V jedné knížce jsem četla o radostech a štěstí a jako úkol byl, že si mám sepsat všechno, co mi dělá radost. A já chci, abyste to udělali také! Sepište se na papír všechno, co vás dělá šťastnými a co vás naplňuje! A pokaždé, když budete smutní, tak se na něj podívejte a připomeňte si, kolik věcí vám udělá radost a některou z nich udělejte.Takže co všechno dělá radost mně?
1. Pokaždé, když se směju s přáteli, nebo je já sama rozesměju
2. Chození bosá v trávě, vlastně celkově když mohu chodit bosá.
3. Ten pocit, když jsem pod vodou, z nosu mi vychází bublinky, které lechtají a ta příjemná, hebká voda, která mě chladí.
4. Miluju, když jedu na prkně (snowboardu) a všude okolo mě je bílí sníh...cítím se tak volná
5. Zpívání
6. Filmy podle skutečné události
7. Když mi někdo důvěřuje
8. Slzy...ano já vím je to celkem ironické, protože většinou pláčeme, když jsme smutní. Ale já jsem ráda, když pláču, je to pro mě jako očista vyplavím ze sebe všechno špatné a všechny problémy zmizí.
9. Pokaždé, když se mi něco povede (nejlépe na první pokus)
10. Fotky s kamarády, rodinou nebo nějaké hezké obrázky, které si někam nalepím nebo vystavím.
11. Bouřka, při které můžu usínat bez toho, aby můj mozek přemýšlel.
12. Když mi je zima a já se mohu zachumlat do chlupaté deky a pít horký čaj a u toho nesmí chybět ani pohádka!
13. Objetí
14. Čištění zubů s hezkým kartáčkem (třeba tohle je úplná blbost, ale já mám z toho vážně radost)
15. Povídání si s babičkou.
16. Když mi vychází všechny mé plány (to se většinou nestává).
17. Když mi někdo vypráví svou minulost, jak se k čemu dostal a co ho to naučilo. Je to pro mě velká inspirace a snažím se z toho poučit.
18. Čas, kdy si jen tak čmářu do sešitu naprosté kraviny, při kterých nepoužívám vůbec svou fantazii ani své umělecké pudy, no to bude možná tím, že žádné nemám.
19. Úsměv (další maličkost)
20. Úplněk...ráda se na něj dívám, vydržela bych hodiny ho pozorovat!
22. Sníh.
23. poslouchání pomalých uklidňujích písniček.
24. Když někdo hraje na klavír.
25. Čas Vánoc!
__________________________________________________________________________
A co dělá radost vám? Napište mi pár vašich radostí!
Příští kapitola bude buď o smyslu života nebo o vrácení času, tak mi nezapomeňte napsat jakkékoliv otázky na ně!
Zatím... :)))
YOU ARE READING
Život plný problémů
De TodoNaše existence je někdy opravdu těžká. Každý má s něčím problém a nikdo neví jak ho řešit. Ale všichni jsme jen lidé a jenom naše kroky určují naší budoucnost. Všechny teorie, domněnky, názory a příklady ze života.