İzlediğim video ile gözlerim doluyor ve ağlamaya başlıyorum.
Kerem bu bu...
O ise aptal aptal bana gülüyor.O sırada sessizliği Pelin bozuyor.
Sen ne sandım şapşal kardeşim.Eniştem benden iyilik istedi ve bende yaptım.Eee fenada olmadı.Ama rol yapmak sıkıcıydı.
Ben ne diyeceğimi bilmiyorum kerem.
Seni seviyorum diyebilirsin mesela.Diyor o aptal gülümsemesini yüzüne yerleştirip.
Kerem'in Ağzından...
Birkaç gün önce Zeynep'i evden almaya gittiğimde kapıyı başka bir kız açıyor.Tıpkı Zeynep gibi saçları kıvırcık ve onun kadar güzel bir kız.Sırtındaki gitarıda dikkatimi çekiyor.
Buyurum kime bakmıştınız diyor şeker bir gülümsemeyle.
Şey ben Zeynep'e bakmıştım.Ben Kerem...
Haa sen o Kerem'sin ablamın eski kocası.Merhaba enişte bende Pelin Zeynep'in kardeşiyim.Gel içeriye.Ablam çıktı ama bir kahvemizi iç.Eve girdiğimde hemen kahveleri yapıyor Pelin.Sonra konuşmaya başlıyoruz.
O ara Zeynep'e yapacağım süprizden bahsediyorum ona oda yardım etmek istiyor.Bende kabul ediyorum.Bana gitar çalmayı öğretiyor.Aslında çat pat birazcık bişeyler biliyorum kendimce.Kerem Sayer herşeyi bilir.
Gece saat 2.00 de Güllü anneninde haberi var tabiki bundan evlerine geliyorum.Zeynep uyuyor tabi.Pelin ise video çekiyor bana.Konuşmaya başlıyorum.
Merhaba canım.Sen şimdi bu videoyu izlerken kesinlikle bir aldatma videosu bekliyorsundur.Eğer öyle bir düşüncen varsa kesinlikle onu aklından siliyorsun öncelikle.Şuanda sana bir melek gösterecem ama bu ikimizin arasında sır kalacak tamm mı?Evet şimdi o meleğin yanına gidiyoruz.Zeynep'in odasına girdiğimde mışıl mışıl uyuduğunu görüyorum canım ya.Evet burda bir melek uyuyor ve ben bu meleğe gönlümü kaptırdım ve onu çok seviyorum.Ona bu videoyu yaptım aslında yaptık Pelin'de şuan bana yardım ediyor.Çünkü seni ne kadar çok sevdiğimi söylesem o kadar büyüyor içimde.
O sırada gitarını alıyorum Pelin'in ve şarkı söylemeye başlıyorum.
Mustafa Ceceli sevgilim
Sevgilim saçlarını tarayıp gerdanını okşayıp...
Ben şarkıyı söylerken gözüm kafede oturan diğer insanlara takılıyor.O ara içeriye elinde gitar ve yan fülüt olan bir kaç kişi giriyor ve yanımıza gelip bana eşlik ediyorlar.Bunların Pelin'in arkadaşları olduğunu anlıyorum.Zeynep ise hülyalı ve dolmuş gözlerle bana bakıyordu.Yanakları pembeleşmişti.Ve şuan kırmızıya dönüyordu.Aslında ona kızmıştım.Çünkü onu aldatacağımı düşünmüştü.Aslında böyle düşünmesini birazda ben sağlamıştım.
Etrafımıza insanlar toplanmıştı ve o ara gardon pasta getirmişti.Masanın üzerine koyduğunda ise Zeynep şaşkınlıkla bana baktı.
Bugün senin doğum günün unuttun mu diyince şaşkınlığı daha da arttı.Zeynep canım konuşsana dilini mi yuttun?
Ben ben şey unutmuştum tamamen
Konuşmayı unuttu sandım bir an ne yalan diyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomanceEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.