(T/N) lehunytam a szemét, és csak gondolkozott. Mire újra kinyitotta, már valami furcsa dolgon feküdt. Nagynehezen realizálta a helyzetet, azt is, hogy be van takarva.
"De hol vagyok? Ez nem az én szobám!" -felkelt az ágyból, de valami visszatartotta. Vagyis inkább valaki. Levi volt az. A lány csak ült ott, mint egy szerencsétlen. A mellkasán feküdt ezelőtt pár másodperccel. A férfi épp a derekát öleli, mint egy kisbaba. "Alszik?" Ránézett a lány, de korom sötét volt, úgyhogy csak foltokban látta. Visszafeküdt inkább, és újra belemerült a gondolataiba. "Miért pont engem választott?" Ezt latolgatta magába, majd egy másik gondolat elhesegette ezt. "Hiszen még alig ismertük meg egymást, és máris itt alszok mellette. Talán ő is szeretett már a kezdetektől fogva? És mi mindent tud rólam?" Sóhajtott fel.
-Többet akarok tudni. -észre sem vette, bár kimondta.
-Mit akarsz tudni? -morogta a reggeli rekedt, szexi hangon.
-Nem fontos. -burkolózott vissza a takaró alá (T/N).
-Miért ne lenne? -mondta monoton hangon, és közelebbhúzta.
Ő erre csak vett egy mély levegőt, majd behunyta a szemét.
-Levi.. Én... -küszködött a szavakkal.
Te? -emelte fel a fejét, hogy lássa.
-Én nem értelek, miért pont én? -fordult el tőle.
-Mi miért pont te? Ez milyen idióta kérdés?! -ripakodott rá.
-Miért pont engem választottá-
-Mert téged szeretlek! -ült most már fel teljesen. A lány csak döbbenten, könnyeiben fuldokolva, csillogó szemekkel meredt rá. -Igen (T/N), szeretlek basszameg!
-Levi... -törölgette az arcát a lány, de nem ért sokat, mert újabb cseppek gördültek le arcán.
-(T/N), kérlek, sose hagyj el! -simogatta meg választottja hátát.
"Mióta ilyen gyengéd?" -ült fel, és szorosan átölelte. -Levi, kérlek sose hagyd, hogy elmenjek! -suttogta szipogva.
CZYTASZ
Levi x Reader HUN
FanfictionSziasztok, Figyelem, a könyvben szexuális tartalom és trágár szavak találhatóak. Köszi, hogy itt vagytok. Nem gondoltam volna, hogy ennyien fogtok majd rajta rágódni, és csillagozni. Köszönöm szépen lmao♡