Sabah kalktığımda bugünün pazar olduğunu anladım yani daha fazla uyuyabilirim diyerek kafamı yastığa geri koydum.
10 dakikadır yatakta bir sağa bir sola dönüyorum bir türlü uyuyamadım tabii hafta içi olsaydı kafamı koyduğum gibi 999999.rüyamı görüyor olucaktım.
Hem zaten çişim de geldi. Yataktan kalkıp banyoya girdim ordaki işlerimi halledip odama geri döndüm.
Dolabımın karşısına geçtim.Kıyafetlerimi karıştırmaya başladım.
Lacivert şortumu mu giysem ımm daha iki gün önce giymiştim olmaz.
Siyah dar pantolonumu mu giysem uff hayır hava çok sıcak.
Kot etek mi giysem ımm hayır ya o etekle rahat olamıyorum.
Mor pantalon...
....
Ne giyicem lan ben.
Yarım saat dolaba mal mal bakmanın ardından üstümü değiştirmeyip üstümde olan geceliklerimle yani bir askılıyla ve bir de çok ama çok kısa olan şortumla (şort demek için bin şahit gerekir) kalmaya karar verdim.
İki dakikaya yatağımı ve odamı topladım zaten Cuma akşamı Deniz ben ve İrem koca bir temizlik yapmıştık.Evi sil süpür ,pencereleri temizle,dağınık dolapları dök bir daha topla falan filan işte.
Odamdan çıkıp İrem in odasına girdim.İrem hala uyanmamıştı.
Tabii uyanmaz ,gece geç saatlere kadar sevgilisiyle mesajlaştığı için .
Hayır benim anlamadığım şey tüm gün birlikteler bir dakka ayrılmıyorlar bari geceleri birbirinizin uyumasına izin verin.Onu da geçtim o kadar saat konuşacak konuyu nerden buluyorsunuz.Hep bu İrem var ya hep.Bırak çocuk uyusun.
Ayy ne çok düşündüm ben be.
İrem i dürterek uyansın diye İrem irem diye bağırıyordum ama takan kim.Böyle yapmaktan vazgeçip mutfaktan bir bardak su aldım ve İrem in üstüne dòkmek için geri odasına döndüm ayy ben şimdi dökemem bu suyu ya çok güzel uyuyor.
Aman be çok ta umrumda.Suyu elime az az alıp İrem in yüzüne serpiştirdim ne sandınız ki hoppa diye tüm bardağı yüzüne dökmeyi mi asdfghjjkkl.
İrem biraz mırıldanıp biraz da küfür ettikten sonra yorganını kafasına kadar çekip uyumasına devam etti.
Tamam şimdi üçüncü plana geçiyoruz.İrem in yatağının üstüne çıkıp zıplamaya başladıp . Bir yandan da" İrem kalk sabah oldu .İrem,Lan uykucu kuş kalksana,bak Kerem geldi" gibi şeyler söylüyordum.Ayy ben yoruldum ama İrem in uykusu kaçmadı.
Sonunda İrem söylene söylene yataktan kalktı.Ve banyodaki işlerini halletmek için banyoya girdi.
Vee gòrev tamamlandı.
Ben de aşağı inip ocağın üstüne çay yapmak için su koydum.Bugün karar verdim kakaolu kek yapıcam çok kolay yapılıyor çünkü.
Kekin tüm malzemelerini sırasına göre kaba koyup mixerle karıştırdım.Sonra da kek kabına döküp fırına attım.
Tam kekin pişmesini bekleyene kadar magazin izlerim diye salondaki koltuğa oturuyordum ki zil çaldı.
Kesin Deniz geldi çünkü dün bana kahvaltıya sana gelebilirim demişti.
Uff üstümü değiştirsem mi ya çok açık aman zaten Deniz geldi bir şey olmaz abim gibi.
Ben bunları düşünürken Kapıyı bu sefer tekmeliyordu.Bak hala düşünüyorum gidip kapıyı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uff Sanane Be Salak...
Fiksi RemajaEnes ve Kerem lise 3 e gidiyor.Çok iyi arkadaşlar ... Mina annesi yüzünden okul değiştiren güzel bir kızdı.Enes ise okulun en yakışıklı ve en tanınan erkeğiydi.ve bunları kaderleri buluşturuyor.Acaba aralarında neler olucak.???Hep beraber okuyalım :]