21.Bölüm

5.2K 282 21
                                    

ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM..

Her Sevda Bir Veda

Hazer yatak odasında ne var ne yok dağıtırken Boran zar zor yetişmişti ona.

-Oğlum dur yapma

-Bırak abi, bırak

-Bir yerini yaralayacaksın Hazer dur.

Hazer elinde ki çerçeveyi cama doğru fırlattı. Dayandığı duvarın dibine çöktü.

 Dayandığı duvarın dibine çöktü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Gitti be abi. Hiçbir şey olmamış gibi sabah kalkıp gitmiş.

-Hazer bak bana , sen burada aşk acısı çekerken aşağıda kıyamet kopuyor haberin yok.

-Noldu

-Eyşanın babası Haşmet Yöreoğlu avluda şuan.

-Bir bu eksikti

Hazer tutunarak kalktı. Artık dayanacak ,sabredecek gücü bulamıyordu kendinde.

-Şimdi kardeşinin hayatı bitti işte abi.

-Sakin ol adamı daha da kızdıracak bir şey yapma sakın.

-Artık savaşmayacağım abi , ne olacaksa olsun.

Boran kapıya yönelen kardeşinin kolundan tuttu.

-Hazer

-Asıl kıyamet şimdi kopacak abi

Hazer avluya inip masada oturan babasının ve Haşmet beyin yanına gitti.

-Baba

-Gel oğlum gel ve bu işi bir çözüme kavuştur artık.

-Haşmet Bey hoş geldin

-Bana bak Hazer sen benim kızımı sahipsiz mi sandın. Ne yapacaksanız yapın artık. Duyduğuma göre boşanma işlemlerine başlamışsınız zaten, benim tanıdıklarım var çabuk hallolur. Biran evvel kıyın nikahı.

Hazer derin nefes aldı. Artık onunda kaçacak yeri kalmamıştı. Farah onun yanında olsaydı belki halledebilirlerdi ama Farah Hazeri kimsesiz bırakmıştı.

-Tamam.

ŞARKIYI AÇALIM..

Hazerden olumlu cevabı duyan Eyşan avlunun bir kenarında sevinmekle meşguldü. Kendini bilmeden ateşe atıyordu. Belki evlendikten sonra Hazerin yüzünü daha az görecekti.

O günden sonra Hazeri bir daha kimse toparlayamadı. Farah abisinin evinde , Hazer şirkette ölü hayatı sürüyordu. Farahın eline boşanma tebligatı geldiğinde baygınlık geçirmişti. Can dostu Elif onu yalnız bırakmıyordu ,yanındaydı. Günler sonra mahkeme günü gördü Hazer bahar gözlüsünü. Farah farkedilircesine zayıflamıştı. Hazerin gözlerinin morluğu ise metrelerce öteden farkediliyordu. Anlaşmalı boşanma ve iki tarafta konuşmadığı için mahkeme uzun sürmemişti. Büyük kahverengi kapıdan Hazer ve Farah iki yabancı olarak çıkmıştı. Hazer biran peşinden gidip konuşmak istedi ama artık ikisi içinde yapılacak bir şey kalmamıştı.

AŞK-I BERDEL (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin