စြန္တေကာင္သာ ျဖစ္ခဲ႕ရင္
***********************ညေန ၄ နာရီ .........
မ်ားျပားတဲ႕လူေတြ ျပန္ကုန္ႀကေပမယ့္ ...... ေမာင္ႏွမေတြနဲ႕ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြကေတာ့ အိမ္မွာရွိေနႀကတုန္းပဲ ......
ဒီေန႕က အေမ႔ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ျမင္ခြင့္ရတဲ႕ေန႕... အမနဲ႔ညီမေတြ ေနာက္ဆံုး အကို ကပါအသည္းအသန္ငိုေနေပမယ့္ ကြ်န္မကေတာ့ မငိုမိခဲ႕ပါဘူး ......ဒါကလည္း ကြ်န္မ အေမ႕ကို မခ်စ္လို႔မဟုတ္ဘူး ...... ေသဆံုးျခင္းဟာ အဆန္းတက်ယ္မဟုတ္ဘူး လို႕ေတြးမိတဲ႕အခါ ငိုဖို႔ရွက္ရြံ႕မိျခင္းသာ ......"အေထြး ......... ထမင္းစားပါလား မနက္ကတည္းက ဘာမွမစားရေသးဘူးေလ "
အေမ႕ရဲ႕ ညီမ အငယ္ဆံုး က ကြ်န္မ ကို သနားသက္ညွာေသာအႀကည့္နဲ႕ ျပံဳးျပရင္းစကားဆိုသည္ ......... တေယာက္ေယာက္ကေတာ့ ကြ်န္မ ထမင္းမစားရေသးတာ သတိရေသးတာပဲ ကြ်န္မကံမဆိုးလွပါဘူး ......
ထမင္းလုတ္ တလုတ္ျခင္းဆီက လည္ေခ်ာင္းထဲသို႕ေျခာက္ကပ္စြာဝင္သြားခဲ႕သည္ ......... စားရတဲ႕ထမင္းလုတ္သည္ ႀကားရတဲ႕စကားသံတို႕ေႀကာင့္ ပိုျပီး ျမိဳခ်ဖို႕ခက္ခဲသည္ ......
"ဟဲ႕ ဘာလို႔ အေမြကို ၄ ပံုတည္းပံုရမွာလဲ ...... ၅ ေယာက္ရွိတာ ၅ပံု ပံုေပါ့ ..."
အေဒၚျဖစ္သူရဲ႕ မေနႏိုင္စြာ ဝင္ေရာက္ေျပာဆိုသံကိုႀကားရတဲ႕အခါ ကြ်န္မစိတ္ထဲနည္းနည္းေႏြးေထြးသြားသည္
"အို ...... ေဒၚေလးကလည္း မသိတာလည္းမဟုတ္ပဲနဲ႕ ...... အေထြးက ဘာလိုလို႕လဲ သူ႕ေယာက္်ားႀကီးက ဒီေလာက္ခ်မ္းသာေနတာ ဒီအေမြေလာက္ကေတာ့ ဘာလုပ္လို႕ရမွာလဲ ......"
အမအႀကီးဆံုးရဲ႕ က်ယ္ေလာင္တဲ႕ အသံကိုႀကားတဲ႕အခါ ကြ်န္မေခါင္းထဲမွာ အေတြးစတစ္ခ်ိဳ႕ ျဖတ္သြားခဲ႕သည္ ......
ဟုတ္တာပဲ ေငြရွိတာပဲ ကြ်န္မက ......မဟုတ္ဘူး ေငြရွိတာထက္ ေငြရွိတဲ႕ေယာက္်ားကို ပိုင္ဆိုင္ထားရံုသာ