řekne a já vstanu a pomalu zamířím k posteli, kterou zvednu a vytáhnu z ní svůj 'slavný' kufřík, položím ho na stolek a pomalu ho otevřu.
Marek jenom překvapeně kouká.
,,A ty..ty jsi zabil všechny ty lidi?" Zeptá se potichu a já pouze kývnu na souhlas.
,,A..zabiješ i mě?" Vydechne a jedna slza mu steče z oka."
,,Ne" řeknu pouze, kufřík zavřu a schovám zpět na místo.
,,Ale musíš."
,,Nemusím." Řeknu a dlouze se mu zadívám do očí.
,,Jakto?" Překvapeně se na mě podívá a nervózně polkne když si všimne jak se k němu přibližuju.
,,Protože..mám plán. Ale nejdřív..nejdřív mě polib prosím." Vydechnu, chytnu ho za tvář a spojím naše rty v hladový polibek.
Nebrání se, naopak, rukama mi zajede do vlasů a já si ho pomalu začnu pokládat na sedačku.
Rukama mu začnu přejíždět přes boky a z jeho rtů vyleze tichý stěn v moment, co se dotknu kousků jeho holé kůže.
Prstama chytne lem mého trika, které po chvíli letí někam pryč.
Poté letí i jeho triko a ihned se svými rty přisaju na jeho krk a pomalinku jedu níž a níž, dokud mu polibky nepokládám podle lemu jeho kalhot.
,,Míšo.." vydechne Marek a já cítím jak už jenom z toho jeho stenu mého jména pěkně tvrdnu.
Zatáhne mě za vlasy a přitáhne si mě do dravého polibku.
Jeho vlhké rty na těch mých. Jeho zrychlený dech, jeho doteky na mém těle..
Pomalu jede rukama níž a níž, dokud se nezastaví u mého zipu u kalhot.
,,Můžu?" Zašeptá a podívá se na mě.
Jeho oči obvykle krásně světle modré jsou teď tmavé, plné touhy a chtíče.
,,Nemůžeš..ty musíš." Odpovím mu a začnu i jemu sundávat kalhoty.
Rukou mu ihned chytnu jeho stejně tvrdou bouli a Marek slabě vydechne.
Pane bože..to jeho tělo je tak nádherné. To jak si vždycky skousne ret, když si ho začnu prohlížet... neskutečné..
Lehce mi přejíždí přes mé vypracované tělo, dokud nejede prstama lehce níž a níž, dokud mi nechytne okraj boxerek a nejede s nima dolů, stejně jako já v ten moment s jeho.
,,Jsi..krásný.." zašeptám a chytnu jeho bouli se kterou začnu jezdit sem a tam.
,,Jsi dokonalý..." Vydechnu a začnu prstem kroužit okolo jeho vstupu.
,,Jsi můj..." Spojím naše rty v polibek a vejdu do něho jedním prstem.
,,Jsem tvůj.." řekne a já přidám další.
,,Takže.." Vyndám prsty a připravím si ho ke vstupu...
,,Si mě vem" pomalu začnu pronikat do jeho těla...
,,Celého" vykřikne v moment co do něho přirazím.
Taková nádhera... Jak se kolem mě stáhl s výkřikem mého jména.
Jak u každého přírazu vydechl slastí.
Jak mi zarýval ruce do zad.
Jak mě nutil přidávat na tempu, dokud jsme se oba nedočkali té nádherné euforie v podobě orgasmu.
Oba značně znavení a zadýchaní se vedle sebe svalíme a po chvíli si Marka přitáhnu do objetí a v tichosti takhle chvilku ležíme.
,,Děkuji ti. Bylo to nádherné." Řekne a políbí mě do vlasů.
,,Já děkuji. Bylo to moc krásné." Usměju se a políbím ho na rty.
,,A jak to teď mezi námi bude?"
Zeptá se a já se zamračím.
,,Víš Marku..zamiloval jsem se do tebe, ale nejprve budeme muset nějak vymyslet, jak tě dostat z téhle kaše. Jsi pro?"
,,Já se do tebe taky zamiloval a proto s tebou souhlasím. Sice nerad, ale co mi zbývá."
,,A co vůbec ty? Však mě máš zabít, ne?" Řekne po chvíli a já celý ztuhnu.
,,Já už to mám vymyšlené. Teď se musíme postarat o tebe."
,,Jak to vůbec začalo?" Zeptám se a hlavou se opřu o ruku, abych na něho lépe viděl.
,,Jak víš, věci ohledně počítačů a elektroniky mi vždy šli. A jednou si mě nejspíš někdo všiml a začal mi psát, ale já to ignoroval...ale byla to chyba. Unesli mi tátu. A dokud já neseženu všechny informace k té zbrani, tak mi tátu nedají." Řekne smutně, já se zamyslím, ale hned na to se vítězoslavně usměju.
,,Mám to. Pozorně mě poslouchej..."

OH ano...tady to utneme 😂
Ať se máte na co těšit 😂
Tak se mi přiznejte, kdo ještě nespí..😏😂
Stejně věřím, že většina z vás si to přečte až ráno a o pár hodin později vyjde hned další kapitola, takže nebudete čekat dlouho.
Snad se libilo a já jdu konečně spát.
Dobrou!
Lucc ❤

Murder (Gejmr a Marwex)Kde žijí příběhy. Začni objevovat