Nadskočila jsem a zmrzlina mi vypadla na zem.Pak jsem ale uslyšela pronikavý smích.,,Co blbneš?"smál se Niall a mě se tak strašně ulevilo,zě je to on.Už jsem si zase myslela,že to je ňákej zloděj nebo vrah.Moc koukáš na kriminálky.,,Ty debile,víš jak jsem se leka?!"vypískla jsem a strčila do něj loktem.,,Sory no,ale mělas vidět svůj výraz"gebil se a já do něj drkla loktem.Zvedla jsem ze země zmrzlinu a oddychla si při zjištění,že se nerozlila a zůstala v kyblíku.,,Máš štěstí,že se tý zmrzlině nic nestalo"uchichtla jsem se.,,Mimochodem pořád mám u tebe pizzu"nadzdvihla jsem výhručně ukazováček.,,Ráda jíš?"zeptal se mě když jsem si do pusy strčila první lžičku zmrzliny.,,Vlastně jo.Pořád jím a jakmile mám hlad jsem neskutečně mrzutá"řekla jsem.,,Ty a mrzutá?"vydechl překvapeně.,,To by ses divil"usmála jsem se.,,Já taky miluju jídlo"vydechl a já se na něho překvapeně podívala.Nevypadal jako někdo,kdo po nocích vyžírá ledničku,nebo se rád přecpává.Naopak,řekla bych žeje ze všech kluků tady nejhubenější.,,A když už mluvíš o tý pizze,nechtěla bys na ni zítra zajít?"řekl a odkašlal si.Je nervózní.Jak roztomilý...,,Jasně to bude super"vyjíkla jsem a povyskočila.Jeho oči se rozzářili a vykouzlil se mu široký úsměv.,,Vážně?Tak jo,zítra ve 2?"zeptal se nejistě.,,Nooo spíš ve 3,před druhou obvykle vstávám"přiznala jsem.,,A co si mám vzít na sebe?"zeptala jsem se pro jistotu.,,Vlastně,ještě jsem tě neviděl v šatech"pousmál se a já se zděsila.,,Emmm,já a šaty,to není moc dobrá kombinace.Naposledy jsem měla na sobě šaty tak v osmi"řekla jsem upřímně.Z šatů nemám moc dobrej pocit,je to takový...jak to říct,moc otevřený a musíš si pořád kontrolovat,jestli náhodou nemáš moc vyhrnutej spodek.Niall se zasmál.,,Jsem si jistý,že to přežiješ"ušklíbl se a já na něj vyplázla jazyk.,,Tak ve 3.Dobrou Kate"mávl na mě a odešel.,,Dobrou"špitla jsem a dojídala zmrzlinu.Vyběhla jsem po schodech nahoru a zabouchla za sebou dveře.Opřela jsem se o ně a pak si uvědomila...mám rande s Niallem!Ne,jen jdem na pizzu,nic víc.Tak proč by chtěl abych si vzala šaty.A proč by jste šli jenom vy dva?!Mozek má pravdu,asi je to rande.No sakra,sakra.Začala jsem být nervózní.Na rande jsem nikfy nebyla,jelikož rodiče by mi to nikdy nedovolili.Co když se bude nudit?Co když budu v těch šatech vypadat blbě?A sakra,šaty.Nemám šaty.Tak jo to zvládnu,ráno vstanu brzo a nějaký si koupim.Jo to zvládnu.Uklidnila jsem se a šla si ještě po zmrzlině vyčistit zuby.Už jsem si šla lehnout,ale pak jsem si na něco vspoměla.Rovnátka.Sice už mám rovný zuby a už je nepotřebuju,ale zubařka řikala projistotu ještě dva měsíce.Neochotně jsem si je nandal a povzdychla si.Navíc v nich šišlám,takže ještě že je mám jenom na noc.Lehla jsem si a už usínala.,,Kate?"uslyšela jsem za sebou chraplavý hlas.Harry.Proč musí chodit za mnou zrovna v noci?Kdo příjde po něm?Liam?,,Špim"zamumlala jsem.Proč jsem nebyla radši zticha.,,Co si to řekla?"zeptal se pobaveně a já se otočila.Uviděla jsem vysokou postavu,na sobě má tričk a tepláky a na hlavě rozcuchané kudrnaté vlasy,trčící na všechny strany.,,Že už špim a nešměj še,nošim rovnátka"vyšišlala jsem.,,Nošíš rovnátka?"napodoboval mě Harry a já se ironicky zasmála,sundala si je a dala do krabičky.,,Co potřebuješ Harry?"usmála jsem se na něj vlídně a on se přestal smát.,,Chci si povídat"řekl a já protočila očima.,,Ale já sem unavená.Běž pryč Harry"zakňourala jsem a zavrtala se obličejem do polštáře.Když už jsem si myslela,že odešel,ucítila jsem přehoupnutí postele.Už jsem skoro spala,ale pak jsem ucítila hřejivé ruce na mých bocích a známý mentolový dech na krku...
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanfictionKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...